Igen. Közútra épp elég. 90nél még lehet, 100 felett már ne kezdj előzésbe.
3,5L/100, bármit csinálsz.
Van egy típus betegségük. Állítólag a generátor tengelynél van egy ékkel biztosított kötés ami ki tud verődni. Nekem laza 60e volt a javítás. A hibajelenség nem jár katasztrófával, csak a töltés megy el. Akku lemerül, motor nem indul. Érdemes rákérdezni, hogy volt-e ilyen. Nálunk 1x.000nél már előjött.
A vezetési komfortot úgyis megérzed a próba úton. Nekem kicsit rövid volt a férőhely. A sofőr deréktámasza miatt nem lehet hátrébb ülni. Hosszabb távú tervek esetén érdemes már az elején elgondolkodni egy ülés átalakításon.
A váz nem egy merev darab. Két személlyel rendesen nyaklik. A nyomvályút nem szereti. Egyébként fasza. Ha az lenne, vennék megint.
Jah, BAZI nagy hely van az ülés alatt. Két full sisak, meg melléjük a sallang.
Sziasztok lenne egy kérdésem 2006-os 650-es banditosokhoz,tele van a tankom de mégis villog a szintjelzöm a műszerfalon, valószinű hogy elromlót a szintjelzöm a tankba,szedet már valaki szét ilyet,meg lehet csinálni? vagy ki kell cserélni az egészet?
A magyar 3 betűs kutról tudok nyilatkozni 98+ az oktánszám sőt a prémium 99+
A 95 annyi. A többi kuton + ban adalékolják de nem az oktánszám növelés a cél.
Égés javító, kicsapódas gátló stb...... Stb......
van mikor tankolok 98-as 100 -as benzint mikor épp olyanom van , és van mikor érződik is különbség (de lehet csak úgy gondolom) de ha jó az a 95 -ös akkor túl sok értelme nincs ezért nem is tankolok kis szirszar kutaknál ... nálam jelenleg a gazpromos kút a toplistás még a kőbaltás központi befecskendezős 1,8 as volvóm is jobban megy tőle
Innentől már csak egy ugrás, hogy vajon a 100-as tényleg százas-e? Mindenesetre, nálam semmilyen változás nem volt a prémium nyálakkal. Ezért nem is erőltetem.
Ferivagyok! köszi a válaszod! Igen, szoci motoros vagyok meg leszek is a Bandita mellett. Holnap viszi a srác szervizbe, mert ugy volt ma megyek el egy proba körre csak szólt, hogy elővette a mocit és a karbikkal nem stimmel valami és így nem akarja eladni mert nem ez van a hirdetésben. Elég korrektek erre fele az eladók. Remélem sikerül megvenni!
Írtam neked egy marha hosszú választ . Erre mikor rányomtam a
küldésre, összeomlott a gépem... Majd holnap nekiállok újra.
De lehet nem is állok neki, jobb ha azt tankolsz amit szeretnél, mert így
megmarad a bizalmad és nyugodtabban motorozol .
Én meg nem kapok kritikát a sok űrhajómérnöktől...
3,5L/100, bármit csinálsz.
Van egy típus betegségük. Állítólag a generátor tengelynél van egy ékkel biztosított kötés ami ki tud verődni. Nekem laza 60e volt a javítás. A hibajelenség nem jár katasztrófával, csak a töltés megy el. Akku lemerül, motor nem indul. Érdemes rákérdezni, hogy volt-e ilyen. Nálunk 1x.000nél már előjött.
A vezetési komfortot úgyis megérzed a próba úton. Nekem kicsit rövid volt a férőhely. A sofőr deréktámasza miatt nem lehet hátrébb ülni. Hosszabb távú tervek esetén érdemes már az elején elgondolkodni egy ülés átalakításon.
A váz nem egy merev darab. Két személlyel rendesen nyaklik. A nyomvályút nem szereti. Egyébként fasza. Ha az lenne, vennék megint.
Jah, BAZI nagy hely van az ülés alatt. Két full sisak, meg melléjük a sallang.