Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem pontosan ilyen tapasztalatom volt ezekkel a szűrőkkel, szerintem tisztán tartott üzemanyagellátó rendszer esetén nélkülözhető, GSF-nél nem is volt minden évjáraton.
Sziasztok! 600-as banditomon rendellenes hangok jöttek az első lánckerék tájáról. Gondoltam, kopott lehet és ellenőrzés képen leszedtem az előtte lévő deklit. A fogak épek, nem kopottak, viszont magát a fogaskereket kézzel oda-vissza tudtam mozgatni a tengelyen. kb. 1 alátétnyit. Jól sejtem, hogy nem ez a gyári előírás? Most meghúztam 115nm-re, még nem volt időm kipróbálni, de remélem jobb lesz...
Másik kérdésem az üa szűrővel kapcsolatos. Kicseréltem egy sima, mezei autós szűrőre. Egy hosszabb túrán leállt, mintha a benzin fogyott volna ki. (félig volt a tank) Sem normál, sem tartalék állásban nem jött belőle üzemanyag. Végül áttekertem "karbifeltöltő" állásba. Így szépen megtelt az üzemanyagszűrő és be is indult a gép. Otthon visszacseréltem a régi gyári szűrőre, (méretben kisebb, mint az univerzális) azóta nem fordult elő a probléma, igaz hosszú túrán nem voltam, max 15-20km-s etapon.
Lehetett az univerzális szűrő a gond, vagy máshol kell keresgélnem?
Ezt nem tudom, hogy tudták összehozni. Valszeg a kolléga kicsit gyorsabban ment és kijött elé valaki, más ott nagyon nem történhetett..
Köszi. Balga voltam, a festés hasonlósága megtévesztett.
Remélem, hogy gyorsan felgyógyul a srác.
Ez egy vizes gixer...nem lég-olajos
Ez nem a taschner motorja:

http://nepszava.hu/cikk/106028...
Kolleganak is van hasonlo, 1200km, ket ev, es minden inditaskor (hidegen melegen) megy az ima, hogy induljon. Masiknak van egy 4t, az detto
Mióta megvan az NRG kissé lenyugodtam :) Korábban kissé durvábban fogalmaztam volna :)
Nem akartam rabolni az időtöket
Ezt szépen tömören leírtad...
Eléggé lényegre törő, vaskos vélemény volt.
Tehát már nem is emlékszel rá ,úgy be voltál kómálva
Nem, újonnan
Részegen vetted?
Kicsit bővebben, az enyémben 3e km van, bár igaz hét éves. De a hét év alatt minden elromlott rajta, a műanyagok maguktól szétrepedeztek, az 5-ik akku van benne, a gumi szelepet leesnek maguktól, a váz nyeklik-nyaklik, ha eső éri, akkor beázik a tank, a karbi leeresztő csavart nem tudod kihajtani, egyébként valami spiáter anyagból van, egy csavarás után szétmállik a feje, benzincsap kuka, km spirál kuka, fényszóró kontakthibás, meg ami most nem jutott eszembe. Egy forintot nem ér. Még nem döntöttem el, hogy meghirdetem pár forintért, vagy bosszúból kiviszem a határba és az utolsó tank benzinjével felgyújtom a picsába..
1. Kínai.
2. Foshalom.
3. A szó nem értelmezhető ebben a kontextusban :)
A motowell amúgy milyen motor? Náció, minőség, megbízhatóság?
Egyébként az 5-6 arányaiban sok, de ha azt nézed, hogy ezeket nem hosszú távon hajtod, akkor egy tank 3e pénz és elmész vele 100km-t, ami a robinál lehet, hogy egy hónap. Viszont nem nyúzod kis távra a nagyot, vagy az autót. Hosszú távon nem biztos, hogy ráfizetés.
Hát a kétüteműek már csak ilyenek. Az én motowellem simán ette a 4-4.5-t viszont cserébe kurvára nem ment, viszont folyton elromlott. Ezért vettem helyette egy Piaggio NRG DD-t. Ez is iszik, bár 6-ot azért nem, viszont megy és kényelmes és úgy tűnik eleddig, hogy műszakilag többé-kevésbé redben van. Viszont ezzel már lehet döntögetni és ez jön be leginkább. A motowell a függőtől 10°-ban megdöntve már nagyon nem esett jól :)
Nekem is volt egy MBK Nitro (Yamaha Aerox), szerintem azon is valami tuning cucc volt. Ment mint a vadállat, de az ötöt-hatot úgy bekapta az a kis szutyok, mint a sz@r.
Volt 70-esem.evekig birta.
Lehet esszel megtalalni a kompromisszumot.
Teljesen igaz. Sok kis 50-es pöcsköszörűt szénné tuningolnak, csak hogy jobban menjen. Jobban is fog. Egy darabig. Aztán nyekk. Ahelyett, hogy átülne egy 125 vagy 150-re, egy valag pénzt rálocsol, aztán párszáz km után kinéz a hajtókar.....
Egyszerubb ha keritesz egy busat vagy bkinget.
Es olcsobb is.
A fúrás is rövidíti az élettartamot. A nagyobb erő oltárán mindig áldozni kell. A hajtókarok, a csapágyazás stb mind megsínylik a nagyobb igénybevételt. A tuningnak sosem volt a hosszú élettartam a fő ismérve.
Egy biztos, nagy tudomány egy motor tuningolása, nem lehet ész nèlkül csinálni.