Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

6,9-et mértem.
Nem hinném hogy birja 10-12e nél tovább.
A legmélyebb pont sincs 4 nél több 8000 Km alatt.
Mekkora profilmelyseguk van gyarilag a road 2-3-4nek?
Huuuu ez nagyon csukló függő dolog olyan 18-23-ezer közzé esik. A legtöbb 28-ezer volt de már én is féltem menni vele anyira kezelhetetlen volt a kanyarokba.
Mennyit mész el egy szettel?
Nekem a kopása tedszik mig a PR2-nél már gépészkedni kellet ez még simán jó...Nekem nem csúszik a hátulja visszaváltásnál. Valószinüleg azért mert az enyém a kicsi bandika. Ki probáltam a Z8-at az sem jött be a PR4 meg kicsit túl van árazva.
Én nyugodt vérmérsékletű vagyok, nekem soha nem volt gondom a PR2 elejével sem, a hátulja egy párszor már megcsúszott, de annak is megvolt az oka. Három évvel ezelőtt is a pirelli és a michelin volt versenyben, lehet hogy most a pirelli nyer, ha mindkettőt cserélem.
Te is lecserélnéd a 2011/15-ös elsőt?
A bt023 eleje tetszik nekem de a hátulja csúszós. Visszaváltásnál meg meg csúszik
Talán másféléve egy 2006-os pirelli corsa volt fenn.Talán 5 rugóért vettem és 2-3e-ret ment el.
Szinte soha nem volt egyforma fenn a PR2-n kívül és annak utáltam az elejét.
Sose jobbat.
A gumikérdés mindig eltéréseket hoz a felszínre. Ki milyen vérmérsékletű, kinek mik az elvárásai. Egyet mondok, ha tartós túra kell akkor Pirelli Angel.
Három évnél idősebb gumit én nem tennék fel a motorra. Ha cseréled akkor párban cseréld ha jót akarsz magadnak. Van bőven választék az R17-nél biztos találsz számodra megfelelőt.
Köszi a tippet. Elkezdtem teszteket olvasgatni, mert ha mind a kettőt cserélem, akkor a BT23-as is játszik a PR és az Angel mellett, bár ennek egyre kisebb az esélye, mert nem a gumi volt a hibás. Azért agyalok még a dolgon és itt is várom a kollégák véleményeit, mert az első gumi tökéletes ugyan, de 2011. 15. heti, ami már több mint négy éves (a mintázatban apró repedések vannak).
Én BT23-ast venék a helyedben az jó árban van és nagyon jó gumi. Nekem a PR2 közepe kemény volt egyenes erős féknél csúszot az eleje. Csak ajánlani tudom nekem a kisbandin a harmadik garnitura nagyon szeretem.
Köszi. Alakul ez, én is a PR2 felé hajlok.
Köszi. Én is elégedett voltam a PR2-vel, szerintem még 3-4 ezret elmentem volna vele. Csabu987 szerintem meg is találta az okot.
Road szériából a kettes a legjobb a tulnyomi tobbseg szerint az újabbak jobban tapadnak de gyorsabban kopik
Csabu987 Te vagy a Király! Köszi, hogy megválaszoltad a problémát.
Most esett le, hogy a szerelő állított a lánc feszességén is és akkor látta, hogy nem egyforma a két oldal. Ezen buktam egy gumit, de boldog vagyok, mindig tanul az ember. Azt viszont nem értem, hogy hogyan mászott el az egyik oldala.

Te milyen gumit vennél, vagy ezek szerint maradjak a PR2-nél, mert nem a gumi tehet a dologról?
Hasonlítsd össze a két oldalon a feszítés mértékét, hogy egyforma-e (ricnik száma). Így szerintem csak akkor kopik ha ferde a kerék.
A gumikopást okozza valami.Utána kéne nézni első körben.

Amúgy nagyon nem rossz a PR2.
Sziasztok!

Nagy dilemmában vagyok, légyszi segítsetek.

Probléma:
Michelin PR2 gumik vannak a motoromon, kb. 3 éve vettem őket és 11.000 km-t mentem velük. Az első tökéletes, de a hátsóval történt valami, a közepén és a jobb oldalán jó a profilmélység, de a bal oldala (nem az oldalfal, hanem a puhább futófelület) olyan mintha legyalulták volna a gumit egy 5-7 cm széles sávban, itt már kopásjelzőn van. Az alacsony guminyomás nem okozhatta, mert arra mindig figyelek és ha véletlenül az is lenne az oka, akkor a másik oldalon is jelentkezett volna a probléma. Nem is értem, lehet hogy alvajáróként éjszakánként körforgalomban motorozgatok?! (Egyébként 80%-ban a feleségemmel motorozunk és nem vagyok az a nagy döntögetős típus.)
Szerintetek mi okozhatta, másnak is volt már ilyen problémája?

Dilemma:
A szerelőm azt ajánlotta, hogy cseréljem le mind a két gumit, a régi elsőt meg adjam el, mert az jó állapotban van.
Nem tudom, hogy mi lenne a jó megoldás (az anyagiak is számítanak):
1. Vegyek 2db új PR3/4-et vagy Pirelli Angel GT-t,
2. Vegyek 1 db új PR2-t hátra, amivel "megégettem magam", de ez a legolcsóbb megoldás,
3. Vegyek 1 db új PR3/4-et csak hátra.

A 3. megoldásnál nem tudom, hogy az első PR2 kombinálhatom-e a hátsó PR3/4-el.

Ti mit tennétek a helyemben, ha fontos a biztonság és az ár is?

Előre is köszönöm a segítségeteket.
Ha kiverte a bordat a tengelyen akkor mar mindig fel fog lazulni. Jobb esetban csak a lanckereken verte El a bordaskotest. Erdemes volna ujra cserelni meet olcsobb mint a valto kihajtotengelye. Meg kene oda erös csavarragaszto.
1200-n nincs is, csak a tankban.
A rögzítő csavar (imbuszus) totál rá volt bikázva, a nagy 32-esen tudtam húzni. Egy leírás szerint 115nm-el kell meghúzni. Most nem lötyög, hosszabb próbán még nem voltam, de csendesebb lett. Még a láncnak van egy kis hangja.
Ha a régi típus akkor sajna nagyon nem olyan mint a Tiéd, az hajlamos a fellazulásra és nem egyszerű megoldani.
A robbantott ábrás katalógus ehhez sem hoz szűrőt, de eddig mindegyik banditon láttam. Találtam gyári számot, az alapján vettem most egyet, még nem volt időm beszerelni. 15410-19E10, 15410-19E00
És hogy most meghúztad nem lögyög? Fel volt lazulva a csavar? Nem tudom a 600-asnak hogy van de gondolom fogas tengely a kihajtás. Alátét volt az anya alatt? Csavarögzitőt raktál rá?