Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól beállt a fórum :)
Igen, az 1250-en tök más a hátsó tengely és környéke.
Nem, csak már csúnyák voltak. 17 év...
Te is elnyaltad a láncvédő csavarfejeit? :D
Szerintem fogadjuk el, hogy jó az úgy
Az enyémen is előrébb van, mint a Tieden, de ez más mint az övé.
Le, es ember nincs, aki kinyitja
110-es suzuki address....
pl. ingázásra 40km, főúton vagy gyér forgalmú egyenes autó-pályaszakaszon, elégé határesetnek gondolnám, de a pénztárcám jobban kívánná...és a áfa is visszajön 115köbcmig, céges vásárlás esetén...
Hát ja, hiányzik az a plusz munkaütem :)
De ötvenesből csak a 2T megy annyira, a 4T 50-ről már csak kínlódik a 60-ig.
Le van korlátozva, vagy csak annyit tud?
Ha honda, akkor 85nel megall, mint a szog.
110-nek illene tudni a 90-et.. Van amelyik 50-es tudja a 70-80-at..
90 már jóár érte...
figy mennyit megy egy uj 110 cm3 nagyrobesz? 90-el elmegy? vagy az már kínzás?
Annyiert en nem veszek, amennyiert a nepek aruljak :-) Annyiert motort lehet venni
ahj..leesett..ehh..nekem a széleslátó van a fejembe...
nagyon hasznos az...kis helyen meg tájképnél..
ki kell várni amíg találsz :-)
Vágom! Csak kicsit szokatlan a szememnek
A sigmádat vazze, nem telét, nagylátót. 10-20 vazze :D
Ugyanolyan lánchosszal ment fel ugyanolyan áttétel, szóval ez ilyen :)
Más konstrukció, nálam az anya is sokkal nagyobb..
Itt egy kép az enyém jelenlegi állapotában. Látszik mennyivel előrébb van a tengely. Ezért fura, hogy a tiédn hátrébb áll, de ezek szerint az úgy gyári.
Az előző lánc mennyit ment?
akkor mit szerettél volna?
En mindent neztem a hirdetes képein. Hatter, rengetegszer döntött. Egy igenytelen udvaru motorert el sem indultam
Se a muveszi fotos motorokert.

Szerintem a hirdetés kepein legyen a motor a lenyeg, latszodjon oldalrol elolrol hatulrol es jo minosegben. A szoveg meg legyen tomor, es hiheto.
Akkor nincs gáz, mindenesetre elég érdekes. Este megnézem az enyémet, de szerintem ott nem áll így a csavar. Biztos változtattak rajta suzukiék.
Tényleg 0km