Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az is jó lesz majd a végén, ne feledd :-) thx
Két éve, azóta kb.10e km-t futott vele a gép, semmi kopásnyom. Nekem kél színű van.
Remek, és mióta van meg, mennyire kopik?
Nekem is ilyen van, hibátlan! :)
Asszem megvan a nyerő kuplung és fékkar, csak 10K ebay-ről, állítható hosszúságú és fel is hajlik: link.
Ehh, az nem finom, én csak fizikait tudok ajánlani.
max de még ez is messze egy suzuki address 115cm3....

jelenleg lapáton vagyok cc. fél éve, úgyhogy inkább melót keresnék :-)
hogyne szabad, ha neked ér annyit, h a következő eldőlés -12.000.-el kezdődik...

anno én is meditáltam egy kék karon, azóta a 3. kart cserélem kb., szóval megérte a sima utángyártottat megvennem inkább
Siman jo.
A felhajlos nem torik de csunya lessz ergo ugyis csereled.
Az eredeti sem tort el.
Engem idegesitett hogy nyeklik-nyaklik uzemszeru mukodeskor.
Jon az Rt?
Sziasztok.

Béna voltam és álló helyzetben eldőlt a moci, mert valószínüleg az oldalsztendert nem nyitottam ki ütközésig!
Letört a kuplung karom vége, de más baja nem lett, mert a bukógomba megvédte a blokkot.
Ha már úgy is vennem kell új kuplung kart, akkor valami egyedit szeretnék.
Ilyet meg szabad venni (persze fék karral együtt)?
A hirdetésben van felhajló kar is, az mi célt szolgál, ilyen béna eldőléskor felhajlik és nem törik el? Mert akkor nekem ilyen kell!
Üzemi állás (függőleges) állás vákumos. A PRI állás ejtőtartályos mód. Ha ott fent akad a tűszelep, a benzin túlfolyik és megemeli az olajszintet. Elmegy az alapjárat, dadog a motor, lefulladozik, váltás akadozik. Olaj benzinszagú.
Ezt a túlfolyásos dolgot nem értem. Benzincsapom nekem csak akkor nyit ki, ha megy a motor. (pl.: nincs zárt állapota, mert amin leállítom a motort lezár). De ha olajba benzin kerülne, attól még mennie kellene mind a 4 hengernek nem? Max a kenés már nem lesz az igazi.
Van egy eladó Aprilia 200-as Atlantic robeszom, ha vki vkije esetleg...
Szezonra felkészítve....Pécs....
És az mitől lehet?
Benzin kifogyás előtt jó volt. Lehet a benzincsappal vannak gondok?
(Karbi szinkron, karbi tisztítás fél éve volt.)
Vagy amikor tartalékra tetted, akkor ejtőtartályos módban túlfolyt a karbid és benzines lett az olaj. Tekerd ki az olajbetöltőt és szagolj bele, benzinszaga van-e az olajnak.
Akkor nem kap anyagot rendesen.
Jobban belegondolva nekem nem is biztos, hogy a gyújtással van problémám.
Szerintem nekem nem megy minden hengerem, minden időben. A hiba úgy keletkezett, hogy kifogyott a benzinem, átállítottam tartalékra, és szép lassan ahogy elkezdtek feltöltődni a karburátorok, úgy egyre jobban ment a motor. De alapjáratom leesett, és könnyen lefulladok vele. Meg azóta nem is úgy gyorsul.
Előre bocsátom, nem vagyok szerelő. Nem biztos hogy jó tippet adok.
Elektronikus, fedélzeti számítógépes járgányoknál szokott az lenni, hogy a gyújtást csak akkor adja a számítógép, ha az önindító rendesen forgat és a főtengelyen elhelyezett pick-up adja a jelet a számítógép felé, hogy rendesen forog. Ha ez a jeladó elkoszolódik, vagy meghibásodik, hiába jó a teljes gyújtási rendszer, nem lesz szikra. Ugyanígy nem ad szikrát akkor sem, ha akksi gyenge és nem forgat eléggé az önindító.
Üdv!

Megoldódott a Banditos gyújtás problémád?
Mert nekem is hasonló jelentkezett most, és nem tudom mi lehet a gond.
És hátha tudnál nekem ötletet adni.

Köszi a választ előre is.
Az csak akart lenni de kurvameleg van és rohadt sokat pakolásztam.
Én csak annyit láttam, hogy kissé lassan reagál a változásra, miből gondolod, hogy csal?
Igen.
De csal nyitott elekronikás gépekhez.
KTM,Benelli,Triumph.
Ez a progi van meg Neked is?
Köszönöm.