Hello!
A "lestipi-stopizott cuccokról" lemondok conquistador javára...A tank öt érdekli...már szeritem támadott ez ügyben. A porlasztó is szabad préda...
Èn most egy darabig nem foglakozok ilyen dolgokkal...
"Több mint 125 ezer OTP részvényt adott el együttesen Bencsik László, és dr. Pongrácz Antal, az OTP két vezető állású személye. A részvényeket tegnap kapták a javadalmazási politika keretében, és valamennyi papírt tovább is értékesítettek. Az OTP árfolyama ma 1 százalékos pluszával már jóval 5 800 forint felett jár."
Ebböl futná pár bömösre! Persze, ha szegényeknek marad még valami, miután befizeték az adót...
Igazad van, de nem is találsz a magánszemélyektől eladó magyar motorok között annyi hulladékot mint a kereskedők által behozottak között. Személyes tapasztalat, hogy alig van olyan aminek ne az óratekerés lenne az első dolga behozatalkor. Nagyjából 25-30 gépet néztem meg idén tavasszal egy barátommal mert motort keres. 30-40 ezer km-es futásnál szarrá kopott, hullámos tárcsák, szétmállott lábtartók, tükörsimára kopott markolatok, totál leharcolt állapotok. Én is tudom, hogy odakint sem fagyizni járni használja a többség a motort, tehát irreális egy 15 éves motor 20 ezer km-el. Na de a kereskedő "Úr" ne akarja már az összes behozott motorját annyiért eladni mintha egy ritka kivételt árulna tökéletes állapotban.
A magánexportnál megoszlik a tekerős és nem tekerős emberek közt a piac, de ott meg nem találtunk még olyat aki nem biankó szerződéssel operált volna. Pedig mondtuk, hogy kifizetjük mi a dupla illetéket csak legyen szabályos. Ha valaki 2-3 motort hoz évente azt meg sem szagolja a NAV, de ha tizesével hozza, akkor meg miért nem csinál egy céget rá, annak is vannak előnyei a számos fizetnivaló mellett.
Azert nem olyan zorall am a helyzet. A kereskedok nagy resze ket napon belul nevedre iratja. Cserebe annyiert kapsz motort nevre irva, amennyiert itthon meg sem mutatjak.
Az se normális aki biankó adásvételihez adja az aláírását. Arról nem beszélve hogy a digó eladók sem hülyék Ők sem írnak alá üres papírokat. Ebből azután nem nehéz kitalálni ki írja meg a biankó adásvételit helyettük.
Ha gáz van a motorral mehet a vevő panaszkodni ahova csak akar, egyedül magának okozhat bajt, mert a nepper tagadni fog. Olyan ez mint a 125 rendszám nélkül. Amíg nincs baj addig minden frankó, de ha beüt a mennykő akkor orbitális szívás van.
Már amikor múltkor írtad, hogy s párod is szívesebben motorozna egy kényelmesebb motoron, akkor szöget ütött a fejembe valami.
Én a páromat már mindenféle gyenge és kényelmetlen motorokra ráültettem, azok ellen se volt kifogása, a Banditot pedig a komfortüléssel egyenesen álomszerűnek, az eddigi legjobbnak tartja. Nekem is ugyanez a tapasztalatom vele, pedig egymagas vagyok Veled. (Ez a körülmény majd szárnyalásra készteti kreativitásomat egy esetleges motorcserét illetően, mert az erő hiánya vagy a kényelem nem képezhet hivatkozási alapot.)
Legközelebb aftermarket kiegészítő tank beszerzését és katéter behelyezését tervezzük, hogy tankolni és pisilni se kelljen megállni minden 300 km után!
Szóval biztos vagy benne, hogy a motor cseréje megoldja majd a problémákat?
Amúgy senki se kérdezte, de ha korlátok nélkül választhatnék, én is a GS-t venném, sok sikert a terveid megvalósulásához!
Majdnem :) Eredményhirdetéskor kihoztak utolsó előttinek, az utolsó az konkrétan egyetlen pontot sem talált meg :) Ezt sérelmeztük, mert bár tényleg elbaltáztuk egy helyen - de ott nagyon - de a többi pontnál gyakorlatilag hibátlanok voltunk. Aztán ezt korrigálták, levontak 320 hibapontot a négyszázból így a 11-ik helyre lőttük ki magunkat. Ha a szombati napon nem qrjuk el, akkor esélyesek lettünk volna az első helyre. Sajnos egy komoly hiba elvitte az egészet. Nem baj, majd jövőre
Mondjuk neked se jó mert 2x kell fizetni átírást.Vagy mi a fene a neve.
Szóval marcotól megveszi a nepper,de nem kerül bele a neve,elhozza,majd itthon beírja a vevő nevét oszt olyan mintha ő vette volna meg.
De szerintem már a digó nehezítések miatt ami most lett nem járható.Van valami új a kivonatásnál ami szívást jelent szegény becsületes hazai motorfelvásárlóinknak.
Szerintem.
Itthon forgalomban lévő motornál egy elég genny dolog a kereskedőtől. Úgy tudod ők hivatalosan illetékmentesek. Tehát megveszi a gépet a tulajtól, leadja a törzskönyvet az okmányirodába és bejegyzik a forgalmiba az ügyletet. Csak hát ez után a kereskedőnek adóznia kellene, amit inkább kihagynak.
De miért?
Úgy halottam, hogy a tapasztaltabbak úgy csinálják, hogy kint kivonatják a forgalomból, úgy hozzák be. Itthon ha van rá vevő, már az Ő neve kerül a kétnyelvű adás-vételibe és úgy intézik a honosítást. Tehát a kereskedő hivatalosan kimarad az ügyletből.
Nem nézek utána.
Hivatalos úton fogok új nullás gépet venni.
Így nincs semmi barbatrükk.
Itthon ugyis olcsóbbak a motorok.
Sok értelmét nem látom a külföldinek.
Bár az olasz romok felélesztése és drágán hasbaakasztása lehet jövedelmező.
Az más. Ha az adásvételin a tulajdonos neve szerepel, akkor te jogilag tőle veszed, tehát két magánember közötti szerződésről beszélünk. A kereskedő ez esetben nem résztvevője a jogügyletnek. A NAV ez esetben milyen alapon kurkászna a kereskedő papírjai között? A gép sosem volt az övé, nem felel érte?!
Ebben kupec a menőmanó.Ő jobban tudja.
Csak prepaid-es telón ne hívd mert ledumálja még a legnagyobb feltöltőkártyát is róla.
Ha dívik még a kitöltetlen adásvételibe beírt vásárló neve az szivacs.
Jelenleg nem tudom mehet e ez a kiskapu,régen mindkettőt így vettem.
De azok még jobb idők voltak.
De nem a magánember vevő ellen, hanem az eladó kereskedő ellen. Nekem mint vevőnek nincs információm arról, hogy az eladó milyen közterhet fizetett ki a vas után. Ha adócsalás történt, azt az eladó cég követte el, ellenem milyen váddal tudnak fellépni?
A "lestipi-stopizott cuccokról" lemondok conquistador javára...A tank öt érdekli...már szeritem támadott ez ügyben. A porlasztó is szabad préda...
Èn most egy darabig nem foglakozok ilyen dolgokkal...