Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A problemat. En abban latom hogy. a gyartok. Ra jotek arra. Hogy a szart is siman el lehet. Adni....... Az emberek. Nem jo motorokat. Akarnak már. ......hanem ujat..ujabbat
..es meg ujabat....a kivagyisag. a vágykielégitése...a. Majd én meg mutatom. ...... Ezzel adják el az új jarmüveket.......az emberek töbsége. Meg fertözödok.....es nem számol. Hagyá magát becsapni. A motoral. Csak hiány pótlást.......státuszt vesz. Es irigyeket.......nem keves pénzthagyva a rendszerbe.
Gát repedés?
"Akkor mi lesz a K1600GT olajfogyasztásával amit szépen eltitkolnak?"

Mesélj!
Eléggé kínos hiba...És még hogy a bandit gyenge pontja a váltó? A mérnökök elég szépen melényúlnak és ezt egyre sűrűbben olvasom a BMW házatályán. Több százezres vissza hívás stb. Akkor mi lesz a K1600GT olajfogyasztásával amit szépen eltitkolnak?
Mindenféle képpen meg kell várnom hogy reagálja le anyagilag a biztosító a balesetet addig csak leskelődök. Ugye ez határozza meg hogy milyen irányba indulok meg alkatrészügyben....de köszi :)
Szia!Nekem van egy pár króm száram bandithoz,meg alsó csizma is,de nem tudom melyik évjárat!a szárak jók,egyenesek,de valami angol motorból valók,ezért picit rozsda pöttyös!a becsúszó részén nem!
Többen reagáltunk az ajánlatodra miszerint bontódik a banditod, de semmi visszajelzést nem kaptunk.
Akkor nagyjából 85%, hogy az alsó kifli is kuka. :-( Ami idáig a kezembe került ilyen ügyben, az szinte törvényszerű volt...
A két krómszár tuti kuka mert rogyott, és kapott egy jókora pofont a jobboldali csizma is, kicsit behorpadt szóval bontás után derül ki de mivel nem én voltam a hunyó a kárfelmérésig nem nyúlhatok hozzá.
Oké, de konkrétan mi a baj?
Szerintem akkor egy kicsit gondolj merészebbet, ha már nem csak gyáriban gondolkozol, és tegyél bele fordított telót... Gixer busa...ha a villahidakkal együtt építed be, szerintem akkor túl sokat nem kell faragni...
Egy hónapja talán a busa topicban hirdetett valaki 50 körül busa telót...Nyilván akkor kell villahíd, kerék (TL 1000, busa, GSXR 1000 K1 K2-ig, Gsxr 750 98`-tol talán, Gsx 1400) Ezekre való 320-as féktárcsa, és lehet de nem biztos, de bandit 6 dugattyús felfogatás passzolhat erre a villára...
Vagy vissza kell lépni, és görbevázasát belerakni, csak annak egy picit más a sárvédője...még a gixerektöl örökölte...

Nyilván nem mondok vele újat, de sokszor apró részletek fognak gondot okozni, mint műszerfal rögzítés, lámpa, index, kábelek, fékcsövek...
Az 1400-nek különben 46 mm a krómszár, a bandité 43mm, és tárcsaátmerőkben is van 10 mm...plusz a bandité tányér, a 1400-nek sík tárcsa...
Csak a krómszár nem segít? Az csizma is oda van?
meghajlott az alsó kifli alatt a krómszár, vagy görbe a csizma is?
pedig olyan jó a pedigréje .. ezzeknek .............valom ma a bmw és a ducati késziti a legjobb motorokat .........az hogy szét hulik az esetek 40 % ban gari időn belül ..? .. a kutyát nem érdekli ..

de jobbat mondok a honda a kawa és sorolhatnám mindet ..

már a gyártokat nem érdekli a JÓ motor gyártás fosák a szarokat ... meg feneklett a gépjármü gyártás .... akinek van pénze meg veszi .... akinek nincs,, hitelel veszi meg 1 év mulva ugy is ITT AZ UJ model JOBB a TÖKÉLETES .................

ilyen mértékü müszaki zsenialitás és teknikai felylödés mellet ................ nem sokára jönnek az egyszer használatos ......? ! iletve 1 turás motorok
Söt lehet lesznek ilyen reklámok

most vegye meg UJ xy jét ! AJÁNDÉK TELI TANK
.......a benzin ki fogyása után ujra hasznositásra beszámitjuk a leg ujabb xy modelünkbe !
Igazándiból azért kérdeztem mert az én első villaszáraim kuka és lenne kettő villaszár de az az 1400-asé. De akkor kutakodok tovább. Köszi
hja, ez a rövid kivonat, az eredeti cikk kb. 3 gépelt oldal.. :-) Az egyéb problémákkal...:-D ( BMW :-D )
nem, de beleapplikálható :-D
ez az új vizes boxer teszt volt, 50e km-nél szétborították a gépet és megköszönték a BMW-s mérnököknek, hogy befáradtak, akik választ ígértek a felmerülő problémákra.. Csak németül érhető el, nyomtatott példányban..
Nem.
Ha angolul elérhető, akkor ne fáradj a fordítással.
Szevasztok! Kérdés: a GSX 1400 eleje, gondolok itt féktárcsa, telók, telószár egyezik-e a légolajos nagybandi (2004) elejével?
De melyik évjáratokat érinti? Az enyém új lesz.
Vegyél! Majd lefordítom az 50e km-es Motorrad tesztet, (fényképes!) és átküldöm...
Inkább veszek hozzá hosszabb garit. Egyébként mi a gáz a váltójával? Eddig nem hallottam erről.
Gratula! ( de azért lassan tegyél majd félre egy új váltóra, ha hosszabb távon akarod megtartani...:-) )