Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Arra jöttem rá, hogy a könnyezésben megtestesülő hűtőfolyadék a kupakban képződik :) Tegnap levettem a kupakot és járattam üzemmelegen a gépet. No buborék, szint stabil, se feljebb, se lejjebb nem mozdul. Gép leáll, várom hogy hűljön, közben rá-ránézek. Szint stabilan, ahol volt, semmi változás. Reggelre újabb cseppek a kupak alatt. Ki a tököm érti ezt?
biztos keményebben mész vele azért kopott el , én lágyan óvatosan megyek sose feszegetem a határokat , löktem már rá újat hátra a régi szépen körbekopott az oldalán se sok minden maradt
Adom, nekem mindig az van elöl, épp a 6. at teszem fel pár hét múlva.
De nem vagyok elég gazdag, hogy hátra is tegyem, felraktam egyet amivel egy havercsaj ment 3 menetet az eringen, kb 90% os mintamélység volt a közepén, asszem 3000-et mentem el vele...
pilot póóóóóówer , esőbe se csúszik szárazon meg zsírkirály még 15 fok alatt se lesz csokis az alsó jobb esetbe lehet reszelgetni a lábtartót vele a szerpentineken
pr2 mégegy pont.
Múltkori eset: hideg gumin, hideg aszfalton közelítek egy ismerős kanyarhoz, jó széles, elég lassú, belátható. Gangolgatok vissza, testsúly a belső ívre, gondoltam megcsúsztatom a fenekét kicsit gázra. Közelponton rá a teligáz, ekkor jöttem rá, hogy 1-ben vagyok, nem kettőben.
Na és mit csinált a PR2? semmit. Viszont tigriskarmos lett a gatyám, ahogy még félig bedöntve feljött az eleje
Pirelli Angel!
Pirelli Angel St
Most Michelin PR2-t koptatok, nekem ez is nagyon bejövős
MICHELIN Pilot Road 3 vagy 4.
Üdv, ha esetleg valakinek az ismerőse banditra pályázna:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_650-9038087
Sziasztok.600-as banditomra milyen gumit ajanlotok,szerintetek melyik a legmegfelelobb? Nem az a lenyeg hogy sokat fusson hanem tapadjon.Megoszlanak a velemenyek,es hat a valasztek is eleg nagy.Leginkabb hegyekben,tengerparton turazgatok,tehat varosban alig hasznalom,es eso is van itt boven(Irorszag)Hogyan tapasztaltatok,melyik a legmegfelelobb?Jelenleg maxxis van rajta,de utalom is nagyon,ezzel vettem,viszont ugy voltam vele hogy amig jarhato addig hasznalom,de most mar lecserelem.
Miért? cserélni kell a szíjamat? :)
"pedig akkor neked is vettem volna"

Ezt majd beszámoljuk a szíjcserébe :D
Hát ja. akkor 0-ról azonnal 0,0000025%-ra növekedne az esélyem :) Nem túl nagy a különbség :)
Nem artana szelvenyt venni.
Téged megcsípett a hülyelégy :) Annyi esélyem van a megszerzésére, mint annak, hogy két vak légy egymásnak repül a grand kanyonban Talán két év múlva a `13-as évjáratból valami használtat.. De arra sem sokkal nagyobb az esély. Ezt a rohadt 5milliárdot is más vitte el, pedig akkor neked is vettem volna :)
Légyszíves küllős kerékkel rendelni, ESA II-vel, 7 év múlva átveszem.
Súlyank ottvagyok én.
A motorom legyen pille könnyű.
Úgy-úgy.. vizes géest akarok
Milyen feljelentes?
Ha már lehetne választani frász gebeszkedne azon a hasalós istennyilán.
Jó nekem az öreguras speed.
Hagyd abba.
El kell menni a Tasiékhoz hétgente alkatrészt mosogatni és 3-4 szezon alatt megvan egy new Daytona
Korrekt.
A sapka szar.
Egy kólásüvegen jobb a menet és tömítettség.
Én is csináltam babetta karbit, abban csokipuding jellegű volt a trutyi, de az az bevallás szerint 4 évet állt. Ahhoz képest utána első lökésre indult.