Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Banditon.
Egy jól beállított mccoi nem szórja a láncot. Semennyire.
Mit éltem túl? Nem értem :)
Egy gyors kérdés... 165-nél rázkódást lehet érezni a motoron. Lehet az "ütős" tárcsáktól? (centírozás pénteken lesz a felniken)
Új gumik vannak fent (Michelin PilotPower 2CT)
Sajnálom,hogy így alakult a tárcsa sztorid,gsx1400-nál is szokott előjönni ilyen probléma,meg nálam is 130e felett kezdődött,így nagyon nem duzzoghatok....
Nemaaaa hogy eze......az arckonyvbol. tulelted?
Amugy tenyleg nem gond a spray,spec nekem pont a gyari uj zsirt is szorta rendesen.
Szal olajat megjobban.mol sprayt meg nem.
Ugyhogy egyenlore marad a spray.bsr pucolni nem szeretem.
Amugy ezis olyan kardinalis kerdes mint az nadragszij es a zacsi jobbrol vagy balrol.
Amúgy is lassan a szöghajtás csereintervallumait próbáld a buksidban rögzíteni!
Olajat a te futásteljesítményed alapján 2 évente kell belerakni. Az ára a fele az egy plusz lánccserédnek. És amikor túrázol és este fáradtan érkezel a szállásra, akkor mehetsz aludni, inni, szexelni, ami jól esik :) Nem kell pucolni, meg újrafújni. De ahogy érzed, én nem akarlak rábeszélni. A facebookon a bandit csoportból kiutáltak, mert a gazda nője közölte, hogy ő kifejezetten szereti csinálni :) Nekem nincs anyagi motivációm, így nekem tökmindegy, hogy valaki fújja, csutakolja, cserélgeti a láncát, csak jelzem, hogy van kényelmesebb megoldás is. Aztán vagy vevő valaki rá - nem tőlem - vagy nem. Nekem tök8
Mi nyűglődés van a sprayozáson? Van középállvány. 30 s az egész. Az olajazót is meg kell venni, fel is kell szereltetni, meg nem elfelejteni olajat rakni bele. Nekem belefér 6 évente egy lánc.
Egy megspórolt lánccsere árából - feléből - megvan az olajozó és elfelejtheted a sprével, petróval nyűglődést. Örökre.
Egyébként még lehetett volna használni, hisz nem nyúlott, csak látszik, hogy az O-gyürük kiszáradtak, megöregedtek. Pár ezer után biztosan megkezdte volna a nyúlást. Most egy piszokkal megvolt a lánccsere is.
Ugyan, évente megyek 4-5000 km-t. Nem kell nekem olajozó. Belefér 6 évente egy lánc.
Gyári láncom 48e-t ment el, úgy hogy új kora óta 99 helyett 127LE-s.. Az O gyűrűknek semmi baja nem volt, de már meg volt nyúlva, meg a fogaskerekek is kívánták a cserét.
Láncolajozó a titka :)
Fura, az enyémben 50e van és semmi baja, még van benne jó pár 10e km..
Nem örülök neki, az enyém szinte újszerű. Első tulaja vagyok és 28.000km van benn. Semmi kopás a tárcsán, még a betétek is minimum 50%, de a tárcsa már üt...nem valami nagy minőség...
Elvileg, de párban cseréljük. Szerencsém volt, mert pont volt elfekvőben a szerelőmnél egy pár (használt, de teljesen újszerű). Egy GSR-röl van, amit átalakítottak nagyobb fékesre. Meg ha már ott van, akkor láncot cseréltünk. Még nem nyúlott, egyszer sem kellett utánahúzni, de elöregedtek az O gyűrűk és folyik belőle a rozsdás zsír :-(
Ne aggódj, nem vagy egyedül...
Nekem elöl-hátul cserélni kell őket
Most hogy a vezérléscsere, karbiszinkron, szelephézagállítás, olajcsere, és minden tömítés cseréje, valamint a műszaki a mai nappal abszolválásra került.
Viszont jó hír, xenonnal és sportdobbal (e-betűs) simán átment a vas
Csak az egyiket kell?
Nem úsztam meg a féktárcsacserét
Köszönöm!
Inkább sör és Schnitzel... A műtétet meg végezze szakember...
Szigszalag és sniccer.
Szia! Én gombával együtt vettem. Javaslom az e-bayt. A németen van pár fajta. Üsd be, hogy GSX 1250 Sturzpad. Az enyémen egyébként ilyen van:

http://m.ebay.de/itm/GSX-1250-...
Csípőfogó..
lesz ott némi drótozás is :)