Èrted a különbséget a tervezett-tesztelt-hatóságilag elfogadott , és az ahogy esik úgy puffan között?
Attól még hogy valami nem Volt tesztelve nem jelenti azt hogy használhatatlan...
...felszállnál olyan repülöre aminek a motorjait, egy román fészerben szerelte össze találomra pár cukrász?
Mentem elol metzeler hatul bridgestone, volt amikor elol dunlop es hatul michelin volt, semmit nem vettem eszre hogy huuu ettkl most bemegyek az arokba...
Köszi. A mocskos anyagiak miatt 99%, hogy ez lesz, legfeljebb 2 év múlva lecserélem az elejét egy PR3-ra K.István útmutatója és TattooedAngel tapasztalata alapján.
Az tök jó! Csak nekem az elsö lábtartó kell!
(Amúgy az aluöntvény azonos a gixer és banditnál, de a gumi tételek már nem azonos cikkszámon futnak. az elsö és hátsó lábtartók nem lehet felcserélni.)
A PR generációkat lehet egymással kombinálni, nem gond, hogy más a mintázat (lehet, hogy láma kérdés)?
Az első PR2 már négy éves, a hátsót meg muszáj cserélni. Hátra gondoltam a PR3-ra, de többen azt mondták, hogy hátul a PR2 a legtartósabb. Ráadásul lehet, hogy az első is öregnek számít.
Cseréljem le egy elöl PR3, hátul PR2 kombóra, vagy csak a hátsót cseréljem és még két évig nem lesz gond az elsővel?
Reggel be veszem az összes gyogyszerem..... Nem szédülök..... Nem esik le a vér cukrom .......és a vér nyomásom is rendben marad. és ha pont a jó szemüveg van rajtam. Tudok még meg lepetést szerezni. A sok monitor motorosnak. Ezt te tudhatnád a legjobban. Padavanom
Nekem záros időn belül kell, mert augusztusban lejár a TÜV, és gondolom nem néznék jó szemmel...(addig meg eltünök hosszabb rövidebb idöre, és nem nagyon lesz idöm vele foglalkozni...
Ebay-en van u.gy., 20€ körül a pár, csak nem eredeti!
Ezt nem is vitatnám, csak nem mindenki ugyanolyan szögre dönti a gépet, nem ugyanolyan sebességgel veszi a kanyart :) Mindenki a saját stílusa alapján dönti el, hogy bejön neki a gumi, vagy sem. Ennyi. Ebben nem nagyon lehet vitázni, ha neked bejön az Avon, akkor minek győzködnélek? A gumi megfelelt az elvárásoknak, akkor minden oké. Én meg sose próbáltam :)
Most megint találhatom ki a jól bevált módszert?! Èn csak nyomatékra húzom, meg ragasztom, meg ott a ráhajtott alátét, ha jól emlékszem...vagy még ragasszam rá csapágyragasztóval a lánckereket is?
Attól még hogy valami nem Volt tesztelve nem jelenti azt hogy használhatatlan...
...felszállnál olyan repülöre aminek a motorjait, egy román fészerben szerelte össze találomra pár cukrász?
(nyilván sokan ennél "jobb" kombinációt is tudunk, mint a gyári tervezett-tesztelt verziók)
(Amúgy az aluöntvény azonos a gixer és banditnál, de a gumi tételek már nem azonos cikkszámon futnak. az elsö és hátsó lábtartók nem lehet felcserélni.)
Ha jo volt az eleje felesleges koltsegekbe verned magad.
Az első PR2 már négy éves, a hátsót meg muszáj cserélni. Hátra gondoltam a PR3-ra, de többen azt mondták, hogy hátul a PR2 a legtartósabb. Ráadásul lehet, hogy az első is öregnek számít.
Cseréljem le egy elöl PR3, hátul PR2 kombóra, vagy csak a hátsót cseréljem és még két évig nem lesz gond az elsővel?
Köszönöm.
Ebay-en van u.gy., 20€ körül a pár, csak nem eredeti!
Valakit érdekelne ilyen SJ 4000 sisakkamera, ami nem csak sisakra rögzíthető?
Elég sok tartozékkal tudom adni.
25.000 Ft-ra gondoltam.
Ha valakit érdekel, írjon e-mailben, vagy hívjon telón.
Tel.: 70 326 6773
E-mail: kismotoros46@freemail.hu