Hát ehhez jobban kéne ismerni a henger métereit, falvastagság stb. Számításaim szerint 3 mm felfúrás, ami ugyebár 1,5 mm mínusz a falvastagságból már 1320 cm3, 11 mm már 1628 cm3.
Szeintem egy turbó annyira durván belenyúl a motorba, hogy az élettartama a töredékére csökken. Épeszű keretek között minden tuningolható nagyobb károsodás nélkül. De amikor egy busát 500 lóra felhúznak egy turbó szettel, az már abnormális.
Az agonál lévő teljesítmény lista tetején sacc 140 LE a csúcs. Ebben nincs ilyen "durva" beavatkozás szeintem, sportszűrő, sportdob, esetleg vezérműtengely, chiptuning és PC. Kérdésem inkább arra irányult, hogy mennyire lehet max.felfúrni nagyobbra egy 1255-ös blokkot? Régi szoci rallye Warterből kihoztak 1100cm3-t, 1500 ladából 1700-et....
Ez így van, rendkívül könnyű kimozdítani, rábírni bármire ami 3D-ben elképzelhető. Természetesen a Banditokhoz képest.
Már 11 éve megvan, 50000km tettünk meg és még mindig tud meglepetéseket okozni, tanítani, mosoly rajzolni a képemre.
-20 kilót sikerült lefaragni. Nemcsak kevesebb lett a mérlegen,hanem erősebb és pontosabban állítható ill. adagolható futómű-fék abszolválható. Igen a hátsó tartály került előre a radiális hengerre.
Teljesen hibátlan és szerintem hasznos is..... Rápillantva látom hogy hideg-e még az olaj vagy kezd túlmelegedni. Mindenesetre engem megnyugtat és több a semminél az a tízezer forint meg nem pénz érte.... :)
Nekem volt ilyen a régi gépemen. Néha ha bekeveredtem pöstre, a piros lámpánál néha rápillantottam. Mutat rendesen, de sztem korántsem a valóságot, mert oda csak a felfröccsenő olaj jut el. A hűtő felé menő csőágban korrektebbül lehet mérni. Ha jól emlékszem valaki régen csinált is ilyet.
Abszolút nem aktuális számomra (vélhetőleg nem is lesz rá szükségem soha), csak érdekességképpen kérdezném: vajon az 1255 cm3 gyári lökettérfogatú nagybandit mekkorára lehet max. felfúrni, tuningolni?
Ez így van, rendkívül könnyű kimozdítani, rábírni bármire ami 3D-ben elképzelhető. Természetesen a Banditokhoz képest.
Már 11 éve megvan, 50000km tettünk meg és még mindig tud meglepetéseket okozni, tanítani, mosoly rajzolni a képemre.
-20 kilót sikerült lefaragni. Nemcsak kevesebb lett a mérlegen,hanem erősebb és pontosabban állítható ill. adagolható futómű-fék abszolválható. Igen a hátsó tartály került előre a radiális hengerre.
rohadtunk mi már 40fokban, biztos forrt mindenünk..de a bandinak ez nem gond :-) meg sokmindent nem is tudnék csinálni...
A kormanyon az egy hatso fekfolyadek tartaly?
ÉN ügyelek a RÉSZLETEKRE (csak haladóknak)!
Pár kép a régi új vasamról.
Hajrá, itt a szezon amire vágytunk...