Új vagyok itt a fórumon, segítségetekre lenne szükségem. Nemrégiben sikerült egy Suzuki Bandithoz hozzá jutnom Gsf600.
Kelleme hozzá egy kezelési útmutató, szerviz manual. Olyat kezdett el csinálni mostanában, hogy terhelésre menetközben elkezd kerepelni, mintha a vezlánc lógna. Alapjáraton mint a safhausen. Terhelésnélkül gázadásokra kicsit emelve az alapjáratot akkor is van hang, de nem olyan feltűnő.
Mire számíthatok, milehet a baj?
A jövőben mikre figyeljek oda a gépnél?
Előre is köszi a segítségeket!
Tényleg nem értem. Eddig GS volt, most 1000rr-re hivatkozol. Nem tudlak követni, de mindegy is. Szerinted szar, szerintem meg kurva jó. Ettől még elleszünk itt szépen, nem kell mindenben egyetérteni.
A GS-nek nagyon jó futóműve van,legalábbis az utolsó levegős 110 lovasnak és utolsó előtti levegős 105 lovasnak.A többivel nem mentem,de ezekkel a típusokkal jó párszor.
Az 1000r-nek nem aktív a futóműve és nem is telelever. Ha szarul állítja be, akkor elpattog, de ez a gép nem is szar utakra van kitalálva, hanem pályára. Eleddig a GS futóművéről csacsogtunk, mi köze annak az 1000rr-hez?
Elol Wirth, hatul Yacugar. Elol hagytam a 10w-s olajat es belottem a szintet annyi milimeterre, amennyit Wirth papa eloir. Hatra meg siman kivettem a rugostagot es Karaszyek beletettek az uj rugot 2 rongyert. (A lengescsillapito tokeletes, megmertek)
Lehet a televernél teljesen jól működik, de az 1000r-re panaszkodott. Az is lehet hogy egy átlagos felhasználásnál nem jön elő. De ő az r1200r-rel is úgy kanyarodott hogy a szelepfedél leért... Remélem így már érted mire céloztam.
Probald ki egyszer nem borsimasagu aszfalton de ne lepodj meg ha kanyarban utminoseg romlasnal a megszokott feszes futomu teljesen mashogy viselkedik mint amire szamitasz. bar ez lehet hogy ez csak kesobb jon ki (en sem vettem eszre mert nem motorozzam vele annyit) de a srac rendszeresen panaszkodik. Jo amikor 1-2szemely es nem kell tekergessen semmit.
Ez így nagy igazság, pontosan így gondolom ezt is, a Gs-sel is egyetértek. Ha most nagy kényszerbe volnék, hogy el kell sürgősen gurítani 5 millát motorra, nem mondom, hogy nem tolnék ki egyet, de a legutóbbi 9 napos kirándulásunk csak megerősített benne, hogy a bandit így rám alakítva nekem egyszerűen tökéletes. Hegyen völgyön tudom tartani vele két személlyel egész nap a 140-et, akkor eszik 5.8-at agyig megpakolva. Az új rugókkal nem hitázik, nem libeg, nem üt, vasal. Erre ékes bizonyíték, hogy 140-150 kilométereket kibírtunk egy seggel, ez korábban max 100 volt.
Kicsit talán extrém téma jutott eszembe. Nem tudom, csinált-e már valaki benzintank átalakítást? Gyárilag 19 literes, tehát 15-16 literenként járok a kútra. Viszont azt néztem, ha a tank le van véve, az oldalvonalánál vékony koronggal elvágva simán bele lehet toldani egy lemezcsíkot, AWI-val körbehegeszteni, csiszolni, fényezni. Szerintem 25-27 literre simán fel lehetne vinni a tank űrtartalmát. Nagyon elcsépelt ötlet?
Szerintem. Ez a motor valasztas. teljesen egyén függö kinek ez kinek az
Egy biztos. es mem kell ezen meg sértödni. .. Ha Netán meg tetszik egy valamilyen vas. keresek a környezetembe. es ki probálom nem hagyatkozom senkinek a véleményére..... igy volt ez nálam a ducatinál is tetszet mig ki nem probáltam. ......... Nem azt adja nekem. lehet másnak pont ez kelll .....enyi
Szerencsém volt pár kilométert menni egy vizes gs .el ...es meg kell mondjam. Kibaszot jo...... Nagyon jo vele motorozni kényelmes es kurva könyünek tünik a vezetése......nagyon finom. igaz enyi pénzt nem ér 6 180 000 vete a srác. ...ja es ami nem tetszik tele van müanyag olcsonak tünö meg oldásokal.... A tank alati idom. az egyszerüen ordenáré....etöl fügetlenül jo
Új vagyok itt a fórumon, segítségetekre lenne szükségem. Nemrégiben sikerült egy Suzuki Bandithoz hozzá jutnom Gsf600.
Kelleme hozzá egy kezelési útmutató, szerviz manual. Olyat kezdett el csinálni mostanában, hogy terhelésre menetközben elkezd kerepelni, mintha a vezlánc lógna. Alapjáraton mint a safhausen. Terhelésnélkül gázadásokra kicsit emelve az alapjáratot akkor is van hang, de nem olyan feltűnő.
Mire számíthatok, milehet a baj?
A jövőben mikre figyeljek oda a gépnél?
Előre is köszi a segítségeket!
Egy biztos. es mem kell ezen meg sértödni. .. Ha Netán meg tetszik egy valamilyen vas. keresek a környezetembe. es ki probálom nem hagyatkozom senkinek a véleményére..... igy volt ez nálam a ducatinál is tetszet mig ki nem probáltam. ......... Nem azt adja nekem. lehet másnak pont ez kelll .....enyi
Szerencsém volt pár kilométert menni egy vizes gs .el ...es meg kell mondjam. Kibaszot jo...... Nagyon jo vele motorozni kényelmes es kurva könyünek tünik a vezetése......nagyon finom. igaz enyi pénzt nem ér 6 180 000 vete a srác. ...ja es ami nem tetszik tele van müanyag olcsonak tünö meg oldásokal.... A tank alati idom. az egyszerüen ordenáré....etöl fügetlenül jo