Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én a komlói erőműbe délutánosba.
Délután valaki valamerre? Pl soltvadkerti fagyizás?
Egy jó "sport" kipufogó nem zajos, hanem kiemeli a motor hangját.
Pont ott nem zavaró, ahol egy kézi manufaktúrában készült dob az,
és pont abban a fordulatszám tartományban és terhelésen van szép hangja, ahol kell.

Én sem hallok az enyémből semmit 100 körül, mert a szélzaj elnyomja,
de ameddig hallom, nem bírok betelni vele.
És most már a leömlőim is szépen bekékültek .
Ennek is ilyen arcra tapadós belső bélése van?
Shoxnál próbáltam hasonlót, az eladót is alig hallottam benne, viszont bazi meleg, nem?
Ez sem annyira egyértelmű. A sportdob, ha legális, E jelölésű és nincs kivéve belőle a dbkiller, akkor nem lesz jelentősen hangosabb, csak más lesz a hangszíne. Másrészt nem a motor zaja a fárasztó, hanem a bukón képződő szálzaj, ami simán elnyomja a motor zaját. Az én dobom Bodis, E legal, és a zajos sisakban 100 fölött már a motor hangja alig hallható.
Euromotor
vagy hizlal...
Egy bácsi régen mondta.
Az igazán jó dolgok drágák vagy törvénybe ütköznek esetleg erkölcstelenek.
Ez biztos. A Schubi híresen halk sisak. Nekem egyedül az ára miatt nem lesz soha. Kicsit elvonatkoztatva a témától ott érzek némi képzavart a motoros társadalom gondolkodásában, hogy egyik oldalon -sisak- igyekezne mindent elkövetni a sisakzaj csökkentésénél, a másik oldalon -sportkipufogó- pedig termeli magának azt. A zaj egyik élettani hatása, hogy hosszan tartó behatása esetén fáraszt, csökkenti a koncentrációt.
hol vetted?
Zaj szempontjából meg verhetetlen. Ezt garantálom. Én sem hittem, hogy ennyivel halkabb, mint bármi amit eddig próbáltam.
Az tuti igaz, hogy mindenkinek meg kell hoznia a döntését.
Én sem vitatom a Sharp teszt eredményét, mert nem tudnám megindokolni, hogy miért vitatom :)
A többi kérdésre nem tudom a választ. Volt Cabergem, de nem jött be sem zaj, sem kényelmi szempontból. Volt Lazerem, az baromira kényelmes volt, de minden egyéb fronton bukó.. Mármint nem sisak :) X-lite-ot, Nolan 104-et, egy másik Nolan-t, aminek nem emlékszem a nevére, meg egy nem Pro Schuberth-et próbálgattam a boltban elég sokáig. (Szumma több mint másfél óra volt a processz) Egyik sem jött közelébe sem a pro-nak. Különben nem veszem meg. Ismétlem, nem ezért mentem és tényleg megpróbáltam mindent, mert nem szántam ennyit egy kurva bukóra, de be kellett látnom, hogy akkor ott, ez volt a legésszerűbb döntés. Persze, ha hetek alatt kiderül, hogy egy szar - amit azért nem hinnék - akkor így jártam :) Egyébként meg vicces, hogy olcsó motor + kurva drága bukó kombót alakítottam ki
Nepek,
elado egy 120/70 es power. 2013 28. havi. Kozepen 2.6mm, szelen 3.4mm.
Ara: 5000. Meg fent van a balnan, jovo het vegen szedem le.
Elolvastam, a lényeg talán: "Consequently, quietness, practicality, light weight and comfort are higher in my priority list than impact resistance", "The protection is a bonus for me, not a primary reason for wearing it."
Tehát ő nem a Sharp teszt megbízhatóságát és a 3 csillagot vitatja, hanem a biztonság nem elsődleges szempont számára. Biztosan igaz, hogy "we each have to make a decision"?
Tapasztalat hiányában nem tudom, az 5*-os sisakok (pl. AGV, Shark, Shoei, Suomy és X-Lite) csúcsmodelljei közt valóban nincs olyan, ami az összes egyéb szempontnak megfelel? (Azért firtatom annyira, mert az István által leírtak szerint nekem nem csak a fenekem kényes, hanem a fülem is, ezért nem bánnám, ha 130-nál nem kellene füldugót hordanom.)
Amúgy ár-érték arányban a legszarabb beruházásom a 10e Ft.- os első sárvédő hosszabbítóm volt. A mai napig is felháborítónak tartom a tizest egy másfél tenyérnyi műanyagért. De kénytelen voltam felszívni a taknyomat és kifizetni, mert nem tudtam volna olyan szép gyári kinézetűt sufnituningolni itthon. Reálisan nézve ér háromezret azt slussz. Viszont az a tény, hogy az első kerék nem vágja tele dzsuvával a fél motort, erősen üdvözlendő.
"És van akinek a feneke kíván luxust, van akinek a feje..."
Ez nem csak segg, hanem motorfüggő is. Volt alkalmam az általam mindig is kedvelt GSX 1400 nyergében ülni és egyből megállapítottam hogy ott érdekes módon tudott kényelmes ülést gyártani a japán. A Bandit egy gyilkos. Nem véletlen hogy nagyon sokan átszabatják, komfortosítják.
Ott nem, de svédeknél sokszor. Sőt még fenn északon is. Orrviken, Östersund, ezek voltak a legészakibb helyek, ahol voltam és nyáron tök jó az idő és éjjel 2-kor simán fotózol vaku nélkül a szabadban
Jart mar valaki Èsztorszagban ilyen tajt? Alig megy le a nap par orat, tok normalis ido van (nem rohad rad a motoros ruha), nem kell sotetben poroszkalni...
(Nem motorral vagyok...)
Most nezem 350 euro a louis- ban. 30euroert pluszba van pinlock. Lehet par ev alatt csak beesik 300 ala meg a Nolan kiszolgal.

