Eleg jol meg lehet saccolni ranezesre hogy jo e vagy nem.
A tobbi csak penzugyi racionalitas.
Most egy 7-8 kilot ero motorra ralocsolni a piaci ar 1/3 at vagy 1/8 adat nem mindegy.
Plane hogy 5-8 evnyi haladekot nyersz az ujjal is.
Eladni ha szolsz hogy bug vagy nem tudod vagy megint ket-haromkilo buktaval,ha nem szolsz etikatlan es meg rossz esetben pereskedhetsz.
Ezek az opciok mind dragabbak mint egy 100 rugos bontott valto/munkadij es odafigyelessel ugyanugy 4-5 ev motorozas.
Szerintem.
ez egész egyszerűen hihetetlen ,hogy egy 25 éves gixer váltó ami ki tudja mennyit futott jobb mint az én 40et futott váltóm
valahogy nincs bizodalmam ezekbe az öreg váltókba
Monnyatok má egy olyat ami minden tekintetben jó és nem lehet belekötni.
Nehezítek.Legalább ebben az évezredben kell hogy gyártódjon és nem lehet levegő-olajos 1100-as klón.
Nagyon sok diesel autós is beleesik ebbe a hibába. Nagyon hamar felpakolja neki a sebességi fokozatokat, alacsonyabb tempómál sem vált vissza. Két magyarázatuk van erre, az egyik hogy felfogásuk szerint nem szabad a dieselt pörgetni, a másik pedig az, hogy akkor többet fogyaszt. Az, hogy így viszont a váltót erőltetik, számukra felfoghatatlan.
Ha egy halat az alapján ítélsz meg, hogy milyen jól tud fára mászni... Mindig hülyének fogja hinni magát.
Mindent a helyén kell tudni kezelni. Ha rosszul használunk valamit (pl túl alacsony fordulaton öklendeztetjük a váltót folyamatosan és megrottyan) akkor bennünk a hiba.
Jo az csak nem tudjatok hasznalni!
Az eroforras sportmotorbol ès nem csopperbol szarmazik!
1100 Bulldogot kell venni vagy valtani ès forrgatni...
Amugy meg meg egy valtocserevel is a konkurencia kinalta lehetosegek arai alatt lehet maradni.
Ha elovastad Kraven meresi beszamolojat, semmjvel nem rosszabb mint a Yamaha fogaskereke...csak a yamaha nem as alacson fordulaton ilyen nyomatekot.
Ès de as 1400 valtojat megcsinaltak rendesen. Meretesebb is, 6 fokozatu.
Amugy meg egy polcrol összepakolt low budget motornal minek oltek volna penzt hogy jobb legyen? Nagyobb valto , tobb fokozatu valto nem very volna gixer blokkba, borult volna as egesz koncepcio...ès be kell vallani, hogy igazan csak a nyomatekra hangolt banditoknal jott elo igazan "problema" , mert a gixer alul gyengebb, ès a szekunder attetele is nagyobb...forgatva, visszavaltva pedig nem terheled tul a fogfeluleteket hosszu ideig, hogy a kenoanyag kiszorul a feluletek kozul.
Akárhonnan is nézzük ezt a váltógondot, szvsz akkor is gyári elbaszás. Most néztem, Intruder 1800-as 151 Nm/3500 1/min -nél és egyetlen váltóhibát sem találtam a neten említve, pedig kerestem. Szóval meg tudná csinálni ezt a Suzuki rendesen, de ezzel úgy voltak mint Gyurcsányék...
A tobbi csak penzugyi racionalitas.
Most egy 7-8 kilot ero motorra ralocsolni a piaci ar 1/3 at vagy 1/8 adat nem mindegy.
Plane hogy 5-8 evnyi haladekot nyersz az ujjal is.
Eladni ha szolsz hogy bug vagy nem tudod vagy megint ket-haromkilo buktaval,ha nem szolsz etikatlan es meg rossz esetben pereskedhetsz.
Ezek az opciok mind dragabbak mint egy 100 rugos bontott valto/munkadij es odafigyelessel ugyanugy 4-5 ev motorozas.
Szerintem.