Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy látom daty csak vágyol vissza a banditra? A kérdéseidből ezt vélem felfedezni.
Normááááális
Hát kilazítod a villahídcsavarokat és lejjebb engeded a villát a hídban.
Célszerű mind a kettőt. Lehet csak az egyiket is, de akkor furán fog egyenesen menni
"bekötési sorrend variálással" meg a falsolással...

Szerintem "mörfi", hogy ilyen megmagyarázhatatlan esetekben, mindig a legszilárdabbnak hitt "tényezö" a ludas ami "nem tud elromlani, mert olyan pofon egyszerü".
Elől is? Az hogy kivitelezhető? Felfelé lehet vele játszani de én már az amúgy is kicsi berugózás miatt bele nem nyúlnék, hogy azt még jobban megültetni.
Igen, jól mondod.
a hátsó rugóstag-ha van kutyacsont- egy himbarendszerrel kapcsolódik a lengővillához. Ezzel csak a motor hátuljának a magasságát változtatod, úgyhogy nagyon precízen mérd ki, mennyit ültetsz vele, és azt tedd meg elöl is, különben egy choppert kapsz bármiből.
Üdv Mindenkinek!

Hadd kérdezzem már meg a hozzáértőket, hogy ugye jól tudom, hogy ha a kutyacsont hosszát növeljük, akkor "ültetjük" a motort, ha csökkentjük a hosszát, akkor meg "emelünk" rajta?

Még annyiban segítenétek, hogy ez alapjában mit is módosít?
Emeli, illetve csökkenti a hasmagasságot?
Vagy nem csak azt, vagy nem is azt, hanem mást?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

Daty
A bekötési sorrend variálással nagyon jó nyomon voltál. Végül nem azzal "teszteltem ki" a hibát, de az is rámutatott volna.
Köszönöm a segítséged ismét!
Erik próbálkozott vele de én is úgy látnám értelmét a nagyobb guminak, ha a felnit is ki cserélnéd. A gumi profilja torzul és ez nem igazán válik hasznára a kezelhetőség terén.
Tessék:

(Kár hogy nincs saját váll veregetös smájli... )
Szarabb lesz a kezelése, főleg kanyargászás közben. Semmi értelme. Lehet hogy jobban néz ki a szélesebb, de más előnye nem lesz, sőt..
Semmi értelme max esztétika, a motor kezelését meg rontja csak a malomkerék!
Dobj egy privátot, engem érdekelne
Sziasztok, nem rég vettem egy 2006-os Gsf 650 baditot és hátsó gumit szeretném lecserélni,160 való rá,de én 170-180 szeretnék,nem tudom hogy befér-e a lengővilla közé van-e valakinek jó vagy rossz tapasztalata vele
Ez viszont nagyon jó hír. Erre nem is gondoltam. Csak a heli coilozás miatt akartam kikapni a blokkot. Köszönöm a felvilágosítást!
Aztaku mekkora barom vagyok...
A műszer volt rossz! A csillapitás tömbök o-gyűrűi falsoltak, kivéve a 3-as hengerét. Emelt fordulaton annyira nem szamított, de alapjárat környéken már nagyon torzított. Kicseréltem őket és minden patent. Be is tudtam lőni a rendszert.

Csak az a kár, mivel nem tudtam visszakérni a kompressziómérőmet ezért hirtelen megrendeltem egy újat. Feleslegesen... Nem érdekel valakit egy végnyomásmérő szett? Bontatlan lesz ☺☺☺
"A dekni csavarok furatai a hengerfejben már eléggé odavannak. A következő megbontásnál heli-coiloznom kell őket, az meg csak kiszerelt blokknál elképzelhető"
A menet a csapágyfélben van amit 2-4 db M6-os csavar fog, ezt le tudod venni a vez tengelyekröl a blokk kivétele nélkül is, és csak azokat a gyufásdoboznyi cuccokat kell "megmunkálni"...

Èn rádugnám más sorranbe is azt a müszert...(biztos kalibrált 0.35-ösek azok a fúvókák mégmindig?)
Szelephézagot most nem tudok ellenőrizni. A dekni csavarok furatai a hengerfejben már eléggé odavannak. A következő megbontásnál heli-coiloznom kell őket, az meg csak kiszerelt blokknál elképzelhető. Azt meg csak szezon végén akarom megcsinálni.
A végnyomásra rámérek, amint visszaszerzem a mérőmet.
Alapból nem készültem komolyabb bajokra. Azt hittem, h csak pucolok egyet, tömítést cserélek, szinkron és hajrá. Ezzel szemben lehet, h belenéztem valamibe. De ezt nem akarom elhinni! Olyan szépen duruzsol és veszi a gázt, ejti a gázt. Az is lehet, hogy összerakom így egy tesztkör erejéig, mert kezdek kételkedni a műszerben / szememben.... Egyébként 4 csöves olajoszlopos 10W-40 motorolajjal. A csillapítást úgy oldottam meg, hogy esztergáltattam tömített csatlakozó testeket minden ágba, amikbe egy-egy 0,35 alapjárati fúvókát tekertem be. Ez adja a fix csillapítást, ami áganként azonos. Ez ennyira egyszerű, h nincs is benne semmi ami tönkre mehetne...
Fotót nem tudok mutatni, de holnapra lefotózom.
Ha más sorrendbe dugod fel a müszert, akkor is ezt "mérnéd"?

(Gondolom szelephézag, végnyomások, és végynomás különbségek értéken belül vannak?)
Dörzsárazást nem csináltam, ez tény.
A furatokat természetesen éztattam, rázattam, fúvattam.

Alapvetően ez egy üzemelő motorról lett levéve. Kicsit ingadozott az alapjárat, nem ejtette olyan szépen a fordulatot, mint ahogy elvárnám, illetve a kettes henger egy dugulás miatt néha kihagyogatott. Emiatt szedtem szét, no meg amiatt, hogy 16 éves...

A röhej az egészben, hogy most atomstabil az alapjárat, remekül veszi a gázt, és gyönyörűen ejti. Ha "fülre" csinálnám most verném a seggem a földöz, hogy mekkora király vagyok :-) Csak a műszer jelzi, hogy valami bibi van...
Èrdemes az úszószint állitásnál arra is gondot fordítani, hogy porlasztósor, a motoron nem függöleges, hanem 10-15°-ot döl elöre...nyílván az úszószint ezzel nem változik, de megdöntés miatt , mivel elöl magasabban lesz a szint, egy rossz tömités leleplezödhet...

Nem kívánom alaposságod kétségbe vonni...de a alapjárati rendszerhez vezetö levegö fúvóka, és járata is akadálymentes ami a légszürö felöli oldalon van a szívócsonkban?

Mostanság azt tartom, hogy érdemes feldörzsárazni a tisztitás után a fúvókákat. Valahogy így...
Egy öregebb kopott motornak, úgyis jól jön ha egy picit több benzint kap. A dörzsárazással tényleg le fog jönni minden lerakodás, oxid a furat faláról, és ugye kapunk ismét egy homogén jó felületi N7-es felületi minöséget, ami újra biztositja a megfelelö áramlási viszonyokat...nem lesz kavitáció, örvénylés a kráterek, felületi egyenetlenségek miatt.
Oké .
Csak azért írtam le a tapasztalatom, mert ugyan olyan motorom van mint
neked, és gondoltam hasonló motor korból kifolyólag hasonló meghibásodások lehetnek...