Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minek? Két éves modell, lesz még rá két év gari. Addig csak elszaródik, ha tényleg kell neki. Gariból csere. A facelifttel meg az a helyzet, hogy a régi hibákat javítják, de raknak is bele újakat :)
Szerinted egy ötmillás autón mennyit buksz 3 év alatt?
Minden szükséges infot megadtam az átalakításhoz
Ezzel meg felmehetnél a telked végébe, elvégre Te sem vagy már mai sütés
Kiradiroztad a felesleget a hengerfejröl, a másodikon elég karcsu lett...
Van egy Pannóniám a PADLÀSON BMW matricával az oldalán, abból nem tudnál ilyet csinálni?
Akkor megosztom veled az átépítés menetét:
1.nap - délelőtt elad a roncs, délután elad a ház
2.nap - új motor megvesz
Az idomos. Fasza .....tetszik
Na Én ezt tudnám Neked ajánlani Csak ,hogy legyen inspirációd, az első képen látható állapotról 2 nap alatt sikerült eljutnom a másodikon láthatóig ennyi meg egy bambi
Itt is hagyhatod...... adok érte. Pár fixi-foxiujságot.....meg két szagos radírt.
Valami jo bmw kéne újítani.....nem ismertek valakit. aki raklapszámra hordja be a rendörségi bömcsiket. 800 euroig max1000 `...de anak már csoki vilinek kell leni.


Szeva. Kupec.... Van valami ..... Képek árak.
Megyek, azt rajzolok pár max kört az új betonra az öreg rozsdással
Te müszaki analfabéta. Ez a motor. Már régen nem az a motor. Hol van már. A olajos gs. Elnyühetetlen boxerje.


Na jol van megbocsáltok.
1 milla bukó 3 év alatt ennyiből egy átlag motorral körbe lehet kerülni a földet
Idáig csendben tűrtem, de innentől a neved halál




Na jó, a hülyegyerek stimmel
. Megfertözöt. Letél. már magadnak gyártasz érveket. ... Ha van rá lóvé. vegyél egyet. ted meg. és boldog leszel. ....
Varj meg vele.......tudom nehez de egyszeru.3-5 ev alatt osszegyulik annyi valos tapasztalat hogy egy faceliftel szeretik a gyarak a felmerulo hibakat javitani.
Kozte csak sunyi modon mar csak a rendelt cseredarab lesz a javitott kiadas azt meg te fizeted.
Garinal nem gond ha at tudod rajtuk verni.
Ilyen a popszakma.
Ezt a fórumot azért szeretem és általában ezt olvasgatom,/ Gyurival egyet értve/ mert nagyon sok különböző vélemény van de sok jó tanáccsal is lettem gazdagabb. A motorozásról azzal kapcsolódó élményekről is mindenkinek más és más a véleménye. Én leragadtam az ETZ-ék és a Plé 20-ok műszaki szintjén ezeket még fel tudtam újítani azonban nem vagyok K.Pisti és Tashi szintjén a gyertya és a teleszkóp olaj csere épp elég nálam a Nagy Banditnál. De azért boldogan motorozgatok!
Százezer kilométerrel betolnám nekik kíváncsi lennék mennyibe számolnák be!
Nem tudom mennyire régi az eset de a BMW -nél, ha nem egyedi hibáról van szó úgy is cserélik minden motorba. Csak bosszantó hogy 16 visszahívása van egy új modellnek. Miért kezdik el a sorozat gyártást tesztek nélkül nem értem.
Még egy dolog. Ezeket ha egyszer kifizeted, utána tartják az árukat, 3-4 évesen visszatolod nekik, hozod az újat, ráköhögsz 1 milla körül, azt ha elosztod, havi 30e körüli pénz és mindig új motorod van..
Oké, de kérdés, hogy ez mennyire egyedi eset, vagy általános? Mikori ez az eset?
Egyébként meg azt gondolom, hogy azért nem lehet a BMW annyira szar, ha ilyen árakon még itthon is ezekből adják el a legtöbbet.. Nyilván előfordulnak hibák mindenhol, kérdés hogy ez mire vezethető vissza? Itthon simán el tudom képzelni, hogy a gari lejárta után megy a mókolás, mert a gyári szerviz nem ócsó. Nagyon nem. Ha meg nem igazi szaki, aki mókolja, az is lehet oka egy későbbi meghibásodásnak.
Ezzel nincs is semmi probléma. Én a másik oldalra próbáltam rámutatni ami a többség, amiből van profit a gyárnak. Ha mindneki meg tudná javítani a motorját akkor csődbe menne a gyár
ktm 990smt ?
A miertek...nem dönthetek másik helyet. én nem vennék 6 gombocert motort soha ... Egyszerüen tul drága nekem....és tapasztalataim szerint a motor mint hobi. arra szolgál hogy. Örömöt okozon nekem. Na most egy szarkupac amit tologatok a viszahovásokra. Es irealisan. még a nemetett is iritáloan boszanto magas árakon karbam tartható elébe drága motorbicigli......szoval én kihagynám. .. A motor mint. Örrömöt okozó tárgy...... Szaros gigxetem. Meg kapta a magyar sizukitol a gsx-r öszéretetésen. A külön dijat. .....meg vizsgálaskor.....95 % eredeti ákapottt regisztraltak továbá. Alváz szám szerint a legyártot 1250 darabol. egydb van. Magyar országon. Es én vagyok a tulaja..... Továbá meg álitanak. Parkolokban. ...piros lámpánál. És storizgatni kezduünk a m vad idegen motorosokal. ....söt ha csapatni kell. Akorsem. Kell szégyenkeznem
....
.na nekem erröl szol amotor öröm szerzése..... ezért javítom. Es mokolom a vasakat.... Ez is örömöt. Szerez. Nekünk..........

Nem lehetünk rgyformák.........
Ráadásul Ő is szeret hajtani, nem értem hogy bírja


Tudod, légy férfi, küzdj a széllel