Én teljeseggel megertem a dontesed...ès olvava blogot az jon le, hogy veszelybe a kenyelmetlenseg okozta figyelem vesztes miatt is kerulhetsz...

Ès van akinek a feneke kivan luxust, van akinek a feje....
En 4 ev utan szoktam eladni a schuberthjeim, de minden nap hasznalom. Es akkor meg nez ki ugy, hogy valaki megveszi.
Ha tudsz angolul, olvasd el ezen az oldalon a legalsó kommentet:http://www.longrider.co.uk/blo...
Kb. ez a véleményem nekem is. Röviden, egy bukó ütközési védelme csak egy szempont és nem feltétlen a legfontosabb. Feltételezve persze, hogy megfelelő védelmet nyújt, csak éppen lehet hogy nem minden téren kiemelkedőt.
Nem nagy kunszt úgy esni hogy a fej nem csapódik nagyot.
Én 2x csináltam.
A másodiknál már tudatosan emeltem a fejem hogy a bukó ne érjen földet.
Az 500-as robogóval sikerült esnem egyet, az ócska Lidlis Bsquare megvédett. Igaz, csak sacc 40-nel vágtam magam hanyatt ;)
Én nem azt a kérdést nézem most, hogy megéri-e a pénzét. (A kényelem igénye és a lehetőségek mezsgyéjén egyensúlyozva ezt mindenki eldönti maga és emiatt senki részéről nem érheti kritika. Zoli32 fel is sorolta melyek azok a tulajdonságai, ami miatt megéri az árát.) Engem most a csillagok érdekelnek. Ha én német mérnök lennék és az általam tervezett sisak leszerepelne egy kifejezetten a biztonságot vizsgáló teszten, a következőképp reagálnék: a teszt a következő módszerrel vizsgál (...), ez a módszer téves, mert (...). Volt valami ilyesmi, vagy az árból kiindulva el kell fogadni, hogy az valószínű biztonságosabb is?
2009 street.D67LD