Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kár viaskodnod az xx is gyártort nem kevés ideig karbis gépet ami szerintem minöségre jobb volt .. ugyan akkor

BANDIT INYEKTOROSA fény évekel JOBB konstrukcio mint a honda xx je arol nem beszélve hogy a le gyártott darabszám és a meg hibásodások száma magasan veri a hondát ............

és most itt nem a hondát becsmérlem de kurvára nagy becsben tartot HONDA is egy japán gyártmány tele szar bonyolult meg oldásokal és TELE széria hibákal az elöny csak anyi HOGY A HONDA egyedül több motort gyárt mint a másik 3 japó

az jut eszembe hogy valamikor a wv autó volt és kispénzü embereknek nagyon jó minöségü és elfogdható áru autokat , kis tehereket gyártott ........... MA szart gyárt
A másik véglet meg a 150-200eKm-t futott XX-ek (facebook-os XX csoportban időről-időre előjön a kinek mennyit futott téma). Hát nem tudom, valszleg az XX sem a non plus ultra, viszont az biztos, hogy karburátoros Banditra nem cserélném el
15, 20 posztom.

Ha barmelyik masik gyarto gepei ilyen nyomatekosak lennenek allul is ösztönözve az alacson fordulatu hasznalatot, akkor ugyam igy "szeria" hiba lenne. De mivel az összes többi kacat szegeny alul igy kevesnel jôn elö...
Ja, de enyém nem búg, hallottad
Az xx elég szarul hangzik. Ha eszembe jut, hogy xx, 1 gazda, 26e km, akkor kb az jut eszembe, hogy olacsere volt csak meg 3 gumi :D
Neki előbb a kuplung szart be emlékeim szerint?
Akkor ez az első amiről ezt hallottam.
amugy a győri zsoltinak szét darálta a fogaskerekeket ... én látam szereltem
bátya 50 000 ft hibátlan gigxer váltok vannak cak pak 50 ért bele lehet rakatni ez 100 forint

halkan mondom a xx ami nálam volt 1 gazdás 0 kilométeresen veték 28600 km van benne nem álat a gazdálya a patron a feszitő ivek a müanyag vezető ért 65 000 hagyot itt azota kuplung is beszart anya . tü görgö , edzet csap , kosár ... mivel ki kelllet cserélni ujra //kicsit morgott/ olaj lánc , hidralika felujitok cak pak ............... 895 euró
Gyerekek, 3 használt váltót adtam el eddig, csak ügyesen, ebay, stb
Esetleg ezt érdemes elolvasni:
http://www.sportmotor.hu/teszt...
A hozzászólásoknál még kiegészíti, és ott a lényeg a témát tekintve. Nekem abból az jön le, hogy még hangos váltónál is extrém terhelés kell ahhoz hogy gond legyen. Kímélve és odafigyelve még a búgás ellenére is tartós lehet.
Gondolom az XX -et nem az a tulaj vitte szerelni aki anno a szalonból kitolta. Azt vagy vadbarom módon használták, vagy legalább 3x annyi van benne mint amit az óra mutat. Mindazon által még mindig inkább pár tízezerért ez a javítani való mint egy konstrukciós hibával megáldott váltó, amit még véglegesen orvosolni sem lehet hiába a csirió lóvé amit ráköltenek. Ezzel nem vitát szítani szeretnék, csak érzékeltetni, hogy mit éreztem amikor az Én nagybandimról is megállapítást nyert ez a diagnózis. Ha lehetett volna épeszű összegből végleges megoldást találni talán még ma is azzal járnék. Mint korábban írtam a mostani motorom sem hibátlan, szerintem olyan nem nagyon van, csak nem mindegy hogy van-e megnyugtató megoldás, és az mennyibe fáj.
Láttam is hallottam is, de olyat még nem akinek bármikor is szétesett volna ez miatt, tény egyre hangosabban képes búgni, de a szétesésig még nem láttam eljutni egyet sem viszont megelőzhető, vagy ahogy írták lejjebb normálisan kezdik használni (tehát nem 5.-ben 60-azik hanem rendesen kiforgatja a sebességeket és ha már elkezd búgni akkor ahogy tapasztaltam a liqui-moly motoros adalékának a használatával nem erősödik tovább a búgás, de akár el lehet kezdeni akkor is használni mikor még nem búg, én mondjuk már vagy 5 éve használom minden gépemben, anno épp a búgás miatt kezdtem el egy gixefnél.
nemtom én még egyet se láttam és nem is halottam róla csak itt a fórumon
igen az van.
kicsit vissza olvastam itt,hogy lehet valami probléma a váltójával?
ez mennyire gyakori probléma a nagy Banditoknál? az enyémben 36 e km van,de még semmit nem vettem észre
hitvallás kérdése NGK JR9B vagy Denso X27ETR esetlegesen ezek irídiumos változatai már ha 1200 esed van
ja és milyen fajta a legjobb neki?
12000 km ezt írja a szervicckönyv
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni,hogy mikor illik gyertyákat cserélni nagy Banditon? 2005-ös. 36000 e km
Régi gixer váltót szoktak még beletenni, de ha úgy hagyod ahogy van akkor sem lesz semmi baja..... Én használok egy adalékot ami kicsit csendesít a dolgon és általában nem romlik tovább.
Hát ha csak nem akarod megtartani még jó sokáig, akkor megfontolandó az eladás...
Brutál. És ahogy olvasod használtra nincs nagy remény.... Az enyémben van 40ezer km. És búg. Ha már szét van szedve mindet kellene gondolom cserélni mert 10-20ezer múlva nem szeretném szétsuedetni megint. Az mennyi? 250+ munkadíj.
190k 6 db szaros fogaskerékért?
Egyben, a közösítő után.
Milyen dob van a gépeden, 3 csavaros, vagy egyben van a közösítő után?