Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kiegészítés az előbbihez .

1340 Km -t futott, 2013-as évjáratú még garanciás. Az ára 990000 ft.
Sziasztok !
Teszek ide egy hirdetést hátha érdekel valakit.

Női (Első)tulajdonostól családi okok miatt eladó Suzuki GW 250 Inazuma szalon állapotú sérülés és karcmentes motorkerékpár.Törzskönyv,ill. szerízkönyvvel rendelkezik.Az első szervíz óta nem sokat lett használva,ez látszik a Km óra állásán ami garantált.Extra:Bukócső és tükörszár hosszabbító.
Sajnos nem az a baj azokat már leellenőriztem.
Kiment egy biztosítékod esetleg.
Szia! Érdeklődnék, hogy sikerült-e rájönni a hiba okára, ha igen, akkor légyszi írd meg, mert én is úgy jártam, hogy a km és fordulatszámmérő óra, illetve a km számláló nem működik a 600-as banditomon. Ezeken kívül minden visszajelző jó.
Nekem is volt. A fék és kuplungkart felpolírozta, aztán, hogy szép maradjon, akril lakkal lefújta. Másfél évig ragadt a kesztyűm mindenhez.
, előző motoromon amit a gazdi alunak látott, azt megpolírozta. Igen, a lengővillát is, a féknyergeket is....
Nem az, csak a K6-on és az Inazumákon. A többi 1200-n fekete, míg a gazdi nem kezd unatkozni. Én egy életre meggyűlöltem a polírt,
A gixeren ugyan ez a láncfeszitö van...
Igen.
A polír dekli gyári cucc.
Hát leginkább a láncfeszítő tette gyanússá, de a felemásra polírozott blokk sem kelt bizodalmat. Viszont találtam másikat ami pont így néz ki és az is 1200-as. Biztos valami limitált széria. link
Már miért ne lenne az?
Nem mintha meg akarnám venni, de szerintetek ez tényleg 1200-as?
Bandit
Ez a cucc negyedóra alatt se jön le.. Megnéztem a weboldalt, nem tűnik rossznak, de előbb legyen meg a jármű, aztán némi összemelegedést követően dől el, hogy kell-e hozzá valami..
Ja, akkor kérdeztem rá, mikor a küllős-nem küllős kereket tárgyaltuk a bót előtt. Akkor félreértettem. Az a sima GS tökéletes. Kell rá egy ilyen, és 0.0 a zélzaj. http://www.nationalcycle.com/m...

Van lengyel kontakt, USA árhoz képest feléért.
Lehet, csak már nem ez a szempont :) Kényelmesebb üléspozíció, kib*szott jó futómű, kényelmesebb ülés a nejnek, hátha többször vállalja be a túrát.. ilyesmik :) Egyébként teljesítményre azonos gyárilag a tuningolt bandittal. De ahogy mondani szoktad, egyenesben nem pirítunk, kanyarban meg sztem jobban pirít, mind a bandit
Digóknál lenyújtotta előttem egy ilyen vizes izé,elég jól lép,bár sztem a te banditod hosszában átugorja!
Nem, adventure-ről sosem volt szó?! Városban is akarom használni, oda az adv nem túl előnyös, ellenben viszonylag ritkán csapatné hardcore terepen, így amennyit én megyek, a GS pont elég.
Most nem adv-t?
Pont ez a probléma, hogy itt a legolcsóbbak a kiválasztott gumik, ezért kezdtem el gondolkozni rajta.
Ez esetben nincs más hátra, mint előre :) Pláne, hogy valszeg az árak is barátibbak :)
Én sem értettem a dolgot, ráadásul több webshopban is találtam 120/60-as PR3/PR4-et.
Szerintem ez nettó hülyeség, de nem vagyok gumi szakértő. Ha én lennék a helyedben, amíg kapható a gyártó által ajánlott méret, én azt venném és nem a gumis beragadt készletét fogyasztanám, hogy csak ő járjon jól
Sziasztok!
Elég körülményes vagyok, ezért még mindig nem tudtam eldönteni, hogy milyen gumit vegyek...
Ma beszéltem egy szakemberrel, aki azt mondta, hogy a 120/60-as gumikat lassan kivezetik a forgalomból, csak egy-két gyártónál lesz elérhető, ezért szerinte inkább vegyek előre 120/70-es gumit. Én nem értek hozzá, de a gépkönyv 120/60-as gumit ír a vasra, 70-ről szó sincs. Műszakin, vagy egy közúti ellenőrzés során mit szólnának ehhez a mérethez (jó tudom le se s...ják), nem befolyásolja ez a motor viselkedését? Ti hallottak erről a kivezetésről valamit? Bevállaljam a dolgot?
Szerintem is. Csak drága. Viszont jó eséllyel nem fog kelleni mégegyszer motort vennem :)