A 85-ös gsx 1100ES-en nekem is ki kellett cserélni a kihajtó tengelyt(is) ez miatt, de a Gixeren megúsztam egy új lánckerékkel, pedig gyári volt láncszett rajta...és senki nem piszkálta...csak valahogy pár évtized alatt csak fellazult.
Köszi! A járókerettel már egész jó a köridőm WC-re.
Nézelődök most (nyilván egyelőre csak fejben/elméletben) túrásabb irányban is, de tartok tőle, hogy nekem már a "motor" szóra az SSP sziluett égett be. No, lesz még időm ezt kitalálni.
Barmerre indulsz el, jo uton mesz. Nyugodtan mehetsz a legutolso kis utakon is, jo lesz a minoseg es szep lesz a taj. Googlemaps-en tervzed meg elore kedved szerint (egy papirterkep annyit tud meg segiteni, hogy a latvanyutak jelolve vannak).
A hatar magyar oldalan meg tudsz szallni mar 3-4000ft korul is apartmanban sok helyen (Buk, Koszeg stb.).
Ezzel az általánosan elfogadott válasszal egy bajom van sajnos többszöri tapasztalatból.....az igaz, hogy mindenki úgy megy ahogy tud és mer, kanyarodik, húzza a gázt, lassít, de ...és a végén sokszor ott van a ,de....de fékezni úgy kell mint Rossinak hisz az lehet, hogy igyekszünk lassan megfontoltan közlekedni nem gyors kanyarodással stb., de ha elénk lép valaki akkor pont olyan gyorsan kell megállnunk mint egy versenyzőnek és a csúszós gumik pont erre nem alkalmasak.
A nagy-mély mintának megvan az a hátránya, hogy mire elfogy (legtöbb esetben, legtöbb felhasználónál középen), addigra ezeknél van a legnagyobb profil torzulás, ami a jól kezelhetőség élményét adná...
és ahogy Sanyi is írta, elég rosszak a tapadási tapasztalatok vele...főleg akkor amikor igazán jól jönne...kopott aszfalton...
Sziasztok!
Augusztusba tervezek egy nagyobb túrát a Balti tengerig, majd vissza. Ausztria számomra ismeretlen, ezért kérek tőletek egy kis segítséget. Innen szeretnék két nap alatt eljutni Pestre. Javasoljatok valami, lehetőleg nem fizetős alpesi útvonalat, majd egy olcsó kempinget a Magyar határtól nem messze Ausztriában vagy Szlovéniában. A második nap lehet akár 800km körül is.
Előre is köszönöm!
12-t? Nekem olyan 9 körül jár, de ha most lerobbanna róla, akkor is azt mondanám, hogy megérte. Eddigi legtöbbet a Z6 ment, de az se érte meg a 8e-t :)
Nem értem az okát, de eléggé kevesen ismerik, használják az Avon motorgumikat. Ősidők óta motorgumit gyárt az angol cég, nagyon jó termékeik vannak. Pl. az Azzaro AV46 nekem 19e kmt elment hátul a nagybandin. Gyárilag 7mm a traktorminta.
92 1100 Gixerhez (baditéval azonos) első jobbos balos lábtartó (szétfoszlott a 23 év után a gumi rajta) van a forgalmazott cuccaid között?
Nézelődök most (nyilván egyelőre csak fejben/elméletben) túrásabb irányban is, de tartok tőle, hogy nekem már a "motor" szóra az SSP sziluett égett be. No, lesz még időm ezt kitalálni.
A hatar magyar oldalan meg tudsz szallni mar 3-4000ft korul is apartmanban sok helyen (Buk, Koszeg stb.).
és ahogy Sanyi is írta, elég rosszak a tapadási tapasztalatok vele...főleg akkor amikor igazán jól jönne...kopott aszfalton...
Augusztusba tervezek egy nagyobb túrát a Balti tengerig, majd vissza. Ausztria számomra ismeretlen, ezért kérek tőletek egy kis segítséget. Innen szeretnék két nap alatt eljutni Pestre. Javasoljatok valami, lehetőleg nem fizetős alpesi útvonalat, majd egy olcsó kempinget a Magyar határtól nem messze Ausztriában vagy Szlovéniában. A második nap lehet akár 800km körül is.
Előre is köszönöm!
:) :)
Ha mindenhova stopizva mennél?