A szépség ízlés kérdése, nekem tetszik a GS, bár a Ducati sem csúnya. A GS 125 lova nekem elég, nem gyorsulási versenyre vinném, hanem szerpentinekre, néha lazább terepre.. Egyébként csak arra akartam rámutatni, hogy nem BMW irreálisan drága, hanem ez a kategória nagyjából ennyibe kerül, bármelyik márkához húz a szíved.. Egyébként a ducatira pont te írtad az előbb, hogy 3 percig működik..
A döntés a tied. .. Minden esetre. Egy
Multistada egy lapon ne lizsd. A gs el. A Ducati. Sokal jobb erösebb. Es szebb.... Es ne csapjon be. Csak a vétel ár. ha már meg kérdezted. Mitt venék ha csoron. 1- 1`5 tuti varát veszel.indenre jo.... Kicsit jobban el eresztve. 2- körül olajos gs. tele új multistada
Elvileg szóba jöhet, de GS-ből mindenképpen a vizes kell. Amiket néztem hahu-n, azok nem bizalom gerjesztőek az újabbak. Pl tavalyi, kiírja, hogy első tulaj és 2xxx km van benne. De azt már nem írja, hogy nem itthoni a gép, tehát valszeg tekert az órája és nem tudod leellenőrizni az előéletét.
A másik meg hogy 1-2 éves gépekre következetesen 5M-t írnak, de akkor már inkább kipengetek 5.5 körül és én fingok rá először, no risk..
Én most vagyok 48 éves. Ha minden oké, van még 15 motoros évem. Bandit újan vettem, előtte nagyon alaposan meggondoltam a választást. Rátettem 150e extrát és szerintem vele együtt fognak eltemetni. Nagyobb értékű cuccokban (lakás, kocsi, motor) nem vagyok híve a csereberének. Jól meggondolva, alapos mérlegeléssel döntve nincs alsógatya-effektus.
Azt továbbra sem tudtuk meg, hogy TE mit vennél? :)
Az irreálisan túlárazással kapcsolatban pedig annyit, hogy a GS alapára `csak` 4,7 a Yamaha Super Tenere alapára 4,8 volt ráadásul az jóval kevésbé extrázható.. A hasonló motorok ára hasonló, oké lehet hogy a BMW valamivel drágább, de a kategóriájához képest nem irracionálisan drága. Nézd meg, az autóknál ugyanez a helyzet..
Nézd... 5év netezés után kezdek bele jjöni. .. Hogy ki tudom válogatni. Itt is a szarházi..mü motorosokat. . Habiztiket
..igaz. Még. Vanak hiányoságok....
Ez a bmw über fasza. Millio teknikai ujdonságal. És persze. Eböl adódóan hibákal.... Tudom hogy a bmw a boxertöl bmw. A vásárloi is. Ezt a motort szeretik benne a legjobban....
Ami szerintem. Hiba. Hogy a boxer mint 65 eves teknika. Nagyon jo. De a bmw hogy tartsa. Az iramot. Már bele vezeti. A 90 évekbe az olaj hütést. most a vizet. A hengerenként 4 szelep. Most változó vezérlést. Stb. Stb. a motorblokra építi a vázat. über futomü. Dupla csilapitás elektromos irányítás. Sebeség fügö rugozás. És sorolhatnám. ... Persze. A fejlödésnek. Mindenkép. Ebbe az irányba kell el mozdulni. de miota a Ducati. Es a bmw kozos vizeken evez. Marha nagy. A hiba faktor. nézd meg a testvért. A ducatit. ki dobnak valami. Ujatt. És vallojában 3 percig müködik. ... Na valami hasonlót látok. A bmw tályán is. es ireálisan tul van árazva. Maga az érték arány. A használhatóság. Es költsége. Nem állnak egybe
De én mint mondtam nem le beszelni akkarlak. Vén meg lesz saját tapasztalatod. ... De a 200 eztet. Csak egy ifa platonyi alkatrészek fogod elerni. nez körbe. Itt a triumpf. Nem Zoli baszogatás. egy szar. 3-5 évesen. Kell hozza 40 db gumipok. Hogy szétne essen. egy évente. Jonek az új típusok. es te vagy a gyár teszteloje. ...ezt kell meg erteni.
A nem kell többet másik motort vennem kitétel inkább arra vonatkozott, hogy ez minden igényre jó, de egyébként igen, ha műszakilag nem lesz vele az elvárhatónál több gond, akkor még az is lehet, hogy nem kell másik. Ha el tud menni mondjuk 200e-t, ha megkapja a szükséges karbantartást és hibajavítást, akkor kitart 70 éves koromig, tehát esélyes.
