Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elfűrészelte? Inkább toldani szokták mint fürészelni...
Megcsaltál minket!
Én ezzel tettem egy kissé túrásabbá és a madzagokhoz sem kellett nyúlni!
Sziasztok!

Rég voltam itt.:-)
Segítsetek, jól emlékszek, hogy itt írta valaki, hogy elfűrészelte a plexijét?
Érdekelnének a részletek.
Ha innét volt valaki, megírná?

Üdv!

Daty
Amit most hiretelen változásokat találtam a neten:

- Króm-nitrid bevonat a dugattyúgyűrűkön
- Hengerfal bevonat is más
- SAIS továbbfejlesztett elektronikus indításgátló rendszer
- Szervomotorvezérelt pillangószelep a kipufogóban (alacsony fordulaton zárt helyzetben javítja a nyomatékleadást, magasabb fordulaton nyitott helyzetben a teljesítményleadást)
- Az áttervezett fejidom miatt kisebb légellenállás, jobb hűtés, jobb szélvédelem
Nekem is fém van a kormány miatt, semmit nem vettem észre. Viszont apunak a 93as gumicsöveket amikor lecseréltük fémre na ott volt különbség.
pályabubusok talán észrevesznek valamit de az úton mikor az ember szétcsapja a tehénszart nemhinném hogy valaki érez valami különbséget , sőt még a gumis meg a fémhálós között se sok különbség van normál használat mellett
Műszakilag szerintem semmi. Apróságok. Más a műszerfal, az újban már van gyárilag fokozatjelző, a blokk a régin ezüst, az újon fekete. Ennyit szúrtam ki a netes fotókon.
na jó, csak a látvány. Azt hittem már észrevettél valami érezhetőt
Sziasztok!

Valaki le tudja írni, hogy MŰSZAKILAG mi a különbség a K7 és az L5 Bandit 1250-es között?
György a te embered.Ha ideér jóval 100e felett van vele és nem volt gondja csak a kétbalkezes szerelőkkel.
Ő elmond mindent.
ha tőlem kérdezed : gsf650s és 2008-as, sportmotoron hírdetik
600,1200,1250?
Évjárat?
Egyáltalán nem. Ha vigyáznak rá 100.000. fölött elmegy nagyobb belenyúlás nélkül.
45000km-er sok egy banditnak ( tudom függ a karbantartásától ) ? gondolok a kopó alkatrészekre, stb... tapasztalatotokra lennék kiváncsi.
"akkor csak a felsőt cseréltem fémre"

FB!
nemrég cseréltem a kuplungcsövet fémhálósra de nem vettem észre különbséget .... igaz nem próbálgattam mostanában a kerekezést kuplungaláfestéssel , mikor lesz egy kis plusz kicserélem a fékcsöveket is, nem mintha nem felelne meg , meg vagyok elégedve vele és a betétek is a sima AP semmi szinter semmi extra
Igen ez lenne a legegyszerűbb, és legolcsóbb. De 15 éves a gép, és egyébként sem valami acélos a féke, főleg 2 személlyel. Hátha a komplett cserétől + szinter betétektől jobb lesz. ;)

Túrakormány ügyben is szívesen fogadok tippeket, linkeket. ;) Köszi. Most a 20 évvel ezelőtti ETZ-m kormányát dobtam bele, az is sokkal jobb már a gyáritól, és az még pont be is fért, de még nem tökéletes.
Én mikor megmagasítottam a szuperszéles kormányom, akkor csak a felsőt cseréltem fémre, a nyomáspont így pont jao :D Plusz a kuplung is vaj lett.
köszönöm mindenkinek

Suzuki Motorcycles Magyarország
14 órája ·
Kedves Rajongóink! Köszönjük a rengeteg beküldött képet a hétvégén, szuper, hogy ilyen sokan megmutattátok Gixereiteket! A két legtöbb lájkot Tomi Nehéz és Tamás Németh képe kapta, gratulálunk nekik! Különdíjban részesítjük Zsolt Taschnert, mivel az ő motorjának gyártási ideje volt a legközelebb az első szériás 1985-ös GSX-R-ekhez. Kérjük, üzenetben küldjétek el nekünk az elérhetőségeiteket és postacímeteket, hogy kézbesíteni tudjuk az ajándékcsomagokat. Gratulálunk még egyszer. 174 lóerő 156 nm
Pedig szerintem alig észrevehető, típusspecifikus Goodridge volt rajta. R.I.P.
miért pocsékabb? mert messziről látszik hogy oda van dobva 2 cső értelmetlen módon bénán elvezetve bilincsek nélkül általában egyforma hosszúra hagyva nem szimmetrikusan ... persze biztos van ami szépen meg van oldva csak még nem találkoztam olyannal , biztos finnyás vagyok
miért pocsékabb? azt ne mond hogy észrevehető különbség van köztük
a 2 csöves race verzió szerintem pocsékabb a 3 csövesnél , esetlegesen van az a 2 csöves verzió hogy egy cső le a nyeregig és onnan át a másik nyereghez ez lesz a legolcsóbb is legkevesebb csővel