A bolti most 85+fa, nekem anno többe volt, de azóta olcsóbb lett, a házinak az előállításához meg érteni kell aki meg ért hozzá miért csinálna olcsón ilyet?
Érdeklődni szeretnék, hogy tudjátok e, 2005-ös 650-es Banditra hol lehet rákötni úgy GPS töltőt, hogy leállított állapotban ne töltse csak ha van rajta gyújtás!
Sajnálom ezt nem tudom neked megmondani, a srácot kell megkérdezni róla, hogy mennyiért csinál ilyet...én csak próbáltam neki /nekik pár aprósággal segíteni...de az anyagi részébe nem folytam bele.
De ahogy ezt itt páran feszegetik azért ez egy picit Luxus otthonra, de hát ha "már be van húzva a kanapéd" és marad pár 10-es felesleg, akkor míert ne!?
itt az lényeg .................. ha pl csak farsol ... be fujod ..tudod
de mi van akkor ha pl a 20 szelepből 2 nem zár a szaros olaj csőves észre sem veszi .. iletve hamisat mutatt més a cartube sem veszi észre és a nyomás vesztést többlet benzinel compenzálod .. a vas oszlopos mutatja hogy egy formák a nyomások csak ép a nyitot henger kétszer anyi üzemanyagal müködik ...............
vagy pl nyomás csucson a vonálnál a 1200 alpjáraton melyik müszer mutatja a gyujtás ki maradást ? vagy pl melegen a comreszio eltérést ez a müszer bent hagyott gyertyákal és le vet gyujtásal már tudja mutatni a fő tengely 1000 / fordulaton ..
Az hogy egy szerelővel ez volt a baj nem jelenti azt hogy minddel.
Ha rossz kenyeret veszel a péknél nekiállsz búzát termeszteni,őrölni,kemencét építesz és magad sütöd?
Vagy félév után leszakad a lábadról a cipő oszt kitanulod a cipészséget?
Pontosan így van...Azonban hiába van műszer ha a szerelő nem preciz. Nem akarok senkit megsérteni de nekem nem jó a tapasztalatom e téren, nem a szaktudást kérdőjelezem meg hanem azt a munkát amit elvégzet a vason. Példakép a csavarok lesarkalása a fényezés összekarcolása stb. Egy szelepelenőrzés nyomán a fényezőhöz szaladgáltam mert én mig ügyeltem rá adig ő nem és engem ez zavar. Pedig tisztességesen kifizettem és ha szóvátettem az volt a válasz hogy az már olyan volt. Tisztelett a kivételnek de most már egy csavart nem engedek meghúzni ha azt nem látom.
Ez tény viszont épp az a nagy előnye, hogy bontás nélkül sok mindent meg lehet állapítani és csak akkor kell belenyúlni a gépbe ha hibát jelez, ma már elég sok szerelőnek van ilyenje (még nekem is pedig már nem foglalkozom vele, de kenyeret nem kér és a haveroknak meg magamnak szívesen rákötöm a gépre) így talán megéri az a pár rugó megnézetni valakivel.
Igen ez egy profi műszer, de ennyi pénzért biztos csak azok ruháznak be rá akik használják is viszonylag sűrűn. Néhány évente egy szinkronért biztos nem éri meg.
Ezt is értem...de most virtuálas szerelünk, vagyis megpróbálunk precizen megfogni egy témát, problémát. Ez nem kerül addig senkinek semmibe...
Ha élesbe kerül a helyzet is etikusnak tartom, hogy nincstelennek azért oda van dörgölve az orra alá, hogy ez nem fogja megoldani minden problémáját, és nem valalsz érte garit felelöséget, ha záros idön belül még szarabb lesz...föleg akkor, ha te kikinlódod belöle a legjobbat amit ki lehet hozni abból lomból, aztán a tulaj meg szárnyra kapva, hogy mennyivel jobb lett a motorja mint Volt, hazaérve meg jól elcsavargatja, gondolván, hogy lehet ez még jobb is!
De erröl Tasi (is) tudna mesélni mesébe illö történeteket! (de ez már egy masik pálya)
Teljesen igazad van, de Levinek meg abban, hogy az említett bizonytalan eredetű, előéletű és jellemzően idős, de legalábbis már szanaszét berhelt gépek gazdáinak általában nincs pénze egy ilyen mélyreható és igen bizonytalan költségű javításra, egy szinkron minden faxni nélkül még elviselhető, de ha már karbihoz, szelephez stb.-hez kell nyúlni akkor hamar elérjük akár a 100 rugót is már ha lelkiismeretesen és jó alkatrészekkel akarjuk megoldani.
Az a tapasztalatom mostanság, hogy nincs túl lihegve a dolog egyáltalán. helyesen látod, hogy a saját gépen némi odafigyeléssel, és hozzáértéssel, könnyen gyorsan kivitelezhetö egy ilyen szinkron...
A gond akkor van mikor egy ismeretlen elöéletü gép kerül a porondra. Ha nem térképezed fel, hogy milyen állapotban vannak a végnyomások, milyen állapotban van a porlasztósor, szelephézagok..., hanem csak rádugod a tesztert a csonkokra, és tekergetsz, aztán mikor jól néz ki, nyújtod kezed a jussodért...
