Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

...alatomos célzást félek felfedezni arra való tekintettel, hogy csak bizonyos részleteit-részeit használod a guminak...nagy a majrécsíkod...
Az 1200-nek típushiba a kilágyuló rugó...idejekorán is elöfordul, akár már 30 ekm környékén...
Ezt lehet orvosolni, valami nívós-drága komplett rugóstaggal...pl a diesel banditban Tasi videóján egy wilbers van (én szereltem be), vagy csak a rugó cseréjével, és lehetségs még mondjuk más motorok rugóstagjának befaragása némi környezetátalakitással...
A hátsó rugó ára publikus (vagy forduljak a kereskedőhöz)?

Visszagondolva a motor újkorára, Neked már akkor is gyenge volt a futómű, amihez képest érezni a rugócserék pozitív hatását?
Azért kérdem, mert nekem sose volt még ilyen jó motorom de nem zárkóznék el, ha még jobb lenne, csak attól tartok esetleg nem érezném a különbséget.
Na, ezt nem értem!
Ezért szoktam csak a kereket vinni.
Részletre van a gumi?
Bocs, hogy itt kérdezek tőletek, de más fórumon nem nagyon vannak "ismerőseim".
A CTX-en elkezdett "kockásodni" 8.000 km-nél a gumi.
Tudom, hogy egy criuser más kategória, mint egy Bandit, de gondoltam, a kockásodás, az kockásodás, és már anno volt itt róla szó, hogy mi az oka.
Egyenesen nem sokat megyek, mégis kockul, meg érdekes módon a minták "első" része jobban kopik.
Szerintetek?
Teleszkóp?
Van itt két kép is, ha segít.
ott vete a gumit ki cserélték és a 2 db m/8 ..12 fefü munkahenger rögzitöt csavart be tekerték kézel ezután 40 km motorozott Dávid és be tért tankolni és ekor vette észre
nagyon igazad van pistám nem ildomos és meg bocsájtják a gépnek ....

csak egy példa auto ..

holtra oda voltam a bmw kocsi ért 530 . 535 stb le beszéltek mondták a nálam jobban hozzá értök nem az én pénztárcámhoz valo

ok ok

csillagos .. ki néztem a 220w bálnát a 211 w pápa szemest

a régi kolegák a papassnál a kárpát utcái szervizben mind azt mondta zsolti ne vegyél ilyet éves szinten 500 -1 mill rá kerül 40-50 ezres futásnál ..

vegyél w 140 w 124 azok még akor is menek ha már nyomás nincs hengerben sokszor már mi se értjük mi a fasztól indul még be ..
ez komoly meg történt beszélgetés
még a fasz KUPEC is le beszélt

atöbit tudjátok 1 /4 anyi pénzből vigan ülök az öreg mercibe persze rendbe kellet tenni .......

viszont az ismeretségembe egy két tag vet v8 535 bmw , a/6 2.5 tdi ,, w 220 bálnát pedig aZ UNOKA TESOM 6 HONAP alatt abs vezérlö 78000 /bontot ,,, két első lég rugó + kompreszor 360 000 ..
egy honapja meg a válto elektronika atta meg magát gyárit kellet vennie 234 000 ft

szoval kell a fasznak az uj és csoro vagyok
Uhhh... Nem okozott semmilyen kárt a dolog, vagy eleve el sem indult vele mert észrevette?
Én mindig csak a kereket viszem a gumishoz kiszerelve, és ott is szemmel tartom mit csinálnak mert nem szeretném ha tönkre vágnák a peremet vagy a féktárcsát.
Ez most ugye csak poen kategória?
Várjuk be ez nekünk luxus kategória...Olyan árakkal dobálóznak extra terén hogy abból motort lehet vásárolni. Ezt csak a felső tízezer teheti meg. Szerviz is horror esténként 50-60 ezer.
Innen pl Pohi:


+ 4
#12 pohi
A BMW motor szervizben halomban álltak a visszaküldendő cseredarabok, rá volt írva km óra állás, hogy mikor romlott el. Nem sok volt 10.000 km felett. 6000 km-t se bírt ki a plexi magasság állító kapcsoló rajta. Japán motoron kapcsolót tönkremenni még nem láttam. Persze, biztos jó a BMW, de azért ne szálljon el senki, hogy az övék a csúcstechnikák csúcstechnikája, mert nem így van.

Igazából ha megnézed ilyeneket semmilyen témakörben nem tudnál összeszedni...hiszen eltántorit valakit az 1200 bandittól, hogy low budget gép, ha gyerekkori álma? Van annak ellenére, hogy félévente váltó problémázunk, hányan esnek be, hogy vettek egyet , és hibás a váltója...pedig nyilvános fórum, google kidobna pár hsz-t ezzel kapcsolatban...szerintem ha valaki mélyen beleássa magát biztos talál BMW-s dolgot is...Ha csak azt veszed, hogy az utólsó 100 ezres visszahívás 10 évig érett, közben tucatszám tele voltak a fórumok vele mégis vették ennek éllenére...vagyis hiába lenne akárhol is összegyüjtve, egy márkaszamüvegtöl ez nem látszana, és egy legyintés lenne rá, hogy ez csak egyszeri eset...
Te is tudod, hogy nem a bandit fórumon fogod megkapni a tényeket...mennyi kutatómunka van a döntésed mögött?
ezt a motort én szervizelem .. a srác a gumishozz vite felrakatni a gumit ,,,,,,,,, neves cég

monták neki ha nem tesz feljelentést kap egy olaj cserét ..........

