nem kukacoskodás .. te meg teheted van rá pénzed .. enyi de ha bele gondolsz ... és tényleg a problémáid orvoslása a tét
egy henger 650 ccm bmw és 700-800 ft ért olyat veszel mint az uj és jó a lább tartásod ,, jó az ülés pozicio ,, mamának se lesz kockás a sege és kurva jol kanyarodik ,,,, soroljam ..
ha már nem érdekel az erő ................ szoval igy is meg lehet közeliteni a dolgokat
de legyen boxer hisz az a bmw ...... 850 --- 1100 gyári állapotuakat veszel kis km rel 1 gomboc körül
az érzést meg kaptad némi erö is van kanyarban is jo vagy a térded sem fály faszán fel tudod dobozolni ,,és avilágból ki turázod magad vele ..... a másik 5 miilkát meg fére teszed a gyerekednek az unokádnak ........ nekem ez jönne be
Mester!
Lenne egy gyors kérdésem.
Házilag készítettem egy olajos szinkronizáló műszert.
Alapjáraton szépen szintben van viszont ha megemelem a fordulatot 4000-re akkor a 3-as csőben elkezd csökkenni az olajszint.
Mi lehet a gond.
4 hengeres injektoros motorról van szó.
Kényelmes az biztos próbáltam... A futóműve klasszisokkal jobb ha lenne pénzem akkor elgondolkodnék rajta. Egy full dobozos vérnyúl változat most mennyibe kerül?
Ezt majd kipróbáljuk, de hogy a teszt torzítatlan eredményt hozzon, többször ismétlünk, és cserélünk motort is :D Váltósegédet nem ér használni.
díl? :
A "szeret hajtani" azt jelenti, hogy amikor teheti odahúzza neki jobban. Olyan 130-160 normál országúton és még e felett autópályán. Persze Ő sem mindenhol ész nélkül. Nekem azonban ez is sok. Általában max. 100-120-al közlekedem országúton, és legtöbbször utassal+csomagokkal ez is bőven elég. Nem elemem az ész nélküli száguldozás a munkám során láttam épp elég baleseti halált és súlyos sérülést.
engem nem kell meg gyöznöd ......... testvirem ..... a minap egy 190 lovas k/8 1000 versenyeztem 200 ig sehol nem volt 4 x rugaszkodtunk neki pedig az a motor 186 kg az enyim meg 240 kg és apilota is vagy 15 kg könyebb volt ............ igaz 200 után ott hagyott mint kutya a szarát a füben
Mondom vettem egy rugót.
Kivettem a rugóstagot, elvittem a Kárászy Cég -hez (posta egy ezres) ők kivették a régi rugót, beletették az újat. Megmérték a lengéscsillapítót, a világon semmi baja nem volt.
Nekem a BMW-ben nem az erő tetszik:) A banditom valószínűleg simán legyorsulja, de nem ez a lényeg. Hanem az összkomfort, futómú, motor ereje, utazási kényelem, összesen. Ebben pedig nagyon jó. A bandittal is ellennék, szeretek vele csapatni, de hosszabb távon az üléspozíció+életkor kombó igen rossz hatással van a térdeimre. Ha egész nap megyek, akkor a végén már igen jól esik leszállni. A nej sem rajong a hátsó ülésért, stb..
Tavalyi évben voltunk egy túrán jött velünk egy GS a pályán 160-170 aztán mikor megáltunk azt mondta hogy enek a motornak ez már sok...Rezeg mint egy daráló.
Csak rugó kell, a rugóstag full felújítható.
Rodeo ride kecskemét, Yacugart forgalmaznak, hivatkozz rám.
2000 forintért betették a rugót itt pesten a régi tagba, besza behu, azt van.
De értem :)
Nekem mindig nakedjeim voltak. Sima országúton mindig nyugiban megyek, 100-110 körül, ott pont tuti, hogy csend van( kimondhatatlanul utálom a turbulenciát,bubogás amit a plexis motorok 90%-a gyári állapotában csinál). Ha van valami kellemes szakasz, szerpentin, ott szeretek jó mélyeket borítani, meg jó nagyokat kigyorsítani. Aztán megy a cirkálás tovább, nekem fontos, hogy emlékezzek, merre jártam Az elmúlt 8 évben már évi egy két túra van, ami 2-3e km, a többi ilyen fél- egynapos haveros szlovákiás, oda meg szintén jól vagyok a kopasszal. Mondjuk idén széthullott a 18 évesen vett bőrdzsekim, a bélés nélküli kordurával meg kicsit vitorlázós érzés menni, ezt majd őssze pótolom, ki van nézve a cucc. Meg megtanulnék térden fordulni is :)
valahogy igy ... mindenki szive joga csak én azt látom hogy tul van értékelve ez a bmw ............pontosan a csoro és a közép szerüek számára ,,, elérhetetlengése miatt olyan drága hogy sokan csak nézegetik ... ugyan akor
mivel bandit forumon toljuk.. be kell valani egy kicsit meg piszkált bandit szará aláza a nagy BMW . ét 1/3 árból söt egy rövidebb átételel még alul is csak a bandit segét nézi a 6 millás bandit
valojában én ezzért tartom rongy rázásnak .. mert egy sokal kisebb költségü motor ugyan azt tudja és a bmw is tudják
ezzért presztiz kérdés ez szerintem a tulajdonlásával az embert az gondolja hogy sokal több lesz ..........
persze ha volna 100 milkám a bankba én is vennék nem tagadom de akkor is csak 3- 4 éveset használtan
2008-ban a kisbandi 1,8 volt ABS nélkül, a nagybandi 2,2 ABS-sel. 5 év részletbe eldarabolva azt a 400 pluszt, nem volt számottevő különbség. Így a nagy mellett döntöttem, ami szerintem érthető álláspont. Dupla motor, fele fordulat, fogyasztás ugyanaz, nyomaték pedig élmény.
A kereklámpásnál ugye a teljes felsőtestet éri a szélterhelés, nekem ez 130-140-es tempóig egyáltalán nem jelent kellemetlenséget, felette nem szoktam menni. (Amúgy 150-160-nál már tényleg kellemetlen, 180 felett meg már csak hasalva maradok meg rajta.)
Az említett tempóig egyedül egy alpine motosafe füldugóval ellensúlyozom a szelet, mert nem csendes bukóm van.
Nálatok km/h-ban mit jelent a "hosszú, gyors etap", illetve a "szeret hajtani"?
egy henger 650 ccm bmw és 700-800 ft ért olyat veszel mint az uj és jó a lább tartásod ,, jó az ülés pozicio ,, mamának se lesz kockás a sege és kurva jol kanyarodik ,,,, soroljam ..
ha már nem érdekel az erő ................ szoval igy is meg lehet közeliteni a dolgokat
de legyen boxer hisz az a bmw ...... 850 --- 1100 gyári állapotuakat veszel kis km rel 1 gomboc körül
az érzést meg kaptad némi erö is van kanyarban is jo vagy a térded sem fály faszán fel tudod dobozolni ,,és avilágból ki turázod magad vele ..... a másik 5 miilkát meg fére teszed a gyerekednek az unokádnak ........ nekem ez jönne be