Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az jó, akkor viszek egy gumiszerelö pajszert, aztán segíten nyilvánosan szétpüfölni a könnyen jött könnyen ment japánert...

Megszeretted a kihívásokat, hogy BMW-re ülnél különben?
A felirat miatt rezeg!
Ki kell cserélni pl hondára!
Dettó ugyanez a bajom, csak nekem gsx650f-en és 3-4000 között. Még nem szedtem szét, de olyan mint egy méhkas, úgyhogy hamarosan.
még nincs.. ha holnap este megnyerem a R1200RS-t - ami szinte biztos, mert magyarosan megkenem a főjegyzőt, ahogy otthon szokás - akkor valszeg járni sem fogok tudni az alkoholmámortól.. :-D De azért jöhetsz rakosgatni a homlokomra vizes kendőt...:-D
Sziasztok!olyan kerdesem lenne, hogy van egy `02-es kis Banditom es egy ideje azt vettem eszre hogy 4-6000fordulat kozott nagyon rezonal a muszerfal! Valaki tapasztalta mar ezt, hogy mi okozza? Vagy hogy mitol lehet!elegge idegesito.. alatta meg feletti tartomanyban semmi rezonancia, meg ha megfogom kezzel utkozben az egyik ora burkolatat akkor is abba marad! Kezd szethullani a burkolat? Elore is koszonom!
Van itt egy túra ha valakit érdekel: link
Van mar valami utvonaltervetek? Plan see?
Pistám, kezdjé felpörögni, mingyá hétvége... nem fogunk megdögleni a 40 fokban... :-)
Kétségtelen, hogy a teljesítmény felére csökkent, de mivel a 60 Nm már 4.000-es körüli fordulaton rendelkezésemre áll, annyira nem vészes.
No persze nem egy Bandit, de a vele egy kategóriába eső (600-700-750 ccm-es) gépekkel kb egy szinten jár nyomatékban, még ha teljesítményben nem is.
Amúgy nem "V" motor, hanem "sorkettes".
Megyek majd arra nyáron, összefuthatunk, de ha Te jársz erre nézz be egy bambira!
Ezexerint lemaradtál róla.
Azért teljesitmény terén nagy visszalépés...De biztos meg van enek a motornak is maga filingje, meg erről bizti le ér a lábad. Gondolom van nyomaték a V motornak köszönhetően. Ha erre jársz akkor eljöhetnél megmutatni.
Egyszer majdnem vettem tőled egy pár V35 dobozt.
Mondom, a 6 gangos tiptronic.. Az olyan. Nem érzed a váltást, csak néha látod a fordulatszámmérőn, hogy kissé lejjebb esik, de a gyorsulás mértéke változatlan :)
Ja, egyébként, ha autóban lenne ilyen, abból is ilyet vennék!
Ebben tökéletesen egyetértünk!
Abban sincs izgalom. Olyan mint a kocsimban a 6 gangos tiptronic. Autóban fasza, nem is kéne jobb - kivéve amikor javítani kell - de motorban a hátam közepére se kívánnám. De ettől függetlenül kinek a pap, kinek a papné, ha neked tesztik, örülök neki. Nem vagyunk egyformák és az a legjobb, ha mindenki jól érzi magát :)
Biza nem és nem is fog!:-D
Honnét ismersz ilyen jól?:-)
A CVT-s váltó valóban nem izgalmas!:-(
De a DCT váltó annál inkább!:-)

Ugyanis a CTX-ben az van, és nagyon nem mindegy!:-D
Szia Gyuri!

A kérdést azért tettem fel, mert KIVÉTELESEN kicsit meg kellene emelnem a CTX hasmagasságát!:-)
Szuper volt a Bandit, de még 1x nem vennék.
Kipróbáltam, jó volt, ennyi.
Talán a GSX650F, a 770mm ülésmagassága miatt, de nem hiszem.
Köszi Zöldi!
Vett már valaha daty használt motort?
Ha tényleg így van, akkor az enyémet viheti is
Nem csoda, cvt-s váltós motor kevéssé izgalmas