Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Zell am See Glockner végig, és a Maltatal. 400km kb"

ahhaaaa...két éve volt egy olyan napom, hogy Turracher Höhe, Nockalm, Malta, majd vissza ugyanez. Kb 240 km. A végén vágytam egy kilométer egyenesre, másnap izomláz az alkaromban. Aláírom, hogy én vagyok a puding, de ennél többet ilyen környezetben, ahol képtelenek egyenes aszfaltot fektetni - áldassék a nevük- én nem vállalnék.
Nem azt mondam hogy erdekel e hanem hogy iparkodni kell ha le akarod nyomni mindkettot foutak nelkul.
Igazabol egyik sem erdekel egesz ausztria nem erdekel. Nem tetszenek a savallo keritesek. Inkabb mennek a balkanra, de oda apuek nem akarnak, es ok tankolnak ugyhogy muszaj veluk tartsak
Koran kelj ha a glocnert es a maltat egyszerre akarod lezavarni.
Mallnitz egesz jo szallas.
Légszűrőt nem fújkálj. Az marad az igénytelenek sportja. Környezettől függ, nézd meg két olajcsere után :-)
Én úgy terveztem nekünk, hogy a szállást nem Blednél, hanem Villach vagy még inkább északon keressük, mert egy nap alatt végig tudunk akkor menni a Zell am See Glockner végig, és a Maltatal. 400km kb. Másnap Mangart onnan az olasz part vagy még valami kanyargós út és akkor hazafelé kell nézni még valami jó utat
Olajcsere előtt állok. Amikor megvettem a gépet az olaj és szűrők csere megvolt.
A könyve szerint bár olajat 6e, olaj- és légszűrőt 18e-ként kell(ene) cserélni.
Gondoltam, ha már az olajat cserélem, akkor az olajszűrőt is.

De mi a helyzet a légszűrővel? Csak nézzem meg, óvatosan fújkáljam meg és vissza, ha nem szakadt és nem nagyon koszos? A gyakorlatban milyen időközönként érdemes cserélni? 18e-t nem várnám meg vele, de azért nem akarom 5-6e-ként sem cserélni ha már ilyen hosszú időközt írnak elő.
macska van 3 is , ma az egyik fogott egyet de leginkább hol itt hol ott durmolnak esetleg sztrájkolnak hogy unják a macskatápot
Köss oda egy sólymot,hátha elriasztja őket! Bár lehet egy macskával olcsóbban kijössz!
mire ideér kiköpködi magát fák alatt áll feketeeperfa épp érik és a seregélyek ott hőbörögnek egyfeszt
Lehet a fényezést is....
akkor 2 óra múlva itt lesz legalább lemossa a madárszart a kocsiról
Most jegeso volt teriteken motorral hazafele pestrol.Kopogtak a tankon a cseresznyenagyagu jegek.
Nincs olyan testreszem ami nem azott rancosra.
Ezért van idén "B" terv, mert tavaly az egy hétből hármat átsöröztünk, a maradék négyen meg legalább a felét végigáztunk :-(
A tervezett 3000 km-böl lett 1700..
Jó terv.
Mostanában arra megyek amerre nem esik,napsütésben nagyobb az élmény.
Bízok benn. Ez az "A" terv első napja. Ha szar esős idő lesz, akkor Meg Dalmácia, Bosznia, Montenegró lesz a menet.
Száz szónak is egy a vége,sztem úgy kell használni,hogy lazán fusson a motor,sosem erőlködjön,inkább forogjon......mégis talán olcsóbb hátsógumikat cserélgetni mint fogaskerekeket.....
Akinek lég-olajos 1.2-ese van, az megtenné nekem, hogy letekeri az
olajbetöltő sapkát és megnézi, hogy mennyire távolodik el a
kuplung záró tárcsája kiemeléskor ? Elég nekem szemre... vagy ha befotóz
valaki a lukon elengedett és kiemelt állapotban, az is jó. Az volna a legjobb.
Ez a jobb,főleg az osztrák határnál fogsz nagyokat kanyarogni!
Én ezen megyek majd: Bled
erről beszéltem én laikusként nem tudom eldönteni melyik jó melyik sorjás vagy pittinges
nem eladni akarom nagyon elégedett vagyok vele csak a búgás zavar
itt a másodiik ajálat 70 font ............. jó a banditba és jó álapotban is van
ez jó csak.......... pitinges
ez nem jó banditba