Ha már csak a gumi a híjja, hogy jól kanyarodjatok
Pirelli Angel st 2012-es gyártás, javítva, repedve nincsenek, max 1000km futás, 120/70 és 170/60-17 30e a pár
Lehet hogy nyugis motorozashoz jo, vagy a gsen jo. De igy ahogy o hasznalja sokszor hatrany hogy kanyar kozben valtoztatja a kemenyseget. Nem ugy viselkedik mint ahogy szamitasz ra es ez becsapos tud lenni.
Ezt most nem nagyon értem. Ezek szerint a Banditnak jobb a futóműve, mint a BMW félaktív, állítható, teleleverje? Vagy mi? Tényleg nem világos, hogy mire akarsz célozni
Fo probléma hogy megyunk pl eleg jo minosegu aszfalton, kanyargos uton es a kanyarban mondjuk szar az ut akkor nagyon zavarja amikor ellagyitja az elejét. Lehet hogy ez nem zavaro annak aki normalisan hasznalja a motort, de o nem normalisan hasznalja.
Ha nem atallod hasznalni a valtot, eleg lehet az. Pl nagyon meglepodtem a Romaniai gurigan Stom a parjaval milyen jo iveken milyen szep tempot ment vele.
Tavaly a Glockneren le lett tesztelve rendesen, az 1000-es CBR-ek nem győztek utánunk kapaszkodni pedig minden fenn volt (utas, doboz, nyeregtáska, tanktáska) és nem evett többet mint szólóban.
Max akkor nem elég mindenre ha nem tudod mire való a váltó!
Én is most vettem egy 650-est nagyon klassz kis motor pedig volt már egy pár motorom,nagyon jó indulatú,kezes,megbízható,nagyon kényelme,én is keveset használom,kisebb túrákra tökéletes szerintem
Írj kicsit többet magadról, nem csak a távtól függ:
- Mióta motorozol?
- Milyen gépeid voltak eddig?
- Mennyit mész egy évben?
- Mi a Max és az átlag tempód?
- stb...
A 650 egyébként Mindenre elég (tapasztalat).
Sziasztok. véleményeteket szeretném kérni. Nem járok hoszabb túrákra max a balatonra megyek (200km), barátnővel, csomagokkal. Elég lenne nekem a 650 vagy inkább 1250 ?
Pirelli Angel st 2012-es gyártás, javítva, repedve nincsenek, max 1000km futás, 120/70 és 170/60-17 30e a pár