Azt nehéz megmondani, hogy mennyit ér az, amivel jobb. Banditon hosszú távon kikészülök. A 187 centis magasságomhoz nagyon közel van a lábtartó az üléshez. A hétvégén a kétnapos bikemaratonon, már nagyon vágytam az ellenőrzési pontokra. Aztán ott van még a futómű, hátsó ülés kényelme, szélvédelem, stb.. Ki tudja megmondani, hogy mennyit ér az, hogy egész nap tudsz ülni úgy a motoron, hogy nem várod a végét?
Anélkül, hogy vitázni akarnék, meg nem is vagyok adószakember, de amennyire tudom ezt pont ellentétes az EU-n belüli kettős adóztatás tilalmával. Ha már egy EU-s országban befizették utána a forgalmi adót, akkor nem vethetnek ki rá ismét áfát. Max, ha külföldön visszaigényelte az ottani áfát. Erre - meg a vám tilalmára - dobták be a regadót. Nem állítom, hogy nincs így, de ha igen, akkor az uniós jog ellenes.
Jobbat mondok. cimbi. Egy haver. Szepen hordja be. A mocikat 9 db mindre ki fizete a reg adot. Pofozot rajtuk le papirozta öket. 1 evben 9 motor volt igy a nevén
... Amiket persze el is adot.
Be hívták. 1 000 ooo bünti. És eljárás indult elene. Magyarország. Igy szeretlek
YOSS!Ne pöcsörésszél vedd meg a Bömöst abban is a vízes GS-t.Daty is bevállalta a cserét neki nem jött be de hát minden nem sikerülhet. Én is belevágnék de az asszony azt mondja elvál tőlem. Nagyon megfontolandó a dolog! Egyedül az a problémám van egy lélektani határ és ez már az. Mint írtam volt szerencsém motorozni a levegős és a vizes Gs-el és az új R1200 R-el. Annyival /+3,5-4 misi/ nem jobb mint a Bandit!Tudom ez is lerágott csont mint a gumi téma is van valakinek tapasztalata a Shell Advance olajról? Én nem igazán halottam jót de igen jutányosan jutnék hozzá. 3 hete voltam a Pannon Ringen ott fotóztam a gépeket. No ők sem normálisak akik beülnek, fekszenek a fogatba!
Ha 6 hónapnál fiatalabb VAGY 6e km-nél kevesebb van egy gépjárműben akkor ÁFA-t is kell fizetni, amit úgy számolnak, hogy vételár+regadó és ezek összegének a 27% ÁFA-ja.
Na most, ha kinti cégtől behozza egy magyar cég és véletlenül elsikkad az ÁFA, aztán akkor kerül elő amikor már a végfelhasználónál van....
Ha kereskedőtől veszed a gépet és megvan az adásvételid, akkor a NAV nyalhat, nem veheti el a gépet. Még akkor sem, ha kiderül, hogy lopott. Egyébként miért kéne áfát fizetni? Max. regadót, de anélkül meg nem kapna rendszámot sem
Ha ismerőseid vannak az más + Én nem értek hozzá csak hallottam
Amúgy a fiatal nagy értékű mociknál amit nem márkakereskedés, hanem multi-kulti kereskedő árul, nagyobb veszély, hogy mi van az ÁFA tartalommal, befizették vagy sem. Nem örömteli amikor ez úgy derül ki, hogy csönget a NAV, mert vinné a motort
De. Mindegyiket lehet, ami már legalább féléves modell. Vannak ismerőseim akik ezzel is foglalkoznak. Konkrétan nem kevés pénzért kapják az update-et ahogy jönnek az új, vagy módosított modellek. Németországban elég komoly szolgáltatásként működik ez. Vannak olyan BMW-k, amik több helyen, még a kulcsban is tárolják a km állást. Azt is átírják.
Két dízel Bandit egy csattogó GSXF és egy kuplunglamella csiszolás mellett szereltél már egyáltalán valaha is 2005 utáni trájumph-ot?
Van róla egy ványadt fészbúk videó?
Nem baszogatás.De motorrevű teszt papírról lefényképezve meg képek nézegetése nem ugyanaz mint szétdobva nézni.
Nem volt olyan hiba ami bármelyik japoval nem fordult volna elő.
-Kormánycsapágy.Színtiszta tulajdonosi hanyagság egyszerűen nem húztam meg túra előtt.
-Generátor leégés.Lehet baleset miatt,lehet fesszab ez már nem derül ki és rossz felújító választás.
-Most meg lazult a kislánckerék,meghúzva,243-al bekenve tart.
-vízpumpa.Ezt bernyeltem.Szerintem egyedi hiba de láttam egy halom gépnél ilyet ami japán.
Mondjuk én nem büszkélkedhetek 240e Km-el bár az a 240 is 4 különböző blokkal futotta legalább a jelenlegi is kiválogatva 5 donorból stb max a váz ami nem volt csesztetve gyártás óta.
Szal nem baxogatás a fenét nem.
Ez lemaradt :
... Amiket persze el is adot.
Be hívták. 1 000 ooo bünti. És eljárás indult elene. Magyarország. Igy szeretlek
Na most, ha kinti cégtől behozza egy magyar cég és véletlenül elsikkad az ÁFA, aztán akkor kerül elő amikor már a végfelhasználónál van....
Utána jön az adóhatósági eljárás.
Amúgy a fiatal nagy értékű mociknál amit nem márkakereskedés, hanem multi-kulti kereskedő árul, nagyobb veszély, hogy mi van az ÁFA tartalommal, befizették vagy sem. Nem örömteli amikor ez úgy derül ki, hogy csönget a NAV, mert vinné a motort
Van róla egy ványadt fészbúk videó?
Nem baszogatás.De motorrevű teszt papírról lefényképezve meg képek nézegetése nem ugyanaz mint szétdobva nézni.
Nem volt olyan hiba ami bármelyik japoval nem fordult volna elő.
-Kormánycsapágy.Színtiszta tulajdonosi hanyagság egyszerűen nem húztam meg túra előtt.
-Generátor leégés.Lehet baleset miatt,lehet fesszab ez már nem derül ki és rossz felújító választás.
-Most meg lazult a kislánckerék,meghúzva,243-al bekenve tart.
-vízpumpa.Ezt bernyeltem.Szerintem egyedi hiba de láttam egy halom gépnél ilyet ami japán.
Mondjuk én nem büszkélkedhetek 240e Km-el bár az a 240 is 4 különböző blokkal futotta legalább a jelenlegi is kiválogatva 5 donorból stb max a váz ami nem volt csesztetve gyártás óta.
Szal nem baxogatás a fenét nem.
Légyszi felejts el.
(kell majd egy leinformálható használt 7 év múlva :D)