A Bandit egy kicsit magasabb, mint a GSX650F, lévén más az ülése. Pont a múltkor mértük össze cimbora 1250-esével. De akinek az 1250-es magas, annak sztem a GSX650F is az lesz...
Akkor meg végképp nem értem minek váltasz vasat átlag 2 évente?! Ennyi km után csak rájön az ember mi kell/mi való Neki, nem?
A GSX650F ugyanolyan magas mint a Bandit.
Tényleg nem kötekedni akarok, csak frankón nem értem miért nem tesztvezetésekkel, vagy motorbérléssel keresed meg a Neked valót?!
A "Nagybandit" egyszerűen nem kinőttem, hanem "kiösszementem".
Semmi bajom nem volt vele, csak ennyi.
Mikor aztán álló helyben eldőltem vele, be kellett látnom, hogy magas lett az évek során, így megváltam tőle.
A Triumphnak "elvakított az ára, "null" kilométeresen 2.000.000 Ft-ért vettem az egri szalonban, beragadt 6 éves vas volt.
De aztán a használat alatt hamar kiderült, hogy még magasabb mint a Bandit, így, még mielőtt összetörtem volna, túladtam rajta.
Egy világ dőlt bennem össze mikor meg kellett válnom tőle, pedig csak 3.500 km-t töltöttünk együtt.
A Banditot is imádtam, de a Triumph volt a Non Plusz Ultra, soha nem lesz még egy ilyen motorom.:-(
Az más téma. Viszont ha oldószerként nézzük a metil keton és a metil etil keton között annyira kicsi a különbség hogy lemosni valami szutykot tökmindegy.
Nem vagyok vegyész, de úgy érzem ez már elsősorban nem oldószer, hanem valami egész más lesz. Szóval inkább a sima MEK kéne (talán az is akad?). De mindenképpen köszönöm!
Ma már a körömlakk lemosó is aceton mentes. Legalábbis a legtöbb. Az is van a karbi tisztítokban, de a lényegi rész az a MEK (ez viszi le a benzinből kiváló kemény üledéket) és az izopropil alkohol. Es valójában "filléres" anyagok... Karburátor tisztítóként mégis elég drágán mérik...
A V-stromon én is vágtam a plexit, utána jó lett. :) Az utána lévő motorjaimról is inkább ledobtam a plexit, úgy nincs turbulencia, nem rázza a sisakot. 130 fölött, meg úgysem megyek tartósan, ahová már kellene a plexi.
Az enyém erik 650-esével full megegyezik.
A GSX650F ugyanolyan magas mint a Bandit.
Tényleg nem kötekedni akarok, csak frankón nem értem miért nem tesztvezetésekkel, vagy motorbérléssel keresed meg a Neked valót?!
(a dutyért bocs, elírtam)
Semmi bajom nem volt vele, csak ennyi.
Mikor aztán álló helyben eldőltem vele, be kellett látnom, hogy magas lett az évek során, így megváltam tőle.
A Triumphnak "elvakított az ára, "null" kilométeresen 2.000.000 Ft-ért vettem az egri szalonban, beragadt 6 éves vas volt.
De aztán a használat alatt hamar kiderült, hogy még magasabb mint a Bandit, így, még mielőtt összetörtem volna, túladtam rajta.
Egy világ dőlt bennem össze mikor meg kellett válnom tőle, pedig csak 3.500 km-t töltöttünk együtt.
A Banditot is imádtam, de a Triumph volt a Non Plusz Ultra, soha nem lesz még egy ilyen motorom.:-(
8-12.000 km-t.
Mivel csináltad?
Ja, és hogy?
Amúgy nézegettem egy 650-es GSX F-et!:-))
770 mm ülésmagasság.........hmmmmmmmmmm......:-))
Metil etil keton-t szeretnék szerezni. 2-3 litert. Tudna valaki segíteni? (Karburator tisztítók lényegi oldószere, nem bombához kell ☺)