Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

KIhagyhatod az elosztót...nem lesz a fék teljesítményben lényegi változás a 2-3-es verzió között...
Az egyetlen elönye a gyári elosztó használatának, és az ehhez passzoló 3 csöves rendszernek, hogy nem kell kinlódnod azzal, hogy rögzitsd majd a villahíd alatt a fékcsövet, hogy ne vágja ne törje meg a fémhálós fékcsövet...szóval kell majd oda "gányolni" egy "puha" bilincset. (másik elönye , hogyha még szélesebb kormányt akarsz, és nem lesz elég a fékcsövek hossza, akkor a 3 db-os szettnél , csak a felsö egy szálat kell kicsérélni ami föfékhenger, és az elosztó között van.)
Persze az csak egy elosztó. Nekem is kétcsöves fém goodridge volt a régi gépemen, jó volt.
Csak hogy legyen benn tartaLOM. Fékcsövet kellene cseréltetnem, hogy bele tudjak tenni valami normális túrakormányt a Banditba. A 2 csöves "race" verzió és a 3 csöves gyári elosztós változatban van lényegi különbség? Kell bele a gyári elosztó? Ha jól sejtem az elosztó egy sima cső lehet, bármi szabályzószelep nélkül.
Alapból a "race" felé hajlanék, mert olcsóbb és kevesebb fiiting, kevesebb hibaforrás.
Na akkor hajrá!
Akkor mar csak 18 hosszaszolas a 75k-ig.
Meglesz az is :)
...most már csak tartaLOMMAL kéne megtölteni!
Jessz
3000
Vagy most?
Fura, mert 74975-nél kéne ugrania a 3000-re, de addig azért még sok kellene..
Sztem nulláról kéne leosztani, mert egy oldalra 25 megy, de mindig az utolsó 25, így nem lehet kiszámolni, mikor jön a 3000-ik.. Illetve de, ahogy mondtam :)
Mondom, hogy köcsög
Háromezer!
de nem akar lapozni :D
3000.oldal!
Hö?
Ki érti ezt?
Vagy most?
Ez köcsög :)
Naaa..
Na most?
3000 :)