Minek? Két éves modell, lesz még rá két év gari. Addig csak elszaródik, ha tényleg kell neki. Gariból csere. A facelifttel meg az a helyzet, hogy a régi hibákat javítják, de raknak is bele újakat :)
Kiradiroztad a felesleget a hengerfejröl, a másodikon elég karcsu lett...
Van egy Pannóniám a PADLÀSON BMW matricával az oldalán, abból nem tudnál ilyet csinálni?
Na Én ezt tudnám Neked ajánlani Csak ,hogy legyen inspirációd, az első képen látható állapotról 2 nap alatt sikerült eljutnom a másodikon láthatóig ennyi meg egy bambi
Valami jo bmw kéne újítani.....nem ismertek valakit. aki raklapszámra hordja be a rendörségi bömcsiket. 800 euroig max1000 `...de anak már csoki vilinek kell leni.
Varj meg vele.......tudom nehez de egyszeru.3-5 ev alatt osszegyulik annyi valos tapasztalat hogy egy faceliftel szeretik a gyarak a felmerulo hibakat javitani.
Kozte csak sunyi modon mar csak a rendelt cseredarab lesz a javitott kiadas azt meg te fizeted.
Garinal nem gond ha at tudod rajtuk verni.
Ilyen a popszakma.
Ezt a fórumot azért szeretem és általában ezt olvasgatom,/ Gyurival egyet értve/ mert nagyon sok különböző vélemény van de sok jó tanáccsal is lettem gazdagabb. A motorozásról azzal kapcsolódó élményekről is mindenkinek más és más a véleménye. Én leragadtam az ETZ-ék és a Plé 20-ok műszaki szintjén ezeket még fel tudtam újítani azonban nem vagyok K.Pisti és Tashi szintjén a gyertya és a teleszkóp olaj csere épp elég nálam a Nagy Banditnál. De azért boldogan motorozgatok!
Nem tudom mennyire régi az eset de a BMW -nél, ha nem egyedi hibáról van szó úgy is cserélik minden motorba. Csak bosszantó hogy 16 visszahívása van egy új modellnek. Miért kezdik el a sorozat gyártást tesztek nélkül nem értem.
Még egy dolog. Ezeket ha egyszer kifizeted, utána tartják az árukat, 3-4 évesen visszatolod nekik, hozod az újat, ráköhögsz 1 milla körül, azt ha elosztod, havi 30e körüli pénz és mindig új motorod van..
Oké, de kérdés, hogy ez mennyire egyedi eset, vagy általános? Mikori ez az eset?
Egyébként meg azt gondolom, hogy azért nem lehet a BMW annyira szar, ha ilyen árakon még itthon is ezekből adják el a legtöbbet.. Nyilván előfordulnak hibák mindenhol, kérdés hogy ez mire vezethető vissza? Itthon simán el tudom képzelni, hogy a gari lejárta után megy a mókolás, mert a gyári szerviz nem ócsó. Nagyon nem. Ha meg nem igazi szaki, aki mókolja, az is lehet oka egy későbbi meghibásodásnak.
Ezzel nincs is semmi probléma. Én a másik oldalra próbáltam rámutatni ami a többség, amiből van profit a gyárnak. Ha mindneki meg tudná javítani a motorját akkor csődbe menne a gyár
A miertek...nem dönthetek másik helyet. én nem vennék 6 gombocert motort soha ... Egyszerüen tul drága nekem....és tapasztalataim szerint a motor mint hobi. arra szolgál hogy. Örömöt okozon nekem. Na most egy szarkupac amit tologatok a viszahovásokra. Es irealisan. még a nemetett is iritáloan boszanto magas árakon karbam tartható elébe drága motorbicigli......szoval én kihagynám. .. A motor mint. Örrömöt okozó tárgy...... Szaros gigxetem. Meg kapta a magyar sizukitol a gsx-r öszéretetésen. A külön dijat. .....meg vizsgálaskor.....95 % eredeti ákapottt regisztraltak továbá. Alváz szám szerint a legyártot 1250 darabol. egydb van. Magyar országon. Es én vagyok a tulaja..... Továbá meg álitanak. Parkolokban. ...piros lámpánál. És storizgatni kezduünk a m vad idegen motorosokal. ....söt ha csapatni kell. Akorsem. Kell szégyenkeznem
....
.na nekem erröl szol amotor öröm szerzése..... ezért javítom. Es mokolom a vasakat.... Ez is örömöt. Szerez. Nekünk..........
Van egy Pannóniám a PADLÀSON BMW matricával az oldalán, abból nem tudnál ilyet csinálni?
1.nap - délelőtt elad a roncs, délután elad a ház
2.nap - új motor megvesz
Szeva. Kupec.... Van valami ..... Képek árak.
Na jol van megbocsáltok.
Na jó, a hülyegyerek stimmel
Kozte csak sunyi modon mar csak a rendelt cseredarab lesz a javitott kiadas azt meg te fizeted.
Garinal nem gond ha at tudod rajtuk verni.
Ilyen a popszakma.
Egyébként meg azt gondolom, hogy azért nem lehet a BMW annyira szar, ha ilyen árakon még itthon is ezekből adják el a legtöbbet.. Nyilván előfordulnak hibák mindenhol, kérdés hogy ez mire vezethető vissza? Itthon simán el tudom képzelni, hogy a gari lejárta után megy a mókolás, mert a gyári szerviz nem ócsó. Nagyon nem. Ha meg nem igazi szaki, aki mókolja, az is lehet oka egy későbbi meghibásodásnak.
....
.na nekem erröl szol amotor öröm szerzése..... ezért javítom. Es mokolom a vasakat.... Ez is örömöt. Szerez. Nekünk..........
Nem lehetünk rgyformák.........
Tudod, légy férfi, küzdj a széllel