De komolyra fordítva a szót, ismered az igényt, te mit mondanál erre? Mármint nem arra, hogy mit nem, hanem hogy mit igen?
most mondjam hogy minimális különbség van GY6 kínai cuccokkal ? értem ezalatt az öntőformában lévő kymco feliratot pl ....a 125-150 es vizes blokkjukat olaszok is beépítik pl malaguti ez az ami részleteibe különbözik de ennél is nagyon sok alkatrész egy az egybe passzol a kínaiaktól hogy a kymco gyárt blokkokat a hondához az valószinűbb
Én olyan motort forgalomban az életben nem láttam, de tudom, hogy Neked volt.
Nekem ezekhez volt szerencsém, többnyire szereltem őket, (csak tmk, semmi komoly bajuk nem volt), dehát menni is kellett akkor már:
Dink 250, spacer 50, dink utolsó fajta 125, people 200. Mind egy kínpad, szürnyű ülni rajtuk.
Olyan fejedelmi kényelmet, szélvédelmet nyújtott nekem az 500-as Xciting, hogy guruló fotelnek hívtam. Kymcoban Honda motor, váltó van, nekem a minőségére semmi kifogásom nem volt. Egy tesztet is írtam róla itt.
Multistada egy lapon ne lizsd. A gs el. A Ducati. Sokal jobb erösebb. Es szebb.... Es ne csapjon be. Csak a vétel ár. ha már meg kérdezted. Mitt venék ha csoron. 1- 1`5 tuti varát veszel.indenre jo.... Kicsit jobban el eresztve. 2- körül olajos gs. tele új multistada
A másik meg hogy 1-2 éves gépekre következetesen 5M-t írnak, de akkor már inkább kipengetek 5.5 körül és én fingok rá először, no risk..
Használt bmw nem jön szóba? Csak a legújabb modell tudja teljesíteni az elvárásaid?
Ha tartós a cikk, akor hasznaltan is annak kell lennie, ha gondok vannak vele, akkor meg olcsóbban, de elöbb tapasztalod meg...
Ki volt az a hülye, aki ezt kitalálta?
Akkor most miről beszélünk, hogy irreálisan drága A BMW?
Semmi. Talán ducati esetleg ktm
Az irreálisan túlárazással kapcsolatban pedig annyit, hogy a GS alapára `csak` 4,7 a Yamaha Super Tenere alapára 4,8 volt ráadásul az jóval kevésbé extrázható.. A hasonló motorok ára hasonló, oké lehet hogy a BMW valamivel drágább, de a kategóriájához képest nem irracionálisan drága. Nézd meg, az autóknál ugyanez a helyzet..
..igaz. Még. Vanak hiányoságok....
Ez a bmw über fasza. Millio teknikai ujdonságal. És persze. Eböl adódóan hibákal.... Tudom hogy a bmw a boxertöl bmw. A vásárloi is. Ezt a motort szeretik benne a legjobban....
Ami szerintem. Hiba. Hogy a boxer mint 65 eves teknika. Nagyon jo. De a bmw hogy tartsa. Az iramot. Már bele vezeti. A 90 évekbe az olaj hütést. most a vizet. A hengerenként 4 szelep. Most változó vezérlést. Stb. Stb. a motorblokra építi a vázat. über futomü. Dupla csilapitás elektromos irányítás. Sebeség fügö rugozás. És sorolhatnám. ... Persze. A fejlödésnek. Mindenkép. Ebbe az irányba kell el mozdulni. de miota a Ducati. Es a bmw kozos vizeken evez. Marha nagy. A hiba faktor. nézd meg a testvért. A ducatit. ki dobnak valami. Ujatt. És vallojában 3 percig müködik. ... Na valami hasonlót látok. A bmw tályán is. es ireálisan tul van árazva. Maga az érték arány. A használhatóság. Es költsége. Nem állnak egybe
De én mint mondtam nem le beszelni akkarlak. Vén meg lesz saját tapasztalatod. ... De a 200 eztet. Csak egy ifa platonyi alkatrészek fogod elerni. nez körbe. Itt a triumpf. Nem Zoli baszogatás. egy szar. 3-5 évesen. Kell hozza 40 db gumipok. Hogy szétne essen. egy évente. Jonek az új típusok. es te vagy a gyár teszteloje. ...ezt kell meg erteni.
De komolyra fordítva a szót, ismered az igényt, te mit mondanál erre? Mármint nem arra, hogy mit nem, hanem hogy mit igen?
http://suchen.mobile.de/fahrze...
Nekem ezekhez volt szerencsém, többnyire szereltem őket, (csak tmk, semmi komoly bajuk nem volt), dehát menni is kellett akkor már:
Dink 250, spacer 50, dink utolsó fajta 125, people 200. Mind egy kínpad, szürnyű ülni rajtuk.