Néhány évvel ezelőtt hoztam be pár motort Olaszból magamnak meg haveroknak, kollégáknak. Szigorúan magánszemélytől vásároltam, és nem a legolcsóbbakat. Nem is csalódtam egyszer sem. Éppen az általad leírt okból nem kezdtem vele üzletelni. Itthon mindenki először az irányárat nézi, és az a legfontosabb faktor. Nem lehetne versenyezni az óratekerő nepperekkel akik tucatszám hozzák be azokat a motorokat amik már az olasz kereskedőknél is beragadtak. Nagyon is ajánlott onnan motort venni, csak nem azt amit a "kereskedő Urak" itt árulnak.
Ehhez csak annyit kell tenni, hogy megnézed a kinti árakat és látod a jó motorok drágábbak mint nálunk. Aki ebből él és nagyban csinálja az hozza a rengeteg km.-est és tekeri, töröttet és összeszögeli, sokat vesz egyszerre 1 helyről, vagy nagyon jó kapcsolatai vannak kint. Hasznot csak így tud húzni rajtuk de egyébként ez kell a Magyarnak olcsó legyen, mert ha normálisat árulsz és megkéred az árát akkor mindenki az előbb leírtakkal példálózik. Úgyhogy a kereskedő azt árulja amire kereslet is van utána meg sírjon aki sajnálta a lét normálisra!
A másik gigxere nehéz olcsón papirt szerezni. teás kana ugy se volt. szerintem egy 150 000 -200 000 rá locsolunk. Amugy jo 185 psi minden hengerbe ...nem látszik. De a mi szintünktöl. Nagyon mesze van.
Amúgy erről az oldalról nagyon szép...gondolom a másik oldalába lehetne belekötni!
95-előtti? kb akkortól van a felül erősített hátsó lengővilla...de ez még az 1400-nél is nehezebb szárazon!
Porlasztók jók?
Közben amcsi hot-rod fórumon találtam egy összehasonlítót a meleg
és a hideg motor kompresszió tesztje között.
Van eltérés, nem is kicsi, van ahol majd 1 bar nagy átlagban minimum 0.5bar.
"The reason I say this is there is a difference in the hot vs cold readings.
Basically the "cold" readings are:
151,149,136,148,155,150,140,133
The "hot" readings are:
160,160,160,165,152,155,155,150."
Amit én olvastam eddig mindegyikben, sőt, ezt is tanultam.
De most konkrétan a GSF 1200 S (2001-2002)-ben is benne van, direkt fellapoztam.
"[i]NOTE:
* Before testing the engine for compression pressure, make sure
that the cylinder head nuts are tightened to the specified torque
values and the valves are properly adjusted.
* Have the engine warmed-up before testing.
* Make sure that the battery is fully-charged.[/i]"
Hidegen lég-olajos 1.2-esnél milyen kompresszió értékek számítanak normálisnak ?
A manual értékeit ismerem, de azok üzemmeleg állapotra vonatkoznak,
én meg nem akarom magam összeégetni... kényelmes vagyok.
nem tudták meg csinálni a suzuki hollosnál vetek bele uj trafokat , bajai Robitol bontot gyujtás modult igy adtunk érte 180 000 at a trafo és a modul testvérek közt is 30 000 ,,,,
ja és már kegyeg vannak hibák de müszakis 160 lovas ilyen motort nem tudtam ott hagyni
95-előtti? kb akkortól van a felül erősített hátsó lengővilla...de ez még az 1400-nél is nehezebb szárazon!
Porlasztók jók?
Kompresziot mindig meleg moforon mérunk...... Ha mincs rá lehetőség mert a motor nem indítható. A mért ertéket 15% meg toldjuk.
Teafüvet is adtak hozza?
Valóban nem vagy jó angolos.
és a hideg motor kompresszió tesztje között.
Van eltérés, nem is kicsi, van ahol majd 1 bar nagy átlagban minimum 0.5bar.
"The reason I say this is there is a difference in the hot vs cold readings.
Basically the "cold" readings are:
151,149,136,148,155,150,140,133
The "hot" readings are:
160,160,160,165,152,155,155,150."
De most konkrétan a GSF 1200 S (2001-2002)-ben is benne van, direkt fellapoztam.
"[i]NOTE:
* Before testing the engine for compression pressure, make sure
that the cylinder head nuts are tightened to the specified torque
values and the valves are properly adjusted.
* Have the engine warmed-up before testing.
* Make sure that the battery is fully-charged.[/i]"
A manual értékeit ismerem, de azok üzemmeleg állapotra vonatkoznak,
én meg nem akarom magam összeégetni... kényelmes vagyok.
ja és már kegyeg vannak hibák de müszakis 160 lovas ilyen motort nem tudtam ott hagyni