Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ki probáltam egy 1700 as haerlit. .......azt hiszem meg van a vén korom motorja.
Nem kell magyarázni neked miért..........mindenesetre van egy jol be vált módszer.
A 85-ös gsx 1100ES-en nekem is ki kellett cserélni a kihajtó tengelyt(is) ez miatt, de a Gixeren megúsztam egy új lánckerékkel, pedig gyári volt láncszett rajta...és senki nem piszkálta...csak valahogy pár évtized alatt csak fellazult.
4.én lenne csak időm leugrani inni egy sört, váltani pár szót, aztán haza..., de csak miattad!

92 1100 Gixerhez (baditéval azonos) első jobbos balos lábtartó (szétfoszlott a 23 év után a gumi rajta) van a forgalmazott cuccaid között?
Szerezz egy jo goldwinget.
Köszi! A járókerettel már egész jó a köridőm WC-re.

Nézelődök most (nyilván egyelőre csak fejben/elméletben) túrásabb irányban is, de tartok tőle, hogy nekem már a "motor" szóra az SSP sziluett égett be. No, lesz még időm ezt kitalálni.
Az már nem segít pistám :-) én ugyanígy jártam, váltótengely csere lett a dologból...
Te Pista! Garmisch 3-án? :-)
Nekem elöl PR3 van, hátul PR2. A PR3 nagy fékezésnél sem csúszik elöl, bátran felteheted.
Jo latni teged!
Barmerre indulsz el, jo uton mesz. Nyugodtan mehetsz a legutolso kis utakon is, jo lesz a minoseg es szep lesz a taj. Googlemaps-en tervzed meg elore kedved szerint (egy papirterkep annyit tud meg segiteni, hogy a latvanyutak jelolve vannak).
A hatar magyar oldalan meg tudsz szallni mar 3-4000ft korul is apartmanban sok helyen (Buk, Koszeg stb.).
Cihopata!

Ezzel az általánosan elfogadott válasszal egy bajom van sajnos többszöri tapasztalatból.....az igaz, hogy mindenki úgy megy ahogy tud és mer, kanyarodik, húzza a gázt, lassít, de ...és a végén sokszor ott van a ,de....de fékezni úgy kell mint Rossinak hisz az lehet, hogy igyekszünk lassan megfontoltan közlekedni nem gyors kanyarodással stb., de ha elénk lép valaki akkor pont olyan gyorsan kell megállnunk mint egy versenyzőnek és a csúszós gumik pont erre nem alkalmasak.
A mecsek mindennek mondható, de hogy nem az egyenesek hazája az biztos.
A nagy-mély mintának megvan az a hátránya, hogy mire elfogy (legtöbb esetben, legtöbb felhasználónál középen), addigra ezeknél van a legnagyobb profil torzulás, ami a jól kezelhetőség élményét adná...
és ahogy Sanyi is írta, elég rosszak a tapadási tapasztalatok vele...főleg akkor amikor igazán jól jönne...kopott aszfalton...
Nem egyenesben csúszik, feltételezem :)
Attól függ, mire használod. Nekem a túratempóra bőven jó volt, nem csúszott. Viszont nagyon tartós volt ami nekem fontos szempont.
Sziasztok!
Augusztusba tervezek egy nagyobb túrát a Balti tengerig, majd vissza. Ausztria számomra ismeretlen, ezért kérek tőletek egy kis segítséget. Innen szeretnék két nap alatt eljutni Pestre. Javasoljatok valami, lehetőleg nem fizetős alpesi útvonalat, majd egy olcsó kempinget a Magyar határtól nem messze Ausztriában vagy Szlovéniában. A második nap lehet akár 800km körül is.
Előre is köszönöm!
12-t? Nekem olyan 9 körül jár, de ha most lerobbanna róla, akkor is azt mondanám, hogy megérte. Eddigi legtöbbet a Z6 ment, de az se érte meg a 8e-t :)
Végre, végre nem csak nekem fogy keményen az eleje a nagyvason! Barátod simán boldogdá tett ezzel a mondattal!
:) :)
Mert csúszik kb. mint egy rossz kínai, ugyanez a Heidenau és a Kenda is.
Én a legmélyebb részeken a hátsó PR4-en 6,5-öt, első PP-n 3,5-öt mértem.
Nem értem az okát, de eléggé kevesen ismerik, használják az Avon motorgumikat. Ősidők óta motorgumit gyárt az angol cég, nagyon jó termékeik vannak. Pl. az Azzaro AV46 nekem 19e kmt elment hátul a nagybandin. Gyárilag 7mm a traktorminta.
"a pr2 szerintem nem eri meg a 12 ezret hatul"

Ha mindenhova stopizva mennél?
En pl egyre allatabbul kozlekedem, a pr2 szerintem nem eri meg a 12 ezret hatul, a poweren meg elol 2.6 van 6000 km utan.