1 hét múlva lett volna 4 éves, mikor beszámolták, 1,3 MFt-ba.
Lényegében nem volt rossz ár, mert a szabad piacon sem kaptam volna érte többet 1,35-1,4 MFt-nál.
Magasabb, gyorsabb, erősebb, jobb a futóműve, és a fékei.
De ez a pár dolog lehet, hogy csak nekem volt fontos.
Amúgy SZERINTEM alapjában véve jobb vas mint a Bandit.
Még akkor is azt mondom, ha 4 évig "Banditoltam" és imádtam!
A Sprint meg durván csak ugye 2 hónapig volt meg.
Na persze hozzá kell tenni, hogy árfekvésnem (új árat tekintve) a Sprint több, mint 2x annyi mint az új Bandit, kell is hogy annyiért jobb legyen!
Bocs, hogy ilyesmit leírtam a Bandit fórumban!
Nem fikázni akartam, hisz mint írtam, imádtam, csak megpróbáltam objektíven megítélni a Triumph és a Bandit közötti különbséget.
Tudom, de én nem akarok 1250-est, mert nekem nem tetszik. Nekem ez a formavilág bejött, ugyan úgy ülök rá az újra, mintha a régire ülnék, persze azért egy kis barkácsolás lesz előtte...:-) (Ülés alatti idom csere, hátsó kerékburkolat, első progresszív rugók cseréje, stb.)
Magyar papír nem kell rá, 60 eur a biztostás márciustól-novemberig.
Van, és 2009-es, 33.834 km-rel, 1.35 milláért.
Tökéletes, megbízható, hibátlan.
Tudom, mert az enyém volt!:-)
Ezt számolták be a Triump-ba egy éve, azóta is ott áll, és szerintem 1,2-ért elhozható.
Bankkártyával fizetsz és napi középárfolyamon terhelik a számládat. Vagy kp-t veszel le - feltéve, hogy külföldön vagy - akkor is középárfolyam, csak pénzfelvételi jutalék megy rá. Egyébként asszem itthon is van pár automata, amiből lehet eurót felvenni.
Nem tudtam, hogy kint él. Az adatlapján Budapest van... De amikor a bandit.hu-ra is megírta, hogy bontja a gépet akkor esett le, hogy ki is Ő. Egyszer volt szerencsénk személyesen is találkozni.
Ez motor kb 3000-ért elhozható, én 2980-at eröszakolnék rá...
kb 50€ a névre irás, 12-15€ a rendszám rá, meg párszáz euró a biztositás...mivel itt él...
A Mo.-i elhasznált piaci motorárakhoz nem érdemes viszonyitani...egy ilyen kevés km-es meg otthon is ez az árkategória ha megnezed, csak neked nem úgy van beállítva a keresöd, hogy ezt kidobja.
(Többek között ezért vettem gixer és nem banditot, mert még a görbevázas modellek sem nagyon estek be 2500-2700€ alá és ugye ez egy low budget motor, a gixer meg lehet hogy gyártási dátum szerint korosabb volt, de akkor azok top felszereltségüek voltak...és már jóval 2000€ alatt indultak az árak...de most már ezek is emelkedöben vannak a fel-fel erösödö retro hullám miatt... )
Ahogy zöldi is írta, csak azok a motorok olcsók itt, amire sokat kéne költeni a tulaj ismeretei szerint, mert kell új lánc gumi, porlasztó rendberakás, gyertyacsere..és mivel ezek csak óradíjban 3-400€ plusz anyag, így 3650€ áru banditnál is simán ott a 900€ amit felsorolt...így vannak akik inkáb kiszálnak belöl és meghagyják a lehetöséget az otthon barkácsoloknak egy "jó vételre".
Másik nagy különbség, hogy Németben pörög a használ piac, van kinálat és kereslet.
Hát igen utánaszámolva nem is picit drága. 315-ös EURO árfolyamon számolva 1.150.000. az ára, ha magyar papírt akar hozzá az még vagy 150.000. ha jól emlékszem, de lehet, hogy több is. Ennyiért itthon már kapható megkímélt 1250-is. De hát Ő tudja.
Lényegében nem volt rossz ár, mert a szabad piacon sem kaptam volna érte többet 1,35-1,4 MFt-nál.
De ez a pár dolog lehet, hogy csak nekem volt fontos.
Amúgy SZERINTEM alapjában véve jobb vas mint a Bandit.
Még akkor is azt mondom, ha 4 évig "Banditoltam" és imádtam!
A Sprint meg durván csak ugye 2 hónapig volt meg.
Na persze hozzá kell tenni, hogy árfekvésnem (új árat tekintve) a Sprint több, mint 2x annyi mint az új Bandit, kell is hogy annyiért jobb legyen!
Bocs, hogy ilyesmit leírtam a Bandit fórumban!
Nem fikázni akartam, hisz mint írtam, imádtam, csak megpróbáltam objektíven megítélni a Triumph és a Bandit közötti különbséget.
Köcsögök, hogy nem adják, ha jól tudom, komoly érdeklődő sem igazán volt rá eddig.
Magyar papír nem kell rá, 60 eur a biztostás márciustól-novemberig.
Tökéletes, megbízható, hibátlan.
Tudom, mert az enyém volt!:-)
Ezt számolták be a Triump-ba egy éve, azóta is ott áll, és szerintem 1,2-ért elhozható.
http://zweirad.hu/suzuki
Ha valakinek van, szóljon már rám.
kb 50€ a névre irás, 12-15€ a rendszám rá, meg párszáz euró a biztositás...mivel itt él...
A Mo.-i elhasznált piaci motorárakhoz nem érdemes viszonyitani...egy ilyen kevés km-es meg otthon is ez az árkategória ha megnezed, csak neked nem úgy van beállítva a keresöd, hogy ezt kidobja.
(Többek között ezért vettem gixer és nem banditot, mert még a görbevázas modellek sem nagyon estek be 2500-2700€ alá és ugye ez egy low budget motor, a gixer meg lehet hogy gyártási dátum szerint korosabb volt, de akkor azok top felszereltségüek voltak...és már jóval 2000€ alatt indultak az árak...de most már ezek is emelkedöben vannak a fel-fel erösödö retro hullám miatt... )
Ahogy zöldi is írta, csak azok a motorok olcsók itt, amire sokat kéne költeni a tulaj ismeretei szerint, mert kell új lánc gumi, porlasztó rendberakás, gyertyacsere..és mivel ezek csak óradíjban 3-400€ plusz anyag, így 3650€ áru banditnál is simán ott a 900€ amit felsorolt...így vannak akik inkáb kiszálnak belöl és meghagyják a lehetöséget az otthon barkácsoloknak egy "jó vételre".
Másik nagy különbség, hogy Németben pörög a használ piac, van kinálat és kereslet.
Ott csak a nagyon "foglalkozós" 15 év alatti motorok az olcsók.