Sziasztok!
`99-es légolajos (GV75A) 1200-eshez (Mikuni karbi) keresek tűszelep üléket. 4db-ot. Használt is jó, ha még beépíthető. Sokára jön meg az új, én meg itt állok a szezon közepén rotty ülékekkel... Ha tud valaki valamit kérem jelezze!
Kösz
Az araszolgatási problémára a vezetéstechnikai tréning a megoldás
Rendszeresen toltam korábban városban, hátsó doboz fönn, még gyári dob és bukógomba mellett is simán elfértem, igaz ugyan volt 1-2 autótükör hajtogatás, de a motor tükre erősebbnek bizonyult
Mióta meg lecseréltem kamionnyi hely van mindenhol
Piros is kibekkelhető lábletétel nélkül, nincs ezzel a géppel gond.
Az üléssel kapcsolatban nekem a gyárival 720km volt a legtöbb, de az utas miatt 100-anként pihenni kellett, 2-300 után meg ment a hiszti. Miután megkapta a mostanit, nekem gyakorlatilag csak a tankolás a megálló, az utas meg 500 km napi etap után megkérdezte, hogy "csak ennyi, miért nem megyünk tovább"?!
Nehéz? Én a nagybandittal eleget mentem városban dugóban, de annyira nem kell araszolgatni.. Ahol robival elmennek, ott nagyon kevés kivétellel én is elmegyek.. Ha meg mindkét lábad lenn van, nem mindegy mennyi a súlya?
A futómű nekem gyári beállításokkal üzemel. Egyedül, csomagok nélkül nekem tökéletesen megteszi, kb. 80kg vagyok. Utassal-csomagokkal az elejét lehetne keményebbre állítani, de ez az esetek minimális %-a, nem is kínlódtam vele.
A hátsó ülésre nekem eddig nem panaszkodtak, de sztem ez emberfüggő.
Egy baja van ennek a motornak: nehéz. Ez főleg városban, dugóban araszolgatásnál jön ki, de hát nem is erre találták ki, csak nekem nincs másik...
Szevasztok Banditák! Daty-nak a BMW 1200 GS kellene. Én 185 cm magas vagyok és láb új hegyen ért le a lábam. Egyébként mikor ősidőkben indult a Párizs-Dakar volt egy belga srác azt hiszem Gaston Rahiér vagy mi a csuda /nem tudom pontosan leírni/ motocross világbajnok is volt! 160 cm lehetett és BMW-vel nyert Dakart. A rajtnál felültették a motorra és mint a pályakerékpárosokat belökték a sivatagba. Jó kis móka lehetett!
A motormagasságra gondolva azt érdekesnek találom, hogy nem kerestél erre megoldást főleg a suzukiknál ahol gyakorlatilag szinte az összeset le lehet ültetni annyira, hogy egy 160-as embernek is telitalpas lesz mindkét oldal, de pl. tavaly egy XX-et ültettem le egy kollégának aki 160 alatti és nem sovány és most telitalpas mindkét lábbal. A megoldás párezer ft még az állítható verzió is.
A kis bandit is és a nagy bandit is magasabb a gsx650F-nél.
(A kicsi 790-810, a nagy 805-825, míg a gsx 770.)
Váltogatni azért váltogatom, mert érzem, hogy szép lassan ahogy öregszek, megyek össze.
(Mint ahogy mindenki, aki öregszik, egyre alacsonyabb lesz.)
Sajnos, így 50 felett már nagyon érezni.
Na meg a motor súlya sem lesz könnyebb az évek múlásával, sőt!
A nagy banditnál éreztem úgy, hogy na ez oké.
Négy évig volt meg.
Az elején leértem mindkét oldalon teletalppal.
Mikor eldőltem, akkor már csak akkor értem le így, ha utas is ült rajta.
És most alacsonyabb kategória kellett, ami csopper, vagy criuser.
Sajnos a CTX nem a legkényelmesebb, aztán nézegettem, melyik az az elérhető motor, amelyik a legalacsonyabb, én nem csopper, vagy cruiser.
