Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudom, csak vicceltem. Remélem jól vagy. Sikerült elpasszolnod a bandit kiegészítőket?
Attól függ a bandité milyen állásban van.
Az enyém erik 650-esével full megegyezik.
A Bandit egy kicsit magasabb, mint a GSX650F, lévén más az ülése. Pont a múltkor mértük össze cimbora 1250-esével. De akinek az 1250-es magas, annak sztem a GSX650F is az lesz...
Akkor meg végképp nem értem minek váltasz vasat átlag 2 évente?! Ennyi km után csak rájön az ember mi kell/mi való Neki, nem?
A GSX650F ugyanolyan magas mint a Bandit.
Tényleg nem kötekedni akarok, csak frankón nem értem miért nem tesztvezetésekkel, vagy motorbérléssel keresed meg a Neked valót?!

(a dutyért bocs, elírtam)
A "Nagybandit" egyszerűen nem kinőttem, hanem "kiösszementem".
Semmi bajom nem volt vele, csak ennyi.
Mikor aztán álló helyben eldőltem vele, be kellett látnom, hogy magas lett az évek során, így megváltam tőle.
A Triumphnak "elvakított az ára, "null" kilométeresen 2.000.000 Ft-ért vettem az egri szalonban, beragadt 6 éves vas volt.
De aztán a használat alatt hamar kiderült, hogy még magasabb mint a Bandit, így, még mielőtt összetörtem volna, túladtam rajta.
Egy világ dőlt bennem össze mikor meg kellett válnom tőle, pedig csak 3.500 km-t töltöttünk együtt.
A Banditot is imádtam, de a Triumph volt a Non Plusz Ultra, soha nem lesz még egy ilyen motorom.:-(
Szia Lovász!

8-12.000 km-t.
Húha! Látom az elmúlt években váltogattad a gépeket. Mi lett a nagybandival? Megharagudtál rá? És a Triumph? Látom nem volt meg sokáig.
Te duty! Hány km-eket motorozol egy-egy szezonban?
És nem karcolódott össze megmunkálás alatt?
Mivel csináltad?
Ja, és hogy?
De tudod, hogy én nem vagyok egy égimeszelő!:-((
Amúgy nézegettem egy 650-es GSX F-et!:-))

770 mm ülésmagasság.........hmmmmmmmmmm......:-))
Dehogy, csak megöregedtem, és összementem.:((
Én meg igen
Az más téma. Viszont ha oldószerként nézzük a metil keton és a metil etil keton között annyira kicsi a különbség hogy lemosni valami szutykot tökmindegy.
Nem vagyok vegyész, de úgy érzem ez már elsősorban nem oldószer, hanem valami egész más lesz. Szóval inkább a sima MEK kéne (talán az is akad?). De mindenképpen köszönöm!
Lehet ilyet tudok: Metil etil keton peroxid – keton peroxid. Ha érdekel holnap rákérdezek.
Conquistador ad neked olcsóbban. Nekem is ez van a vitorlacső kormányhoz
A mannol csak egy ezres, asszem a 4. karbisort pucolom meg vele
A régi cégemnél volt hordószámra MEK...még a gumikesztyűt is szétmarta, a gyengébb minőséget...
Izopropil alkohol van a féktisztító spray-ban.
Egy ilyen kormánymagasító van vagy 15.000.
Ma már a körömlakk lemosó is aceton mentes. Legalábbis a legtöbb. Az is van a karbi tisztítokban, de a lényegi rész az a MEK (ez viszi le a benzinből kiváló kemény üledéket) és az izopropil alkohol. Es valójában "filléres" anyagok... Karburátor tisztítóként mégis elég drágán mérik...
Aceton = dimetil-keton, majdnem ugyanaz.
Aceton nem jó? Azt egyszerűbb beszerezni, a körömlakk lemosó anyaga.
Sziasztok!

Metil etil keton-t szeretnék szerezni. 2-3 litert. Tudna valaki segíteni? (Karburator tisztítók lényegi oldószere, nem bombához kell ☺)
A V-stromon én is vágtam a plexit, utána jó lett. :) Az utána lévő motorjaimról is inkább ledobtam a plexit, úgy nincs turbulencia, nem rázza a sisakot. 130 fölött, meg úgysem megyek tartósan, ahová már kellene a plexi.