Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem kukacoskodás .. te meg teheted van rá pénzed .. enyi de ha bele gondolsz ... és tényleg a problémáid orvoslása a tét


egy henger 650 ccm bmw és 700-800 ft ért olyat veszel mint az uj és jó a lább tartásod ,, jó az ülés pozicio ,, mamának se lesz kockás a sege és kurva jol kanyarodik ,,,, soroljam ..

ha már nem érdekel az erő ................ szoval igy is meg lehet közeliteni a dolgokat

de legyen boxer hisz az a bmw ...... 850 --- 1100 gyári állapotuakat veszel kis km rel 1 gomboc körül

az érzést meg kaptad némi erö is van kanyarban is jo vagy a térded sem fály faszán fel tudod dobozolni ,,és avilágból ki turázod magad vele ..... a másik 5 miilkát meg fére teszed a gyerekednek az unokádnak ........ nekem ez jönne be
Az űlést meg kell csináltatni.
Mester!
Lenne egy gyors kérdésem.
Házilag készítettem egy olajos szinkronizáló műszert.
Alapjáraton szépen szintben van viszont ha megemelem a fordulatot 4000-re akkor a 3-as csőben elkezd csökkenni az olajszint.
Mi lehet a gond.
4 hengeres injektoros motorról van szó.
Ez csak természetes
Elfáradt a rugó? Össze volt ülve? Én komplett waibers rendszerbe gondolkodom.
Kényelmes az biztos próbáltam... A futóműve klasszisokkal jobb ha lenne pénzem akkor elgondolkodnék rajta. Egy full dobozos vérnyúl változat most mennyibe kerül?
Ezt majd kipróbáljuk, de hogy a teszt torzítatlan eredményt hozzon, többször ismétlünk, és cserélünk motort is :D Váltósegédet nem ér használni.
díl? :
A "szeret hajtani" azt jelenti, hogy amikor teheti odahúzza neki jobban. Olyan 130-160 normál országúton és még e felett autópályán. Persze Ő sem mindenhol ész nélkül. Nekem azonban ez is sok. Általában max. 100-120-al közlekedem országúton, és legtöbbször utassal+csomagokkal ez is bőven elég. Nem elemem az ész nélküli száguldozás a munkám során láttam épp elég baleseti halált és súlyos sérülést.
engem nem kell meg gyöznöd ......... testvirem ..... a minap egy 190 lovas k/8 1000 versenyeztem 200 ig sehol nem volt 4 x rugaszkodtunk neki pedig az a motor 186 kg az enyim meg 240 kg és apilota is vagy 15 kg könyebb volt ............ igaz 200 után ott hagyott mint kutya a szarát a füben
Mondom vettem egy rugót.
Kivettem a rugóstagot, elvittem a Kárászy Cég -hez (posta egy ezres) ők kivették a régi rugót, beletették az újat. Megmérték a lengéscsillapítót, a világon semmi baja nem volt.
Naja, nem sornégy :) De szerpentinen már nem biztos hogy a bandi nyerne, értő kezekben :)
Pesten az itt van a szomszédba... És ők újították fel?
Nekem a BMW-ben nem az erő tetszik:) A banditom valószínűleg simán legyorsulja, de nem ez a lényeg. Hanem az összkomfort, futómú, motor ereje, utazási kényelem, összesen. Ebben pedig nagyon jó. A bandittal is ellennék, szeretek vele csapatni, de hosszabb távon az üléspozíció+életkor kombó igen rossz hatással van a térdeimre. Ha egész nap megyek, akkor a végén már igen jól esik leszállni. A nej sem rajong a hátsó ülésért, stb..
Tavalyi évben voltunk egy túrán jött velünk egy GS a pályán 160-170 aztán mikor megáltunk azt mondta hogy enek a motornak ez már sok...Rezeg mint egy daráló.
Csak rugó kell, a rugóstag full felújítható.
Rodeo ride kecskemét, Yacugart forgalmaznak, hivatkozz rám.
2000 forintért betették a rugót itt pesten a régi tagba, besza behu, azt van.
Most nem ekézés, fikázás, de.
Mentem a vizessel, és érzésre tudja, amit a bandit. Aztán a gazdi kipróbálta, 144-et megy 3-ban. A bandi meg 220-at.
Hátra nekem is kellene már valami jó rugóstag.
De értem :)
Nekem mindig nakedjeim voltak. Sima országúton mindig nyugiban megyek, 100-110 körül, ott pont tuti, hogy csend van( kimondhatatlanul utálom a turbulenciát,bubogás amit a plexis motorok 90%-a gyári állapotában csinál). Ha van valami kellemes szakasz, szerpentin, ott szeretek jó mélyeket borítani, meg jó nagyokat kigyorsítani. Aztán megy a cirkálás tovább, nekem fontos, hogy emlékezzek, merre jártam Az elmúlt 8 évben már évi egy két túra van, ami 2-3e km, a többi ilyen fél- egynapos haveros szlovákiás, oda meg szintén jól vagyok a kopasszal. Mondjuk idén széthullott a 18 évesen vett bőrdzsekim, a bélés nélküli kordurával meg kicsit vitorlázós érzés menni, ezt majd őssze pótolom, ki van nézve a cucc. Meg megtanulnék térden fordulni is :)
valahogy igy ... mindenki szive joga csak én azt látom hogy tul van értékelve ez a bmw ............pontosan a csoro és a közép szerüek számára ,,, elérhetetlengése miatt olyan drága hogy sokan csak nézegetik ... ugyan akor

mivel bandit forumon toljuk.. be kell valani egy kicsit meg piszkált bandit szará aláza a nagy BMW . ét 1/3 árból söt egy rövidebb átételel még alul is csak a bandit segét nézi a 6 millás bandit

valojában én ezzért tartom rongy rázásnak .. mert egy sokal kisebb költségü motor ugyan azt tudja és a bmw is tudják

ezzért presztiz kérdés ez szerintem a tulajdonlásával az embert az gondolja hogy sokal több lesz ..........

persze ha volna 100 milkám a bankba én is vennék nem tagadom de akkor is csak 3- 4 éveset használtan
Gyakoroltam a holtponton megfogom fékkel technikát.
Még kell gyakorolni
Nem veszel valamit, nagy motorcsere láz van itten :D
Tettem előre hátra prog rugót, majd kipróbálod, ez másik motor lett vazze...
2008-ban a kisbandi 1,8 volt ABS nélkül, a nagybandi 2,2 ABS-sel. 5 év részletbe eldarabolva azt a 400 pluszt, nem volt számottevő különbség. Így a nagy mellett döntöttem, ami szerintem érthető álláspont. Dupla motor, fele fordulat, fogyasztás ugyanaz, nyomaték pedig élmény.
Pont ezért nem vehetsz még BMW-t! Nem vagy elég arrogáns hozzá!
A kereklámpásnál ugye a teljes felsőtestet éri a szélterhelés, nekem ez 130-140-es tempóig egyáltalán nem jelent kellemetlenséget, felette nem szoktam menni. (Amúgy 150-160-nál már tényleg kellemetlen, 180 felett meg már csak hasalva maradok meg rajta.)
Az említett tempóig egyedül egy alpine motosafe füldugóval ellensúlyozom a szelet, mert nem csendes bukóm van.

Nálatok km/h-ban mit jelent a "hosszú, gyors etap", illetve a "szeret hajtani"?
Na ez az látod, Én túrázós papírkutya vagyok, akinek kell valami szélvédelem a hosszabb távokra . Lehet ezért nem értem meg amikről írtam.