A gsx650 az a 770mm-ével.
De amúgy csak gondolkodok, bár pár kereskedés simán beszámítaná egy gsx-be!:-)
Egyébként a CTX 08.28.-án lesz egy éves, és 7.200 km van benne.
Három gyenge pontja van, az egyik az, hogy hátsó emeléshez le kell szedni a kipufogó végét, a másik az, hogy ha 170 feletti az utasnak, hosszú távon kényelmetlen az üléspozíció, a harmadik a futómű, ami kemény, üt, és egyáltalán nem állítható.:-(
Más rosszat nem tudok rá mondani.
Egyébként a gsx650-ről is olvastam teszet, amelyik nem dícséri agyon az abban lévő futóművet és hátsó úlést sem.
Valójában milyen?
`99-es légolajos (GV75A) 1200-eshez (Mikuni karbi) keresek tűszelep üléket. 4db-ot. Használt is jó, ha még beépíthető. Sokára jön meg az új, én meg itt állok a szezon közepén rotty ülékekkel... Ha tud valaki valamit kérem jelezze!
Kösz
Rendszeresen toltam korábban városban, hátsó doboz fönn, még gyári dob és bukógomba mellett is simán elfértem, igaz ugyan volt 1-2 autótükör hajtogatás, de a motor tükre erősebbnek bizonyult
Mióta meg lecseréltem kamionnyi hely van mindenhol
Piros is kibekkelhető lábletétel nélkül, nincs ezzel a géppel gond.
Az üléssel kapcsolatban nekem a gyárival 720km volt a legtöbb, de az utas miatt 100-anként pihenni kellett, 2-300 után meg ment a hiszti. Miután megkapta a mostanit, nekem gyakorlatilag csak a tankolás a megálló, az utas meg 500 km napi etap után megkérdezte, hogy "csak ennyi, miért nem megyünk tovább"?!
http://youtu.be/kRFyw57o_Ic
A hátsó ülésre nekem eddig nem panaszkodtak, de sztem ez emberfüggő.
Egy baja van ennek a motornak: nehéz. Ez főleg városban, dugóban araszolgatásnál jön ki, de hát nem is erre találták ki, csak nekem nincs másik...
Csak épp a sivatagban nincs piros lámpa!:-DD
800-ért
A kis bandit is és a nagy bandit is magasabb a gsx650F-nél.
(A kicsi 790-810, a nagy 805-825, míg a gsx 770.)
Váltogatni azért váltogatom, mert érzem, hogy szép lassan ahogy öregszek, megyek össze.
(Mint ahogy mindenki, aki öregszik, egyre alacsonyabb lesz.)
Sajnos, így 50 felett már nagyon érezni.
Na meg a motor súlya sem lesz könnyebb az évek múlásával, sőt!
A nagy banditnál éreztem úgy, hogy na ez oké.
Négy évig volt meg.
Az elején leértem mindkét oldalon teletalppal.
Mikor eldőltem, akkor már csak akkor értem le így, ha utas is ült rajta.
És most alacsonyabb kategória kellett, ami csopper, vagy criuser.
Sajnos a CTX nem a legkényelmesebb, aztán nézegettem, melyik az az elérhető motor, amelyik a legalacsonyabb, én nem csopper, vagy cruiser.
A gsx650 az a 770mm-ével.
De amúgy csak gondolkodok, bár pár kereskedés simán beszámítaná egy gsx-be!:-)
Egyébként a CTX 08.28.-án lesz egy éves, és 7.200 km van benne.
Három gyenge pontja van, az egyik az, hogy hátsó emeléshez le kell szedni a kipufogó végét, a másik az, hogy ha 170 feletti az utasnak, hosszú távon kényelmetlen az üléspozíció, a harmadik a futómű, ami kemény, üt, és egyáltalán nem állítható.:-(
Más rosszat nem tudok rá mondani.
Egyébként a gsx650-ről is olvastam teszet, amelyik nem dícséri agyon az abban lévő futóművet és hátsó úlést sem.
Valójában milyen?