Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért gyári és gyári dob között is van bőven különbség,a Bandité extra halk.Én azért teszek rá sportdobot,mert tetszik a hangja,ezt nem nagyon írta senki,persze azért nagyon üvöltős már nekem se tetszik.E legált teszek rá,lényegesen hangosabb mint a gyári de azért még nem extra hangos.Tehát még szabályt se sértek.....Amúgy itt nálunk az ominózus kamionos balestnél Sástó felett,azt mondta a kamionos,hogy nem hallotta jönni a motorost,látni meg nem láthatta...............................................
..........................
Gipro W/ Atere Igen én is észrevettem ezt a jelenséget míg nem volt rajta gázadásnál kisebb rántást eredményezett, de mióta rajta van a Gipro azóta ez az állapot megszűnt.
team1974 , minden eszkközzel láthatónak és hallhatónak kell lennünk, talán ettől nincs is fontosabb szempont a motoros számára. Na meg, amiről már beszéltem, "csontolni" csak ott és csak annyit, amit elbír az adott forgalmi helyzet.
Köszönöm! De nem vagyok újszülött! Bár akárhányszor végig tudom nézni!
Bámulatos mire képes manapság a tudomány!
Én refizek nappal. Messziről feltűnő, nem úgy mint a sportdob.
Ez egy Vartsila finn dieselmotor. Egy távolkeleti konténerszállító hajót mozgat. 103 fordulaton ad le úgy rémlik 103e LE-t.
A mi 2700 LE-s morotunk csak indítómotor lehetne neki DDDDDDDDDD
A xenon éppúgy tilos, mint refizni. Én refizek továbbra is, az olcsóbb.
Sziasztok! Én csak a saját tapasztalatomra hagyatkozom mivel családom van és mindig hazavárnak engem. Nem vagyok az a csutkakormányos típus, ki nőttem én már abból, hogy a csajok megnézzenek engem. A teljesítmény növekedése sem érdekel, még is nyitott dob van a gépsason. Azt nagyon helyeslem, hogy a motoros tudja mikor hol lehet nagy hanggal közlekedni, mivel ez fordulatarányosan változik. Az én banditám 7000-es fordulat után kezd el igazán a külső szemlélőnek zavaróan duruzsolni, de én már 6000-nél elváltok, hogy ne zavarjam a körülöttem lévőket. Azt azért észrevettem, hogy sokkal hamarabb észrevesznek, észlelnek mióta nyitott dobbal járok. Megkülönböztetésre meg szerintem azért van szükség, mert egy motoros nagyobb veszélynek mi több életveszélynek van kitéve mint bármelyik közlekedésben résztvevő autós, még ha szabálytalan is a nagy hang, de korlátok között, figyelemreméltóbb. Az autósok ha nem időben látnak, vagy hallanak, nem biztos hogy ép bőrrel megúszol egy balesetet! Látni és látszani ami igazán fontos a motorosok számára hogy refivel közlekedni szabálytalan úgymond TILOS! úgyhogy előre a tompítottat kicseréltem egy Xenon izzóra, ami észrevehetőbb mint a hagyományos H7-es izzó. Remélem nem sértettem meg senkit saját instrukciómmal, de ha mégis elnézést kérek tőletek.
Köszi a tippet.
Blu Devil más tipust rakott be. Nézd azt is meg hátha jobban bejön, meg olcsóbb is.
Tavasszal belerakatom.
Igen a GiPro-val ki lehet szedetni a tiltást. Nekem az 1000-es garanciális szervíznél a szervizesek tették bele. Előtte Bukovics T-t (FULL-GAS) megkérdeztem és Ő mondta hogy nem érinti a garanciát.
Én is kiszedtem az olajosból, nekem sem rángat már. Az a vérfagyasztó gyorsulás+ blabala csak duma, más változást Istenbizony nem érzek. Nemsoká lesz kis összejövetel, el fogok kunyerálni egy sportdobos motort, kíváncsi vagyok, igazából mit érezni. Egy kéket már ki is néztem.
És azt hogyan kell kivenni? Állítólag a GIPRO beépítésével ez a tiltás kimegy. De ez hogyan hat ki a moci garanciájára vajon?
Most 3800 van benne, egyetlen dolgot változtattam meg a futómű felpuhításon kívül. 177 vagyok és 110 felett löködte a fejemet a menetszél. Ragasztottam egy 3mm.es krómcsíkot a gyári plexire és ez megdobta a menetszelet úgy, hogy a gondom megszűnt.
Rángatni fog. A környezetvédelmi tiltás megszüntetésével megszűnik rángatás.
Tudja a franc)))) Még nem próbáltam így direkt. Csak a leglassabb tempót próbáltam 6.-ban.
Kettesbe és hármasba közel az alapjárathoz tudsz tartósan rángatás nélkül menni?
Ja még annyit hogy a gyakorlatlanabb motorosnak amikor hirtelen pl 3-at kell visszarakni egy erősebb fékezés után akkor tud segíteni.
Köszönöm. Ha tehetem , élek majd vele...
Miért? Nekem csak a fokozatjelzés kéne, semmi egyéb.
Oh , szerintem csak rosszul fogalmazok... Azt hogy mit tudnak a gyári dobok újonnan meg a régiek, nem firtatom. Teljesen igazad van és bizony egy finom markáns motorhangon , néha én is libabörös leszek, föleg ha ez egy öregebből származik. Ugyan is sokan nem tudják, de azok sokkal alacsonyabb szürétésü blokkal üzemelnek, és egy nyitottabb csőnél sincs olyan orkán mint a nagykompressziójú motoroknál.
Nem akartam megemlíteni, mert a múltkor is ószeresig kellett lealacsonyodnom, mert megemlítettem a veterán motorjaimat, de ismerem a Pannónia hangját, bár mivel soha nem tudtam bele furuját szerezni (mert anno valami barom kiszedte) így mostanában már lelkiismeretfurdalásom van ha csak megjáratás, és karbantartásképpen párat puffan az udvaron. És az M72-es Uralomnak sincs a semmi hangtompító lemez a halfarkas kipufogójában, de arra az énekre már láttam öreg emberek könnyét kicsordulni. És bizony annak a blokknak a hangja még így is nagyobb , mint a kipufogóé, de nincs rajt rendszám így az udvaron , és a középállványon kivül máshol nem rontom vele a levegőt.
De itt sokkal többről van szó mint már azt pedzegettem, nem csak a illágális pályára való kipufogókról.... csak a kérdés az , hogy elengedjuk a "fülünk" mellett vagy elfogadunk belöle csak egy kis szeletet is...
Akkor manuálisan kösd ki a környezetvédelmi tiltást.