Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kíváncsi lennék, hogy egy jó műszerrel utánamérve mit mutatna.
Egy vákumszinkron állítottam jó lehet látni az első képen menyire nem volt szinkronba. Össze vissza járt nem is csodálkozom valamikkor 50-ezernél lett elenőrizve.
Az szép, és átlag alatti (a spritmonitor.de 5,89-re hozza a vizest), ami a rövid távok tükrében kifejezetten jó!
Első nekifutásra fűthető ablak könyöklőnek néztem hideg téli estékre
A rombusznál Volt 2012-ben a szállásunk...pont itt vannak olyan utak amit említettem, keskeny, köomlás, hordalák, kátyú, frissen vágott fü, esö, olajfolt...ezt arész akkor aszfaltozták újra...Mi csak srafforzott részeknek hívtuk...svájcból olaszon keresztül, jöttünk, de már északa Volt mikor esöben ereszkedtünk le a szállás elötti nagyváros felett... 40 km Volt hátra, és a navi még másfél órát számolt... Mi a szállástó csillagturáztunk max nap 250-300 km-t. Déli részre terveztük, de az esö miatt nem jutottunk le...

Mi münchenböl jöttünk le a szállásig, meg haza is egy -egy nap, ami 800 km körül van...de szerintem az célbaérni jó, de élményeket keresni, és találni már nem olyan élvezetes...
Itt a lírásom róla...

Szerintem azon az útvonalom, és környék látnivalóin 3- napot simán el érdemes tölteni...és figyelni kell arra is, hogy a Tuor de France lehetöleg ne akkor legyen...azon a részen...

Összegezve...meg lehet csinálni. de annál értékesebb az a rész, mint egy nap alatt átrohanni...(ez én értékszemléltem szerint)
karbi szinkron teszter,csak fekszik a kép
kiváncsi lennék a véleményedre,ha van egy kis időd ill.,ha jártál már erre felé átnéznéd az útat,hogy teljesíthető egy nap allatt,vagy túl sok ez egy napra 450km

https://www.google.com/maps/d/...

persze tudom ,minden teljesíthető,de nem sovány vaddisznó vágtát akarunk

előre is köszi ,más is véleményezheti
Az ilyennek is eljon az ideje. Nalunk a tarsasag nagy resze szereti a biztonsagos jol ismert utakat. En mennek foldesen is, ezen fog segiteni a kovetkezo motor egy ktm neveben mert az sv-vel nem valami jo a murvan kozlekedni. De teljesen igaz amit írtál.

Nem azert megyek el hogy otezrediknek kiposztoljam a facebookra hogy itt es itt vagyok.
Fordíts, mit kell látnunk a képen? :)
Ez a véleménykülönbség abból adódhat, hogy nekem a sokkal élvezetesebb kevesek által látogatott általában 3 rendü utak ugranak be olasz és francia alpokban, ahol már egy gépkocsi, és egy Motor sem fér el egymás mellett, de a napi 200-250 km-ükkel többet adnak, mint a "kötelezö" látványosságok, túrista célpontok...
Cináld magad mozgalom...
Friss 1250 nagybandi fogyasztási adat: 278,4 km.- re tankoltam 15,15 litert, ez 5,44l/100 km. Ez Komló-Pécs közötti utas nélküli minden napos ingázás minimális csomaggal, plusz helyi munkába járás.
A saját mérési lapom alapján ez nem igaz, mert 3500 körül jön meg igazán a nyomaték, de egyrészt előtte nemigen van eredmény, másrészt utána meg szinte végig megvan a teljes nyomaték. Szóval nem tudom :)
Talan a horvatoknal volt egy keves gyorsforgalmi végig főúton, mellek utakon. Soha tobbet!
hová küggyem a képet? :-)
Találkoztam ma egy sráccal, neki is subi van, beépített napszemcsis. Azt mondta nagyon szereti és 15 (!) éve megvan neki és még nem volt széthullva.
Az betyáros. De abban volt autópálya is?
Nekunk a leghosszabb az Szekszárd-Jajce-Medugorje volt kis eltevedessel majdnem 1000km. Reggel 5tol este 10ig. Nem volt kellemes.
700 az rengeteg. A nagyon zúzós napok szoktak nálam 500-550 km lenni.
én megnéztem de szemre semmi különbség
Bledből gurulgattunk át az olaszokhoz mindenféle mellékutakon,nagyjából Moena magasságából vissza a Sella körre,fent álldogálunk a Pordoin,délután 5 óra szeptemberben,rápöttyintek a gpsre,300km Bled ahol a cuccunk van a szállással,este 10-re sikerült is odérni a még nyitva tartó étterembe,700km Dolomitok kiveszi az energiát rendesen a bikerből....

Egyébként valahol 300-400 km között van a normálisan,fényképezve,nézelődve bejárható napi penzum,hágók között,de néha elveti a sulykot a motoros lélek!
400km az nem mennyiség...
Ezt mindenkinek meg kell tapasztalnia, hogy ott nem a mennyiseg a fontos...
Ott a pont!