Siman jo.
A felhajlos nem torik de csunya lessz ergo ugyis csereled.
Az eredeti sem tort el.
Engem idegesitett hogy nyeklik-nyaklik uzemszeru mukodeskor.
Béna voltam és álló helyzetben eldőlt a moci, mert valószínüleg az oldalsztendert nem nyitottam ki ütközésig!
Letört a kuplung karom vége, de más baja nem lett, mert a bukógomba megvédte a blokkot.
Ha már úgy is vennem kell új kuplung kart, akkor valami egyedit szeretnék. Ilyet meg szabad venni (persze fék karral együtt)?
A hirdetésben van felhajló kar is, az mi célt szolgál, ilyen béna eldőléskor felhajlik és nem törik el? Mert akkor nekem ilyen kell!
Üzemi állás (függőleges) állás vákumos. A PRI állás ejtőtartályos mód. Ha ott fent akad a tűszelep, a benzin túlfolyik és megemeli az olajszintet. Elmegy az alapjárat, dadog a motor, lefulladozik, váltás akadozik. Olaj benzinszagú.
Ezt a túlfolyásos dolgot nem értem. Benzincsapom nekem csak akkor nyit ki, ha megy a motor. (pl.: nincs zárt állapota, mert amin leállítom a motort lezár). De ha olajba benzin kerülne, attól még mennie kellene mind a 4 hengernek nem? Max a kenés már nem lesz az igazi.
Vagy amikor tartalékra tetted, akkor ejtőtartályos módban túlfolyt a karbid és benzines lett az olaj. Tekerd ki az olajbetöltőt és szagolj bele, benzinszaga van-e az olajnak.
Jobban belegondolva nekem nem is biztos, hogy a gyújtással van problémám.
Szerintem nekem nem megy minden hengerem, minden időben. A hiba úgy keletkezett, hogy kifogyott a benzinem, átállítottam tartalékra, és szép lassan ahogy elkezdtek feltöltődni a karburátorok, úgy egyre jobban ment a motor. De alapjáratom leesett, és könnyen lefulladok vele. Meg azóta nem is úgy gyorsul.
Előre bocsátom, nem vagyok szerelő. Nem biztos hogy jó tippet adok.
Elektronikus, fedélzeti számítógépes járgányoknál szokott az lenni, hogy a gyújtást csak akkor adja a számítógép, ha az önindító rendesen forgat és a főtengelyen elhelyezett pick-up adja a jelet a számítógép felé, hogy rendesen forog. Ha ez a jeladó elkoszolódik, vagy meghibásodik, hiába jó a teljes gyújtási rendszer, nem lesz szikra. Ugyanígy nem ad szikrát akkor sem, ha akksi gyenge és nem forgat eléggé az önindító.
jelenleg lapáton vagyok cc. fél éve, úgyhogy inkább melót keresnék :-)
anno én is meditáltam egy kék karon, azóta a 3. kart cserélem kb., szóval megérte a sima utángyártottat megvennem inkább
A felhajlos nem torik de csunya lessz ergo ugyis csereled.
Az eredeti sem tort el.
Engem idegesitett hogy nyeklik-nyaklik uzemszeru mukodeskor.
Béna voltam és álló helyzetben eldőlt a moci, mert valószínüleg az oldalsztendert nem nyitottam ki ütközésig!
Letört a kuplung karom vége, de más baja nem lett, mert a bukógomba megvédte a blokkot.
Ha már úgy is vennem kell új kuplung kart, akkor valami egyedit szeretnék.
Ilyet meg szabad venni (persze fék karral együtt)?
A hirdetésben van felhajló kar is, az mi célt szolgál, ilyen béna eldőléskor felhajlik és nem törik el? Mert akkor nekem ilyen kell!
Szezonra felkészítve....Pécs....
Benzin kifogyás előtt jó volt. Lehet a benzincsappal vannak gondok?
(Karbi szinkron, karbi tisztítás fél éve volt.)
Szerintem nekem nem megy minden hengerem, minden időben. A hiba úgy keletkezett, hogy kifogyott a benzinem, átállítottam tartalékra, és szép lassan ahogy elkezdtek feltöltődni a karburátorok, úgy egyre jobban ment a motor. De alapjáratom leesett, és könnyen lefulladok vele. Meg azóta nem is úgy gyorsul.
Elektronikus, fedélzeti számítógépes járgányoknál szokott az lenni, hogy a gyújtást csak akkor adja a számítógép, ha az önindító rendesen forgat és a főtengelyen elhelyezett pick-up adja a jelet a számítógép felé, hogy rendesen forog. Ha ez a jeladó elkoszolódik, vagy meghibásodik, hiába jó a teljes gyújtási rendszer, nem lesz szikra. Ugyanígy nem ad szikrát akkor sem, ha akksi gyenge és nem forgat eléggé az önindító.
Megoldódott a Banditos gyújtás problémád?
Mert nekem is hasonló jelentkezett most, és nem tudom mi lehet a gond.
És hátha tudnál nekem ötletet adni.
Köszi a választ előre is.
De csal nyitott elekronikás gépekhez.
KTM,Benelli,Triumph.