Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyen sima egyszeru szilikoncsoves, olajossal allitottam be a hondat. Kb 2hettel kesobb radugtuk a propteches tesztert. Tokeletes volt a szinkron.
Az ember maganak siman megtudja vele csinalni, de masnak nem csinalnam, plane em pénzért.

Amugymeg a manualok sem mennek bele nanoszintre a szinkronba. Kicsit tul lihegitek.
Sokszor egy pofon egyszerű megoldás milyen nagyszerű tud lenni.
"beföttes üveges"
Elhangzik: különlegessége, hogy a Motor nem szippantja be a löttyöt.
"átmenös befötes üveges szinkront csinálnál akkor azzal lehetne bi pass is állitani"

Az milyen? Olyat még nem láttam.
Igen tudom tökéletes nem lesz de amilyen volt atól jobb. Ha lenne itt a közelben egy megbízható szerelő akkor nem vesződnék vele de nincs.
jól csináljátok ............... egykét észrevétel ........... a videokon az elsön még csak csak .. de például le fekteti aparaszt a cartuble vasoszlopos cucot .. ?

a másik dolog pedig az , hogy mindent szépen lekötnek és szépen meg csinálják a durva beálitást a tengely csavarokal ............ és meg állt a tudomány !

a cartuble a bipasz csavarokat nem érzékeli tehát max 90 % pontoságal állitoták be ezzeket a banditokat ...............

arra nem is gondolok hogy egy házi olaj csöves menyire lehet pontos ...talán ha egy átmenös befötes üveges szinkront csinálnál akkor azzal lehetne bi pass is állitani aFŰLL .. igen 30 éve csinálom a füll nagyon jó dolog ha van de egy ilyen beállitásnál már az emberi füll nem képes külömbséget tenni csak a nagyon finom müszerek .......... persze egy olaj csövesel is szépen be lehet állitani de tökéletes nem lesz .................
Nem tudom de 90%-ban így csinálja mindenki...Egy pár videó a beállításról...

https://www.youtube.com/watch?...
https://www.youtube.com/watch?...
https://www.youtube.com/watch?...
A kütyü ugye nem ezt csinálja (István leírta), ez is kell hisz a hibakódokat így lehet kiolvasni és a TPS-t durván állítani.
Én is szerviz állásba tettem az ECU-t...
Sok lehetőség nincs az injektor szívó oldal felőli csavart kell nagyon finoman tekergetni nagyon érzékenyen reagál...
Egyébként egyetlen gépnél (SV650) találkoztam azzal, hogy nem volt hatással a kütyü semmire és ennek az lett a vége, hogy akárhová tekertem akármit semmit sem változott a vákuum érték egyik hengernél sem csak fordulaton (5000 felett). A ciberéknél kerestem anno a manualban, hogy milyen értékek kellenének stb., de kiderült, hogy azoknál csak a hidegindítót lehet állítani mert a normált az ecu állítja folyamatosan.
Anno ezt úgy mondták, hogy "szerviz állásba" teszi az ecu-t különben csalni fog az állításnál a zárt másodlagos.
Amugy a kis kütyü a motorral mozgatott masodik pillango tengelyt allitja, hogy ne dolgozzon de resnyire nyitva legyen, kulonben a gyenge aramlas miatt nehez szinkronizalni.
Igen elolvastam de nekem csak azért hogy az én motoromat beálitsam nem igazán éri megveni. Fülre érzésre simábban jár és a gázreakciója is jobb lett mint volt.
A by- pass csavarokkal szinkronizaltal vagy a fojto,- pillango szelepek tengelyei kozotti csavarokkal?
Azért egy kalbulátor jóval több törődést igényel. Nálam az injektor most volt előszőr a hejéről levéve pedig 148-ezer van benne a vezérmű lánc cseréje miatt mert a spanolóhoz másképen nem férsz hozzá. Tisztitáshoz meg rendszeresen spurit használok.
Ez nem a hőfokhoz kell csak jelzi, hogy mi az ideális hőfok az állításhoz, a linken azt hiszem angolul le van írva, hogy mit is csinál az ecu-val.
Nem igazán, inkább fecskendeztetek mint szívatok.... No meg ez csak a K7 utániakhoz kell, de mivel nem drága eszköz így ha tudja valaki, hogy kell akkor olcsón beszerezheti.
Igen ha nagyon pontos akarná lenni akkor szügséges lenne ez az eszköz. Mondjuk egy ventilátort használtam az egyenlő hőfok tartására. Azonban ha ezt elvetem és a saját ventilátora kapcsolt be akkor nagyon kis mértékben elmászkált a szinkron de ez nem jelentős. Nagyon pontosan műszer kellene hozzá de úgy gondolom sokal jobb lett amilyen volt. Itt nálunk nincs egy jó szaki aki szépen beállitaná nekem így kénytelen vagyok mindent jó magam csinálni.
Éljenek a lég-olajos, karburátoros gépek!
Az jó! Azt gondolnám, hogy nagyobb a különbség, az összekötött csövek miatt.
Neked ha jól emlékszem vizes 650-es van igaz? Ha igen akkor a szinkronhoz kéne használni ezt is: link persze az 1250-hez is és minden euro3-as (K7 utáni) Suzukihoz is.
Nem tom ki mit hoz ki, nekem nagyon nyugisan 5.5-6l, ha élvezem is, akkor 6.5-7.5 között. Bár van benne egy PC is
Ezt már eljátszota valaki. Elvitte a motort egy műszeres beállitásra aztán bemérte az álltala csinált vákumteszterel az eredmény ugyan az volt. Még mikkor nem voltak műszerek is igy csinálták az eredmény egy az egyben azonos. 3-ezer forintból összehosztam és beálitottam most legalább szépen jár.
Amúgy utassal (85 kg) rövidebb távokon 230-250 km-re szoktam ~16 litert tankolni. Az már 6,4-6,9.