A problemat. En abban latom hogy. a gyartok. Ra jotek arra. Hogy a szart is siman el lehet. Adni....... Az emberek. Nem jo motorokat. Akarnak már. ......hanem ujat..ujabbat
..es meg ujabat....a kivagyisag. a vágykielégitése...a. Majd én meg mutatom. ...... Ezzel adják el az új jarmüveket.......az emberek töbsége. Meg fertözödok.....es nem számol. Hagyá magát becsapni. A motoral. Csak hiány pótlást.......státuszt vesz. Es irigyeket.......nem keves pénzthagyva a rendszerbe.
Eléggé kínos hiba...És még hogy a bandit gyenge pontja a váltó? A mérnökök elég szépen melényúlnak és ezt egyre sűrűbben olvasom a BMW házatályán. Több százezres vissza hívás stb. Akkor mi lesz a K1600GT olajfogyasztásával amit szépen eltitkolnak?
Mindenféle képpen meg kell várnom hogy reagálja le anyagilag a biztosító a balesetet addig csak leskelődök. Ugye ez határozza meg hogy milyen irányba indulok meg alkatrészügyben....de köszi :)
Szia!Nekem van egy pár króm száram bandithoz,meg alsó csizma is,de nem tudom melyik évjárat!a szárak jók,egyenesek,de valami angol motorból valók,ezért picit rozsda pöttyös!a becsúszó részén nem!
A két krómszár tuti kuka mert rogyott, és kapott egy jókora pofont a jobboldali csizma is, kicsit behorpadt szóval bontás után derül ki de mivel nem én voltam a hunyó a kárfelmérésig nem nyúlhatok hozzá.
Szerintem akkor egy kicsit gondolj merészebbet, ha már nem csak gyáriban gondolkozol, és tegyél bele fordított telót... Gixer busa...ha a villahidakkal együtt építed be, szerintem akkor túl sokat nem kell faragni...
Egy hónapja talán a busa topicban hirdetett valaki 50 körül busa telót...Nyilván akkor kell villahíd, kerék (TL 1000, busa, GSXR 1000 K1 K2-ig, Gsxr 750 98`-tol talán, Gsx 1400) Ezekre való 320-as féktárcsa, és lehet de nem biztos, de bandit 6 dugattyús felfogatás passzolhat erre a villára...
Vagy vissza kell lépni, és görbevázasát belerakni, csak annak egy picit más a sárvédője...még a gixerektöl örökölte...
Nyilván nem mondok vele újat, de sokszor apró részletek fognak gondot okozni, mint műszerfal rögzítés, lámpa, index, kábelek, fékcsövek...
Az 1400-nek különben 46 mm a krómszár, a bandité 43mm, és tárcsaátmerőkben is van 10 mm...plusz a bandité tányér, a 1400-nek sík tárcsa... Csak a krómszár nem segít? Az csizma is oda van?
pedig olyan jó a pedigréje .. ezzeknek .............valom ma a bmw és a ducati késziti a legjobb motorokat .........az hogy szét hulik az esetek 40 % ban gari időn belül ..? .. a kutyát nem érdekli ..
de jobbat mondok a honda a kawa és sorolhatnám mindet ..
már a gyártokat nem érdekli a JÓ motor gyártás fosák a szarokat ... meg feneklett a gépjármü gyártás .... akinek van pénze meg veszi .... akinek nincs,, hitelel veszi meg 1 év mulva ugy is ITT AZ UJ model JOBB a TÖKÉLETES .................
ilyen mértékü müszaki zsenialitás és teknikai felylödés mellet ................ nem sokára jönnek az egyszer használatos ......? ! iletve 1 turás motorok
Söt lehet lesznek ilyen reklámok
most vegye meg UJ xy jét ! AJÁNDÉK TELI TANK
.......a benzin ki fogyása után ujra hasznositásra beszámitjuk a leg ujabb xy modelünkbe !
ez az új vizes boxer teszt volt, 50e km-nél szétborították a gépet és megköszönték a BMW-s mérnököknek, hogy befáradtak, akik választ ígértek a felmerülő problémákra.. Csak németül érhető el, nyomtatott példányban..
..es meg ujabat....a kivagyisag. a vágykielégitése...a. Majd én meg mutatom. ...... Ezzel adják el az új jarmüveket.......az emberek töbsége. Meg fertözödok.....es nem számol. Hagyá magát becsapni. A motoral. Csak hiány pótlást.......státuszt vesz. Es irigyeket.......nem keves pénzthagyva a rendszerbe.