Rég voltam itt.:-)
Segítsetek, jól emlékszek, hogy itt írta valaki, hogy elfűrészelte a plexijét?
Érdekelnének a részletek.
Ha innét volt valaki, megírná?
Amit most hiretelen változásokat találtam a neten:
- Króm-nitrid bevonat a dugattyúgyűrűkön
- Hengerfal bevonat is más
- SAIS továbbfejlesztett elektronikus indításgátló rendszer
- Szervomotorvezérelt pillangószelep a kipufogóban (alacsony fordulaton zárt helyzetben javítja a nyomatékleadást, magasabb fordulaton nyitott helyzetben a teljesítményleadást)
- Az áttervezett fejidom miatt kisebb légellenállás, jobb hűtés, jobb szélvédelem
pályabubusok talán észrevesznek valamit de az úton mikor az ember szétcsapja a tehénszart nemhinném hogy valaki érez valami különbséget , sőt még a gumis meg a fémhálós között se sok különbség van normál használat mellett
Műszakilag szerintem semmi. Apróságok. Más a műszerfal, az újban már van gyárilag fokozatjelző, a blokk a régin ezüst, az újon fekete. Ennyit szúrtam ki a netes fotókon.
nemrég cseréltem a kuplungcsövet fémhálósra de nem vettem észre különbséget .... igaz nem próbálgattam mostanában a kerekezést kuplungaláfestéssel , mikor lesz egy kis plusz kicserélem a fékcsöveket is, nem mintha nem felelne meg , meg vagyok elégedve vele és a betétek is a sima AP semmi szinter semmi extra
Igen ez lenne a legegyszerűbb, és legolcsóbb. De 15 éves a gép, és egyébként sem valami acélos a féke, főleg 2 személlyel. Hátha a komplett cserétől + szinter betétektől jobb lesz. ;)
Túrakormány ügyben is szívesen fogadok tippeket, linkeket. ;) Köszi. Most a 20 évvel ezelőtti ETZ-m kormányát dobtam bele, az is sokkal jobb már a gyáritól, és az még pont be is fért, de még nem tökéletes.
Suzuki Motorcycles Magyarország
14 órája ·
Kedves Rajongóink! Köszönjük a rengeteg beküldött képet a hétvégén, szuper, hogy ilyen sokan megmutattátok Gixereiteket! A két legtöbb lájkot Tomi Nehéz és Tamás Németh képe kapta, gratulálunk nekik! Különdíjban részesítjük Zsolt Taschnert, mivel az ő motorjának gyártási ideje volt a legközelebb az első szériás 1985-ös GSX-R-ekhez. Kérjük, üzenetben küldjétek el nekünk az elérhetőségeiteket és postacímeteket, hogy kézbesíteni tudjuk az ajándékcsomagokat. Gratulálunk még egyszer. 174 lóerő 156 nm
miért pocsékabb? mert messziről látszik hogy oda van dobva 2 cső értelmetlen módon bénán elvezetve bilincsek nélkül általában egyforma hosszúra hagyva nem szimmetrikusan ... persze biztos van ami szépen meg van oldva csak még nem találkoztam olyannal , biztos finnyás vagyok
a 2 csöves race verzió szerintem pocsékabb a 3 csövesnél , esetlegesen van az a 2 csöves verzió hogy egy cső le a nyeregig és onnan át a másik nyereghez ez lesz a legolcsóbb is legkevesebb csővel
Rég voltam itt.:-)
Segítsetek, jól emlékszek, hogy itt írta valaki, hogy elfűrészelte a plexijét?
Érdekelnének a részletek.
Ha innét volt valaki, megírná?
Üdv!
Daty
- Króm-nitrid bevonat a dugattyúgyűrűkön
- Hengerfal bevonat is más
- SAIS továbbfejlesztett elektronikus indításgátló rendszer
- Szervomotorvezérelt pillangószelep a kipufogóban (alacsony fordulaton zárt helyzetben javítja a nyomatékleadást, magasabb fordulaton nyitott helyzetben a teljesítményleadást)
- Az áttervezett fejidom miatt kisebb légellenállás, jobb hűtés, jobb szélvédelem
Valaki le tudja írni, hogy MŰSZAKILAG mi a különbség a K7 és az L5 Bandit 1250-es között?
Ő elmond mindent.
Évjárat?
FB!
Túrakormány ügyben is szívesen fogadok tippeket, linkeket. ;) Köszi. Most a 20 évvel ezelőtti ETZ-m kormányát dobtam bele, az is sokkal jobb már a gyáritól, és az még pont be is fért, de még nem tökéletes.
Suzuki Motorcycles Magyarország
14 órája ·
Kedves Rajongóink! Köszönjük a rengeteg beküldött képet a hétvégén, szuper, hogy ilyen sokan megmutattátok Gixereiteket! A két legtöbb lájkot Tomi Nehéz és Tamás Németh képe kapta, gratulálunk nekik! Különdíjban részesítjük Zsolt Taschnert, mivel az ő motorjának gyártási ideje volt a legközelebb az első szériás 1985-ös GSX-R-ekhez. Kérjük, üzenetben küldjétek el nekünk az elérhetőségeiteket és postacímeteket, hogy kézbesíteni tudjuk az ajándékcsomagokat. Gratulálunk még egyszer. 174 lóerő 156 nm