Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Daytona vagy Street Triple, évjárat? ( csak a biztonság kedvéért :-) )
Jah lankerekekkel.
Huhh.
RK GXW-re tudnal arat mondani?525 triumph 675 re.Nem kell arany.
Es egy postakoltseget.
Vagy egy oldalcimet.
Paypal fizetes is megy gondolom.
Nagyon köszönöm!
(Van választékod rendesen! )
árak (érvényes jun.6-tól, ft/euro árfolyam 310Ft)

Progresszív rugó első telókba Wirth 23890, Promoto 30790
Kormány csapágy - quality low 6290, mid 8290, high 8690
Lánc szett Végtelenített DID (sima, arany, ezüst) RK (sima, arany/fekete), JT (sima, arany) Enuma, Tsubaki láncok, JT, Esjot, Supersprox lánckerekek 15/45, melyik érdekel
Lengőkar tűgörgő 11690/szett
Karburátor felújító szett 4db 6990/szett
Blokk csavarszett --
Első fékbetét szett Ferodo, EBC, TRW/Lucas, Galfer, Brembo - utcai, félszinter, szinter, melyik érdekel? Pl. Ferodo utcai 5590, Brembo utcai 8190.
Fém fékcső szett (első - hátsó) TRW/Lucas 32490 első 3 részes, 12990 hátsó
Fém kupplungcső 14990
Teleszkóp olaj Bel-Ray, Castrol, Ipone, Motul, Putoline, Repsol, Valvoline milyen viszkozitás érdekel DOT 4, 5.1?
DOT4 fékfolyadék ATE, Bel-Ray, EBC Brakes, Ipone, Lucas, Motul, Putoline, Repsol, Valvoline
Olaj . Castrol, Motorex, Motul, Repsol, Valvoline, Ipone, Bel-Ray, Petronas, Putoline és meylik viszkozitás 10W40, 20W50, ásványi vagy félszintetikus?
Olajszűrő Hiflo 1790, K&N 2290, Mahle 1590, Meiwa 2090, Champion 1890
Légszűrő Hiflo 3590, Champion 6290, K&N 12690, BMC 13090, DNA 12490.
Denso X27 4db - NGK 1390/db, iridium 3690
Tömítések (hengerfej 11390, szelepdekni 6190, gyújtás 590 és kuplung dekni , kipuffleömlő 890/db, stb)
Vezérműlánc DID 17990, Borg Warner Morse 13490
Állítható fékkar 2990, kuplungkar 1290 (állitórész nélkül)

majdnem minden van raktáron, ha kell, üzensz...:-D
Kérdés, hogy mi alapján döntesz. Sérülés elleni védelem fronton szerintem sem lehet 10x-es ár különbséget indokolni, de a kényelem, a megbízhatóság már más kérdés. Szerintem sem életszerű, hogy ekkora a különbség, de meg tudom érteni, ha valaki el-Csabu-l :)
Mert nem estél el.
Egyébként meg az a helyzet, hogy nem úgy mentem oda, hogy ezt akarom megvenni. Sőt. A Nolan 104-re izgultam, utánaolvastam teszteknek, stb. Nem jött be, a huzata csúszkált a hungarocellen, vagy a tököm tudja, minek hívják sisak fronton azt az anyagot, ráadásul szúrt, mint az állat, mert addig volt vállalható anyagból a huzat, amíg ők úgy gondolták hogy érintkezik a bőrrel. De mivel csúszkált, így rácsúszott a homlokomra a külső anyag, ami nem volt jó érzés. Ráadásul nem volt kompatibilis az egyedi fejformámmal, amire szerintem nincs szabatos matematikai kifejezés, mert annyira sokszögű. Ez már az első Caberg bukómnál kijött, mert ha nem mentem legalább 130-al, akkor baromira elnyomta a fejem hátsó, felső részén a kiszögelléseket :) Ez persze rámutatott arra, hogy nem is kellett volna megvenni, de első bukó volt, így a franc se tudta mire kell figyelni, a bolti 10-15 perces próbán persze nem jött ki, nagy sebességnél meg rányomta a levegő az orcámra, így hátul lazult, nem bosszantott annyira.
