Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lassan vége a karbik korának. Csak ki kell várni :)
Ezekre kell fókuszálni...
Mindeb tomites uj. A tuszelep 4 eves, de nagyitoval sem talaltamm vallat.
Minden kimosva MEK + aceton + ultrahang. Innen indultam. Ugy gondolom a karburatorok rendben. A folyto tengelynel, illetve a szivatonal a falsot holnap fektisztitoval ellenorzom, de nem hiszem, h bajos.
A foto csal. Ugy tunik, mintha az egyes henger szintje magasabb lenne, de a valosagban nem az.
Meg nem bontottam vissza. Az teny, h az eredeti beallitasnas (bontas elotti) a negyes henger pillangoja es pilotja is lenyegesen zartabb volt a tobbinel. A benzinszintje viszont magasabb! Ezt be is tudom illeszteni az elmeletbe. Ezt beallitassal megszuntettem.
Emelt fordulatos szinkron utan bontottad mar vissza a porlasztot, hogy szemre mennyire van szinkronban a pillangosor?
Falsolast kizartad? Fojtok tengelyenel, szivatok dugattyuinal?
Ilyen ez a pop szakma!
(Én "1 evig" szereltem a gixer porlasztoit...kozben felvasaroltam vagy egy tucat 36-38- 40 mm mikuni porlasztosort...10 mulva ezek a gepek megeszik a gyari porlasztokat, komolyabb felujitas nelkul nem fognak tovabb menni...az osszes tomites csereje az tuszeleppel, mar ma sem all meg 100 euro alatt, de a tolattyuk es csuszkak kikopasa okozta kellemetlenseg ès koltseg sokkal durvabb lesz.)
Addig tuti, h emelt fordulaton osszelovom a pillangokat, pilotok gyari erteken. (a legtobb szerviz eddig csinalja). Teljesen egyforma.
Lerakom alapjaratra pilotozni, de szetesik az egesz. A 3-as henger meg teljesen elzart pilotnal is elhuzza az olajat az osszes tobbi hengertol. Az egyes hengert meg ha munkaba allitom, akkor kiszall a negyes... Ilyen peldarol nem olvastam
Na ezért hordom én szervízbe inkább.
Az ilyesmihez nincs türelmem, de már azon is sz@rrá idegesítem magam, ha valami nem akar visszamenni oda ahonnan levettem!
Arról nem is beszélve, ha az érzésre húzott csavar beletörik a blokkba...
Nem te vagy az elso ezzel a megalapitassal...csak a olvasva minden egyszeru foleg akik csak neten ertenek hozza...de mikor valosaggal belekezdesz, akkor derul ki hogy egy picit rogosebb az ut. Aki komolyan belevag meg szoktam nyugtatni, hogy siman el lehet jutni addig, hogy a sirogorcs merulget ès a felgyujtas gondolata mar nem all olyan messze. Igazabol ez az a pillanat amikor a valaki felfogja hogy valojaban mekkora tapasztalat (szopas) van egy normalis tapasztalat mogott...
Szidom az anyjat annak, aki egynel tobb karbit talalt ki a motorokra...☺

Mindent elolvastam a temaban. Elmeletbol profi vagyok. Mar csak gyakorlatba kellene atultetni. ☺ Nem olyan egyszeru ez, mint sokan hiszik...
De nem adom fel. Ha egy hetig tart akkor is megcsinalom tutira!
Furan viselkedik az allitasra, de legalabb mindig ugyanugy esik szet. Csak ki kell logikazni.

Bocs az ekezetlensegert.
Ez így van!
Szolj a havernak, allitsa be a hatso futomuvet az fjr-en, mert az ugy nem jo.
Nulla majrécsíkot lehet rajta produkálni anélkül, hogy a lábtartó hozzáérne az aszfalthoz..
Az én vizesemet, amióta fullra állítottam a hátsó tagot, komolyan le kell borítani, hogy a lábtartó leérjen, a kipuhoz meg már el kellene dobni a gépet :) A középsztender hamarabb érne le.
ez sokmindentől függ azonkívül hogy az ember bátor mint a vak ló a rugóstagok erőssége a pilóta súlya plusz utasé ha van a gumi az aszfalt minősége dőlése stb
A légolajos gépek szerintem alacsonyabb mit a vizes. Nekem a kipufogó csak akkor érne le ha teljesen merőlegesen feltolná az aszfaltcsik a lábtartómat. De annak szeríntem perec lenne a vége. Egy barátommal a hágón az FJR kipufogója hamarab karistolja az utatt mint a koptató a lábtartó végén. Nekem még lenne hova dönteni de minek ha ugyan úgy megyek mint ő. Nagyon mélyre kellen dönteni, hogy elérje a koptatótt de nekem az már úgy érzem sok és inkább maradok az aranyközéputnál.
nincs a rugóstagjaimmal semmi gond az első teleszkópok mintha fel lennének keményítve már így vettem , stabil a gép minden körülmény között és hogy leérjen bármi is elég keményen kell tolni a biciklit na meg szűk kanyarok kellenek hozzá, 2 személlyel is elég keményen kell venni a kanyart hogy leérjen a lábtartó de akkor persze könnyebb csak bírja az utas visongás nélkül
a vezetéstechnikai cikk apropóján dobtam ezt fel nem feszengés képp de szívesen megmutatok pár jó szerpentint akárkinek aki errefele jár , ja és a pilóta póver a kiiiirály !
semmi extra csak nem bírtam magammal és kicsit hőbörögtem a szerpentinen
Nem kötözködésből, nem irigykedek, csak elmondom én hogy jártam (ugyan így).
Felőlem elkoptathatod az egész összekötőt is.

Nekem is ugyan ez volt... csak nekem a lábtartón előbb elkopott az első
csavar, aztán az alu kipufógó peremét élre rörtem 1cm/45 fokban .

Meg voltam róla győződve, hogy ez bizony tudás, aztán kiderült, hogy
szétment a központi rugóstag és ül az egész motor.
Feledzettettem a rugót, felújították magát a tagot, most lábtartóig nem
tudom dönteni, mert elereszt a PR1 elöl.
Mondjuk ráülök és kinyom a rugóstag végállásra , nem ott van a
súlypont se mint mikor ült a motor.
Könnyebb dönteni, viszont később ér le minden kanyarban.
Az előző tulaj motorozott vele nemrég, azt mondta nagyon jó lett a futómű.
Sokat számít...

/ [39354] 2012. június 28. 20:01 -i hozzászólásom. /
Felborultál?
fránya jobbkanyarok .... kopik az összekötő cső is ....
Köszönöm szépen Megoldódott :)
Köszi!
Ettől tartottam, akkor tehetem bele sípot. Talán így megúszom a dolgot.
tetszőleges suzuki kereskedés