csodálatos faszkalapok .. simán meghalhatot volna
Konkrétan úgy érzem azt kell megfizetni hogy BMW embléma van rajta. Nekem is tetszenek, és elismerem hogy jó gépek, de nem értem az árcetlit. A 35 literes doboz 200 ezerért is a "próbáld ki és megtudod" kategória egy fele annyiba kerülő és másfélszer akkora GIVI-hez képest? Ráadásul szándékosan törekednek az egyedi megoldásokra, hogy utángyártott holmikat ne lehessen használni. Heroin áron megy minden a német nagypolgári pénztárcához igazítva és nem a valódi értékhez. Persze úgy vagyok vele mint Tasi, ha nem számítana a pénz lehet vennék egyet.
..Ha azt vesszük, hogy a banditom és a két autóm összértéke kb eléri ennek a felét és mégse autót veszek ennyiért, akkor talán jobban érthető, hogy a hobbi dolgok nem észérvek mentén működnek
Ez rendben van, értem, csak baromira nincsenek tények, konkrétumok.. Így meg nehéz elfogadni érveket akár pro, akár kontra.
Amúgy tegnap a [75287 hsz-ben közvetítettem a két bmw-s hozzáállását, csak aztán jöttek és pitiánaer módon vihar csináltak a bilibe, pedig csak tolmácsoltam azt amit te most hiányolsz, szóval vannak akik tulajdonos létükre kritikával tudnak élni, nyílván tudni kell kérdezni tölük. Különben ök Rudi elmondása szerint ösbandit tagok, és kb a te generációd...
Szóval van akinek kilóg a lóláb, csak a sok "elégedett" mellet nem hallani a hangjuk, vagy legyintünk rá, hogy ez csak kirívó eset, mint hogy a tied is az lenne ha szopóroller lenne, és nem tántorítana el olyanokat akiknek hozzád hasonló szilárd elhatározásuk van...
Próbálj ki egyet és rájössz. Kívülről nem biztos, hogy látszik. Az meg, hogy mi éri meg, egy hobbi motornál nem nagyon értelmezhető kérdés.
Tudom hogy BMW meg presztízs meg egyedi megoldások meg csiribiri elektronikai finomságok, de normál motoros szemmel nézve mi ér benne két millával többet például ennél: http://onroad.hu/2014/08/27/v-strom-1000-teszt/
És persze még van pár modell máshonnan is. Tényleg érdekelne mi éri meg benne az eleve borsos árat és azt hogy a kiegészítők és a szerviz is messze felette van az átlagos gépeknek. Konkrétan mi az ami miatt a BMW mellett dönt valaki a konkurenciához képest?
Lehet, hogy vannak olyanok, akiket leírtál de nem hinném hogy mindenki. De azt megígérhetem, hogy ha szopóroller lesz belőle, akkor azt is le fogom írni. Ami szar, az szar csak azért nem fogom védeni az álláspontomat mert csak.. Ha megbánom, azt is ki fogom írni ide :)
Majom-banán relációval kapcsolatban annyit, hogy elfogadom, hogy drága a szervíz, egészen addig, amíg csak az időszakos szervizekről beszélünk. Amúgy meg a gari idő alatt azért ki fog derülni hogy mi várható sztem..
Azért a pénzért el is várható...
Az van, hogy olyan konfortszintű futóművet én motoron még nem találtam. Ergonómiát igen, pl hasonlót ad a Varadero is, de ordas magas súlyponttal.
A "felületes" szemlélönek nagyon lenyügözö a müszaki tartalom, és a SUV után ráülve, nem kell túl sok kompromisszumot kötni...

Èn bele tudom azt magyarázni, hogy a tulajdonos ebben a körben már nem "panaszkodhat", és szervizszámlánál sem sajnáltathatja magát, hiszen akkor "Minek vett ilyen gépet"...(majom-banán) így ebböl a hurokból már nem igen lehet kilépni, hiszen környezte látná, hogy ö rossz döntést hozott, és megsem olyan jó választás...meg szinte mindenki sziszeg, mikor vissza kell ülni egy régi alacsonyabb konfortskáláju gépre...én él tudok képzelni egy ilyen marketing stratégiát mögötte...Vagyis nem csak azt kell mutani kifele, hogy képes vagy megvenni, hanem szervizben is délcegen kell állni mikor 6 jegyü számla kifizetés vár rád, hiszen ezekben a körökben már ildomos, saját olajt vinni, PINK-es szürövel, légszürövel...és nem ér sajnáltani magad, hogy esetleg milyen drága fentartása, meg mennyi probláma van vele, mert te ezt megengedheted magadnak, ha nem akkor meg minek vettel ilyen kategóriáju gépet... neked a megvétel után , jöjjön akár az özönvíz mosolyogva kell benyelned minden szitut, ha nem akkor a mostani szilárd elhatározásod kéne beismerned saját magadnak, hogy rosszul döntöttél. Szerintem ilyen dolgok marasztalják, motiválják a ezen márkák-kategóriák vásárlóközönségét.
Egyébként meg a kritika meggyőzőbb lenne, ha olyan mondaná, hogy az életben nem kell neki BMW, akinek volt is