Biztosan vannak hibás darabok, de azért nem venné a fél világ ha annyira szar lenne.. A másik meg, ha valaki egyszer megvette, utána többnyire megint megveszi... Ha annyira szar lenne, akkor azért az évek alatt már elterjedt volna a híre és kutya nem venné, de legalábbis nem ennyien..
amúgy ez így van. pl egy srácnak SV volt. Tetszett neki. Felült a DL-re. Hú, ilyennek kéne lennie, csak nem iyen rondának. Nekiállt. Magas kormány, ülés, stb...aztán a végén csak meg kellett venni a fránya DL-t, mert az SV az nem egy szép DL más ruciban :D
Ez a jó marketing téma, mint a bajornál meg a HD-nél is, csak azt nem tudom hova tünnek a mosolygós arcok amikor az ADAC és társai kft-t várják a szakadó esőben, jobb esetben egy buszmegálló fedezékében? ÉLetérzés filing, ja amikor az a nyamvadt vékettő a nyitott dobbal lveri a vesédet, és aki mögötte megy minden "kigyorsitáskor" egy hangrobbanást él át! Vagy a löttyedt csöcsű bajor mikor "felborul" a tökéletesen működő elektromos rendszer az űrsiklóban és az eleje keményedik a hátsó traktus meg puhul a kanyarban és mint Tasi is mondta mind ezt cc 6 milláért! Hát akkor fáradjon el az én rugóstagom szép lassan is mert az kiszámítható legalább!
Azt a kényelmet egy banditon nem tudod kiépíteni.. Meg egyébként kompromisszumokkal járna.. Ha lábtartó lejjebb megy, akkor szerpentinen már korán leér.. Az ülést nem tudom annyira megmagasítani, hogy normális kényelmes legyen a lábszögem.. Olyan futóművet sem lehet alátenni.. Pimpelgetni lehet persze, de attól még nem lesz lényegesen jobb..
Ilyenkor szoktam megkérdezmi, ha a motoroddal alapjában véve elégedett vagy, akkor mondjuk nem olcsóbb csináltani még rá akár 100 ezerért egy kényelmes nyerget, venni egy állítható lábtartót, kiemeleni a kormányt, meghosszabbítani a szükséges csöveket , kábeleket, esetleg egy busz panoráma plexi, upgrade-elni a rugostagot, telokat...3-4 kiloból meg van az egész...hj majd elfelejettem meg Monster matrica is kell.
(((A barátom mikor szélnek eresztette a szalonba vásárolt 1400-et töle is kérdeztem, hogy következö motor vételi ára, plusz az állam felé lerovandó kötelezettséged, különbözö adók formájában, ami kb 5-700 ezeret tett ki, mondom még 10 évig pátyolgathattad volna a 1400-et. Ugyanis azért adta el, mert volt benne 80 ekm...és félt hogy féktárcsát, meg telót kell majd esetleg cserélnie rajta mint nekem kellett, vagy hogy valami nagyobb "baja" lesz! Hja vett a 2006-os motor helyett egy 2004-es SV 1000-et amiben 12 ekm volt...most nyugodt volt addig még mondtam neki, hogy 50-100 rongy rendberakni a kuplungkosarat ha széthulik, mivel szériabetegség Sv-DL vonalon. De hát szinte kivétel nélkül többek között vágyaink rabjai vagyunk, mely majd megszerzésekor örömet okoz, de ez csak egy jelenség, ami nem több mint illuzió, mely elmúlik ezert ez szomorúságot okoz késöbb szorongást majd félelmet...ezért újabb és újabb vágy rabságába találjuk magunkat.)))
A túra csomagban benne vannak, de pl a saját dobozhoz való platni nincs, azt külön kell venni. És a gyári konzolra semmilyen másik dobozt nem tudsz feltenni, így nyugodtan le lehet baszni róla és venni a dobozhoz valót, givit, traxot, vagy akármit..
Na most durrant be az agyam.. Tegnap felrakattam az új gumikat a banditra, most meg nézem, hát a jobboldalon a tengely az állító csavar végétől fél centivel távolabb van Most megyek vissza és lerúgom a fejüket.. hogy lehet egy gumis ennyire kretén?
a: egyedül 7-es állásban mentem.
b: két személlyel, dobozzal lengett a hátulja mint az állat. Az eleje is.
Gondolom a rugó fáradt el, vagy inkább már alapból egy méltatlanul alulméretezett példány volt.
két dolog vagy jobb a vég nyomás a 3 hengerben vagy 3 mm rövidebb a 3 hengeren a cső ............... nagyon fasza olajos szinkronokat csináltok ,, némelyik még jó is a hiba oka több oldalu ahogy melekszik a csö nyeklik stb be csap kb 90 % pontoságal lehet csak beállitani magát a pillangó szelepeket szépen szinte 100 % ra össze lehet hangolni ............. de van egy pilot rendszer is a karbin
Ezt most nem nagyon értem. Sztem nincs olyan BMW ami kevés km+király állapot és 1M körül van.. Az meg hogy nem érdekel a teljesítmény, így nem igaz, azért legyen dinamikus, de az már kevéssé motivál, hogy gyorsabb legyen mint a bandit. Meg hát a mázsás testemet bírja már normális tempóban gyorsítani :)
A Wallis tett egy ajánlatot full extrás fekete gs-re, küllős kerékkel, mindennel, plusz egy hátsó dobozzal. 5.8 névre írva. Ezt nem valószínű, hogy elfogadom. Csak a hátsó doboz 2 kiló. Nem a súlya
Ezen kicsit kiakadtam, egy 35 literes doboz?
(((A barátom mikor szélnek eresztette a szalonba vásárolt 1400-et töle is kérdeztem, hogy következö motor vételi ára, plusz az állam felé lerovandó kötelezettséged, különbözö adók formájában, ami kb 5-700 ezeret tett ki, mondom még 10 évig pátyolgathattad volna a 1400-et. Ugyanis azért adta el, mert volt benne 80 ekm...és félt hogy féktárcsát, meg telót kell majd esetleg cserélnie rajta mint nekem kellett, vagy hogy valami nagyobb "baja" lesz! Hja vett a 2006-os motor helyett egy 2004-es SV 1000-et amiben 12 ekm volt...most nyugodt volt addig még mondtam neki, hogy 50-100 rongy rendberakni a kuplungkosarat ha széthulik, mivel szériabetegség Sv-DL vonalon. De hát szinte kivétel nélkül többek között vágyaink rabjai vagyunk, mely majd megszerzésekor örömet okoz, de ez csak egy jelenség, ami nem több mint illuzió, mely elmúlik ezert ez szomorúságot okoz késöbb szorongást majd félelmet...ezért újabb és újabb vágy rabságába találjuk magunkat.)))
b: két személlyel, dobozzal lengett a hátulja mint az állat. Az eleje is.
Gondolom a rugó fáradt el, vagy inkább már alapból egy méltatlanul alulméretezett példány volt.
Ezen kicsit kiakadtam, egy 35 literes doboz?