Mindegy, a Nolan után próba X-Lite, Schuberth C3 régi verzió, így lépkedtünk egyre feljebb. A srác az euromotornál rendes volt, nem erőltetett semmit, csak szakmailag mondta, hogy szerinte kicsi a bukó vagy nagy, de nem javasolt sem márkát, sem modellt. Én döntöttem így, mert ez volt a legkényelmesebb, noha fura módon eddig XL-es bukóim voltak, ez meg M-es. És nem szorít. Ez is felvet pár kérdést a gyári méretezésen felül. Akárhogy is, baromi sokáig tipródtam, pénz sem volt nálam annyi, de nem volt jobb választás. Úgy mentem neki, hogy akármi lesz, 130 a vége, nem megyek tovább. Hát a végén 200-ból nem egészen 4e-t kaptam vissza minden kedvezménnyel együtt. Megérte? Ki tudja? Akkor ott ez volt a jó döntés, amíg a kényelmet, minőséget, csendet árazzuk be, de az már más kérdés, hogy mi mennyit ér. Szerintem sincs olyan bukó amelyik ennyit érne, de ha nem kapsz olyat, ami olcsóbban tudja azt, amire vágysz, akkor mi legyen? Alkudjak meg megint pár évre? Csabu, te is kipengetted az ülésre az extra lét, pedig sokan csapatnak gyári üléssel.. az se olcsó.. Mindegy nem tudok okosat mondani, de amikor átszakadt a `gát` hogy ennyiért nem veszünk bukót, akkor jött az, hogy ha már megveszek egy bukót ilyen kurva sok pénzért, akkor legalább tetsszen ahogy kinéz :) Hát így. Nem tudok sok tanácsot adni, de ha motorozni akarok, hosszabb túrákon is, akkor fontos hogy minden stimmeljen. És innentől kezdem megérteni, hogy némelyik motor miért kerül annyiba, amennyibe és ennek ellenére miért van a sok hülye, aki hajlandó is megfizetni. Ennyi.
nemsokára lesz... :-)
Tévedsz. Egy 10e ft-os fos meg egy százezres X valami között pont annyi a különbség. Az olcsó ( de kurva grafikusnál ) ha lecsukod a plexit, felül néha simán van 1mm hézag a polexi és a sisak között és simán befolyik az eső, és ugyanebből a problémából adódóan kurva zajos is... Soroljam még...? :-)
..aztán majd ha évek múlva folyamatosan zúg majd a füled, megvennéd, de már késő...
Jah es 68-e ert ket plexivel vettem egy tenyleg egykilos carbon sisakot.
Ha betertanam ezeket az elvveket sose tudtam volna meg milyen jo egy ilyen.
Talan nem veletlen hogy 5-10 eves schubertek szep szamban vannak forgalomban mig egy oteves grex viragcserepnek jo ccsak es pont jol jon hogy a nankang is arul motorgumit.
100-ért fel sem próbálom, mert úgysem fogom megvenni. Egyszerüen fogalmazva nem adok annyit egy szaros sisakért. Legyen az akármilyen márka. Mondom ezt úgy, hogy bármikor megvehetném akár a legdrágábbat, de nem teszem. Tehát az esetemben nem a kispénzű fillérbaszásról van szó, hanem arról hogy mindent megszámolok és mérlegre teszek. 2003 óta vettem egy 12 ezres Grexet, egy 16 ezres Bsquare-t, és egy 27 ezres MTR-t. Mindegyik megvan még mindig és a fejem is ép.
Ezt ugy jelented ki hogy nem probaltal hosszu tavon csak low end sisakot.
Motorozásban a sisak az a pont, ahol nagyon durván érvényesül a név, a hozzá kapcsolódó marketing különbsége. Ez véleményem szerint már egy indokolatlan szintű árkülönbséget generál, amiben eléggé kihasználják az emberi sznobságot is. Magyarul: soha nem fog egy sisak tízszer annyit nyújtani, mint a tízszer nagyobb ára. A biztonság és a kényelem egy szint után már nem fokozható látványosan és a minőség sem. Az ár viszont emelhető a csillagos égig.
A sisak (es nem csak az,minden termekre igaz) hogy a gyartok pontosan annyit adnak amennyit fizet erte a vasarlo.
Egy dragabb sisak nem a vedelem miatt es a sharp teszt miatt dragabb.Azt mindenki megugorja ha picit figyel ra.
Hanem komfort,beles minosege,tartossaga,a szelzaj nem hangszigetelesbol all hanem komoly szelcsatorna tesztek tapasztalatai miatt kialakizott forma miatt,a felnyithatonal a mechaika tartossagakonnyu kezrlhetosege.
Cseszhetem a 15 k s lidlist ha egyevmulva szetpereg a brle es nem marad fenn az alla mikor 25 ert vettem olyan marushint amit 3 ev mulva ugyanugy tartott pofaban mint ujonnan,a grex meg ketvmulva egy csaj bambulasa utan visszafordulva csak nrzte tovabb a sisak mikor en elorefele probaltam kamillazni.
Es meg sorolhatnam.
De hal istennrk a tulajok igenyszintje is valtozatos.
Van aki szereti a kurvazajos agv-t van aki meg a schubit is utalta mert hangos.