Pedig ez már kb az a szint amikor motornak lehetösége lenne hogy "kitárulkozzon" egy hozzáértö elött, és esetlegesen felszinre kerüljenek kezdödö problémák, szelepzárás, végnyomás, porlasztó tömitetlenség, vagy befecskendezö , senzor hiba...
Ezeket nem kell minden egyes alkalommal 100%-ig ellenörizni, egy ismert elöéletü gép nyitott könyv, és egy szakember el tudja dönteni, hogy milyen mélységik kell belenyúlni...de mikor a semmiböl beseik egy gép, és azon is "szinkront csinálunk" máshoz nem nyúlunk...pedig túlfolyik a porlasztó, nem jók a szelephézahok, gyárinál nagyobb végnyomás eltétrések vannak...de csak akkor is szinkronizálok, mert ezt kérték...
Nekem a sima csöves - motorolaj teszterem van nekem is fel volt rá tolva a digites kütyű és túl sok mindent nem kellet tekerni rajta, nálam annál a teszternél nem is az lenne a lényeg.
Úgy látom érzéketlenebb, mint a sima csöves megoldás, talán könnyebb vele beállítani, de nem gondolnám jobbnak. Nem tudom, hogy bezavarhat-e esetleg, hogy az indikátorok nem függetlenek egymástól. Gondolom a gyári teszterekben nincs közösítve. Vagy igen?
Érdeklődni szeretnék, hogy tudjátok e, 2005-ös 650-es Banditra hol lehet rákötni úgy GPS töltőt, hogy leállított állapotban ne töltse csak ha van rajta gyújtás!
Előre is köszönöm a válaszokat!
Nem tok angolul így kérdés ez az ipse szinkront állít?
http://youtu.be/E8YGwvpsh04
De ahogy ezt itt páran feszegetik azért ez egy picit Luxus otthonra, de hát ha "már be van húzva a kanapéd" és marad pár 10-es felesleg, akkor míert ne!?
de mi van akkor ha pl a 20 szelepből 2 nem zár a szaros olaj csőves észre sem veszi .. iletve hamisat mutatt més a cartube sem veszi észre és a nyomás vesztést többlet benzinel compenzálod .. a vas oszlopos mutatja hogy egy formák a nyomások csak ép a nyitot henger kétszer anyi üzemanyagal müködik ...............
vagy pl nyomás csucson a vonálnál a 1200 alpjáraton melyik müszer mutatja a gyujtás ki maradást ? vagy pl melegen a comreszio eltérést ez a müszer bent hagyott gyertyákal és le vet gyujtásal már tudja mutatni a fő tengely 1000 / fordulaton ..
millio időt és veszötséget sporol EZ Az elönye !
Ha rossz kenyeret veszel a péknél nekiállsz búzát termeszteni,őrölni,kemencét építesz és magad sütöd?
Vagy félév után leszakad a lábadról a cipő oszt kitanulod a cipészséget?
Mert jól ki vagy tömve zsetonnal!
aztán meg ott pl vagyok én, aki hobbyból...
Amúgy ha visszalapozól 1-2 hónapot az a rf Club oldalán FOXX otthon megépitette, és megírta rá a programot: ITT
Redone is a sajátján dolgozik...itt
Ha élesbe kerül a helyzet is etikusnak tartom, hogy nincstelennek azért oda van dörgölve az orra alá, hogy ez nem fogja megoldani minden problémáját, és nem valalsz érte garit felelöséget, ha záros idön belül még szarabb lesz...föleg akkor, ha te kikinlódod belöle a legjobbat amit ki lehet hozni abból lomból, aztán a tulaj meg szárnyra kapva, hogy mennyivel jobb lett a motorja mint Volt, hazaérve meg jól elcsavargatja, gondolván, hogy lehet ez még jobb is!
De erröl Tasi (is) tudna mesélni mesébe illö történeteket! (de ez már egy masik pálya)
A lefutás függvénye mutatja a falsolás, kipu, és szivó szelep zárási problémákat is...
Az a tapasztalatom mostanság, hogy nincs túl lihegve a dolog egyáltalán. helyesen látod, hogy a saját gépen némi odafigyeléssel, és hozzáértéssel, könnyen gyorsan kivitelezhetö egy ilyen szinkron...
A gond akkor van mikor egy ismeretlen elöéletü gép kerül a porondra. Ha nem térképezed fel, hogy milyen állapotban vannak a végnyomások, milyen állapotban van a porlasztósor, szelephézagok..., hanem csak rádugod a tesztert a csonkokra, és tekergetsz, aztán mikor jól néz ki, nyújtod kezed a jussodért...
Pedig ez már kb az a szint amikor motornak lehetösége lenne hogy "kitárulkozzon" egy hozzáértö elött, és esetlegesen felszinre kerüljenek kezdödö problémák, szelepzárás, végnyomás, porlasztó tömitetlenség, vagy befecskendezö , senzor hiba...
Ezeket nem kell minden egyes alkalommal 100%-ig ellenörizni, egy ismert elöéletü gép nyitott könyv, és egy szakember el tudja dönteni, hogy milyen mélységik kell belenyúlni...de mikor a semmiböl beseik egy gép, és azon is "szinkront csinálunk" máshoz nem nyúlunk...pedig túlfolyik a porlasztó, nem jók a szelephézahok, gyárinál nagyobb végnyomás eltétrések vannak...de csak akkor is szinkronizálok, mert ezt kérték...
Szerintem ez a nem mindegy...