Ilyen sima egyszeru szilikoncsoves, olajossal allitottam be a hondat. Kb 2hettel kesobb radugtuk a propteches tesztert. Tokeletes volt a szinkron.
Az ember maganak siman megtudja vele csinalni, de masnak nem csinalnam, plane em pénzért.
Amugymeg a manualok sem mennek bele nanoszintre a szinkronba. Kicsit tul lihegitek.
jól csináljátok ............... egykét észrevétel ........... a videokon az elsön még csak csak .. de például le fekteti aparaszt a cartuble vasoszlopos cucot .. ?
a másik dolog pedig az , hogy mindent szépen lekötnek és szépen meg csinálják a durva beálitást a tengely csavarokal ............ és meg állt a tudomány !
a cartuble a bipasz csavarokat nem érzékeli tehát max 90 % pontoságal állitoták be ezzeket a banditokat ...............
arra nem is gondolok hogy egy házi olaj csöves menyire lehet pontos ...talán ha egy átmenös befötes üveges szinkront csinálnál akkor azzal lehetne bi pass is állitani aFŰLL .. igen 30 éve csinálom a füll nagyon jó dolog ha van de egy ilyen beállitásnál már az emberi füll nem képes külömbséget tenni csak a nagyon finom müszerek .......... persze egy olaj csövesel is szépen be lehet állitani de tökéletes nem lesz .................
Egyébként egyetlen gépnél (SV650) találkoztam azzal, hogy nem volt hatással a kütyü semmire és ennek az lett a vége, hogy akárhová tekertem akármit semmit sem változott a vákuum érték egyik hengernél sem csak fordulaton (5000 felett). A ciberéknél kerestem anno a manualban, hogy milyen értékek kellenének stb., de kiderült, hogy azoknál csak a hidegindítót lehet állítani mert a normált az ecu állítja folyamatosan.
Amugy a kis kütyü a motorral mozgatott masodik pillango tengelyt allitja, hogy ne dolgozzon de resnyire nyitva legyen, kulonben a gyenge aramlas miatt nehez szinkronizalni.
Igen elolvastam de nekem csak azért hogy az én motoromat beálitsam nem igazán éri megveni. Fülre érzésre simábban jár és a gázreakciója is jobb lett mint volt.
Azért egy kalbulátor jóval több törődést igényel. Nálam az injektor most volt előszőr a hejéről levéve pedig 148-ezer van benne a vezérmű lánc cseréje miatt mert a spanolóhoz másképen nem férsz hozzá. Tisztitáshoz meg rendszeresen spurit használok.
Nem igazán, inkább fecskendeztetek mint szívatok.... No meg ez csak a K7 utániakhoz kell, de mivel nem drága eszköz így ha tudja valaki, hogy kell akkor olcsón beszerezheti.
Igen ha nagyon pontos akarná lenni akkor szügséges lenne ez az eszköz. Mondjuk egy ventilátort használtam az egyenlő hőfok tartására. Azonban ha ezt elvetem és a saját ventilátora kapcsolt be akkor nagyon kis mértékben elmászkált a szinkron de ez nem jelentős. Nagyon pontosan műszer kellene hozzá de úgy gondolom sokal jobb lett amilyen volt. Itt nálunk nincs egy jó szaki aki szépen beállitaná nekem így kénytelen vagyok mindent jó magam csinálni.
Neked ha jól emlékszem vizes 650-es van igaz? Ha igen akkor a szinkronhoz kéne használni ezt is: link persze az 1250-hez is és minden euro3-as (K7 utáni) Suzukihoz is.
Ezt már eljátszota valaki. Elvitte a motort egy műszeres beállitásra aztán bemérte az álltala csinált vákumteszterel az eredmény ugyan az volt. Még mikkor nem voltak műszerek is igy csinálták az eredmény egy az egyben azonos. 3-ezer forintból összehosztam és beálitottam most legalább szépen jár.
Az ember maganak siman megtudja vele csinalni, de masnak nem csinalnam, plane em pénzért.
Amugymeg a manualok sem mennek bele nanoszintre a szinkronba. Kicsit tul lihegitek.