Én mint már anno is kifejtettem Lidl-is sityakban kezdtem a pályát anno 5 éve, azóta is meg van a sapi, de kezd leamortizálódni belülről, nagy melegben elengedi a ragasztás a bélést! Ára 15e volt! Most egy Laser paname van, hát be kell vallanom a közel 40e nem érte meg, a minősége nem sokban jobb mint a nevesincs elsőnek, de legalább zajos mint állat! Remélem azért ez is kibírja még 2 évig és akkor már tartosságban legalább utolérte az elsőt!
Kíváncsi leszek mennyit fog kibírni. Örök érvényű mondás, hogy az olcsóbb néha drágább. Gondolom a Lazer is volt 30 körül és 2 év után kuka. Lehet, hogy ez annyival többet is fog bírni, mint amennyivel drágább volt és közben a használati értéke is nagyobb.
Fura dolog ez a tesztelős dolog. Valószínűleg, ha megkérdeznénk Schuberthéket, hogy mi a stájsz, akkor valami olyasmi lenne a válasz, hogy ők másképp gondolják a védelmet, mint a tesztelők. Ez volt már gond az autós törésteszteknél is, amikor a gyártók kifejezetten a teszt elvárásaira fejlesztettek, hogy minél több csillagot kapjanak, közben meg kiderült hogy valós helyzetben a `márkás` cuccok mégsem olyan szarok, mint a csillagok számából gondolnánk. A Schuberth kurva drága, németek fejlesztik, németek gyártják. Nem tudom elhinni, hogy ennek ellenére nem teljesítene jól valós körülmények között. Különben a qtya nem venné ennyiért. Tudom, hogy nagy a játéktér marketing fronton, de nekem szimpatikusabb az a fejlesztő, aki nem fexik be a tesztelő által felállított elvárásoknak, hanem a legjobb tudása szerint dolgozik. Ez persze kétséges lehetne kínai mérnökök esetén, de én valahogy hajlamos vagyok hinni a német mérnököknek. Ettől még persze kurva drága. Én sem erre indultam, de végigpróbáltam a régi c3-at, a nolan 104-et és az xlite-ot is, hátha olcsóbban megúszom, de ez volt ami kényelmes volt, jó anyaga van belül, pinlock benne alapból, stb.. És mire elgurult a gyógyszerem, akkor mondtam, hogy ha már lúd, akkor már olyan fényezéssel, ami teccik, plusz 20e.. Hát így. De szívtam a fogam rendesen, nem vagyok annyira kitömve, mint ebből gondolhatnátok.
És azért ne felejtsük el.hogy ami nem kinai,az mind hamisitvány!Van aki bátran letesz akár egy komolyabb összeget is,gondolván hogy komoly dolgot vásárolt. Épp ma voltam szemtanúja,hogy a Fuch olaj hogy lett gyári csomagolású.
Én egy dolgot tudok, az pedig az, hogy egy szaros sisakért nem adok ~50-nél többet. Az nálam egy lélektani határ. Most pl. MTR-rel gurulunk a párommal, 54 volt a kettő. Kényelmes, jó, belső napszemüveggel.
A Grex a Nolan csoport tagja, 4*-nál nincs gyengébb sisakjuk, igaz, 5* is csak az X-Lite-nál. Egyszer úgy olvastam, hogy a balesetek 45%-ában van olyan helyzet, ahol az integrál sisak kellett volna (azaz a nagyobbik felében megvéd a jet is).
Korábban egy Schubert QM-1-em volt, annak elég sok baja volt, de azt betudtam az eredeti ár 30%-áért árult kifutó szériának, azt a pénzt meg bőven megérte. És meg is védett esésnél.
Az utódjánál a pinlock volt a fő szempontom, az N86-ot választottam, ez egy középkategóriás sisaktesztet meg is nyert, ezzel azt leszámítva vagyok elégedett, hogy valóban lehetne sokkal csendesebb. Az n-com előkészítés helyét "beszigeteltem" füldugókkal :) az valamennyit javított raja, de autópályatempónál a füldugó igencsak elkel.

Y0SS: értem az álláspontod lényegét, igazad is van, de ettől függetlenül egy prémium gyártó miért nem ad erre? (450 eurós sisak 2*-gal?)
Pontosan. Csak pusztán az előző hozzászólásodra próbáltam reflektálni, hogy teljesen mindegy mennyire szuperbiztonságos a sisak, ha az egyéb sérülésekbe hal bele a delikvens....
Hál` istennek. De nehezen lehetne arról meggyőzni, hogy egy schubiban összetörte volna magát :)
Párom fejét és arcát tökéletesen megvédte egy 2003-as Grex robesz jet sisak. Éles teszt volt, szembejövő kis teherautó sarka.