Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gyári légszűrő 4500 a Motorradban, én is most vettem. Ennyiért nem érdemes az utángyártottal kínlódni.
Simán okozhat megspékelve egy pici oldalszéllel.Fogd lazábban a kormányt!
Doboz van. Az okozhat ilyet?
Hátsó doboz,kormány nyakcsapág laza,esetleg együtt a kettő...kerek centrirozva?
Sziasztok. Mai motorozásom alatt félelmetes dologgal szembesültem. 190-200körül ballagtam mikor hírtelen elkezdett járni a kezemben a kormány. Mintha a motort csavargatták volna alattam. A mocival semmi különös nem történt (kátyú, borulás, javítás stb) Eddig ezt a dolgot nem tapasztaltam. Guminyomás jó. Az út nagyon jó minőségű volt. Mi okozhatta ezt?
Köszi!
Köszi a tippet!
GSX 1400-en szerintem ilyen, de más a cikkszám...néztem. Kicsit áttervezték, mert az jó Volt!
ja lehet persze a multkorában mobil olajat 20 as kiszerelésben 470 ft árban kaptam de nem volt hozzá számla
másik dolog ami túl olcsó az vagy szar vagy lopják ....
GS 500, GPZ 500, KLE 500, CB 500,
Dísznek jó, használni nem. Fenntartása szerintem drágább mint egy 1200-as, fogyasztást is beleértve...
Légáteresztő? Olajszűrőn?
Ez mind király.
A gyári valami 5400ft, van még egy plusz puha réteg rajta, meg elvileg jobb a légáteresztőkéje a hiflonál. Most én is azt vettem. A repce is jó annyiért.
Sziasztok!
18 ezres kérdések:
- Kisbandi (ill. GSX650F) Hiflofiltro olajszűrője jól olvastam a táblából HF138? 1800-ért jó áron van?
- A légszűrőből nagyon ajánlják a gyárit, egyelőre még nem kaptam rá árat, de a Hiflofiltro-hoz képest tényleg érdemes inkább azt választani? Vett már valaki különbséget észre a kettő között?
- 8390-ért találtam 4L-es Repsol Sintetico-t. Árban tudtok esetleg még jobb beszerzési forrást az olajwebsohop-nál?

Előre is köszi!

L.
GS500
Az ár többnyire jól megmutatja az értéket. Azért ócsó mert annyit is (se) ér.
Kevés pénzzel ez a gép még nagyobb szívás. Elmegy a pénz a gépre és nem marad a javításra..
GS500 és hasonló gépek.
Köszönöm a hozzászólásokat.Rákerestem bővebben ,tényleg a sor 4 et szídják kis köbcentiben meg hogy nagyon pörgetni kell őket.Csak hát árban ezeket találtam megfizethetőnek.Esetleg tudtok ajánlani valami értelmesebb gépeket A2 jogsihoz ?
Ugy hangzik, mintha atengedne az egyik tuszeleped.
de szép a ts!
20 éve nekem is volt
Mert szopóroller. Szarrá vannak már hajtva. Szerelőt nem nagyon találsz, aki érdemben tudna hozzányúlni, de a legtöbb nem is akarja megpiszkálni. Ha mégis találsz valakit, akkor alkatrészt nem találsz, mert japán belpiacos gépek, EU-ban nem forgalmazták. Szóval bármi kis szir-szart japánból tudsz rendelni hozzá, kicsivel drágábban mintha aranyból lenne. Aztán ha valami gondod megoldódik, jön a másik. Nagyon rövid idő alatt rá lehet annyit költeni, hogy a drágábbra jön ki mint egy 600-as. Persze van rá esély, hogy kifogsz egy olyan darabot, ami még egyben van és karban is tartották. De hát a lottó ötösre is van esély. Matematikai. Szóval ha jót akarsz, kerüld el messzire.
elég gyakran kiveséződik ez a téma is... akár az olaj vagy gumi...
Zolinak igaza van vissza is kereshetsz...

Sor 4 kis ccm betegágy. Szarakodnak a karbik köpködi a gyertyákat,nehézkes az alkatrész.
Ha megfogadod 600-ast veszel !
Miért kerüljem ennyire ?
Valami konkrétum?
tanácsra lenne szükségem: tegnap indítás után alacsonyabb volt a fordulatszám le is fulladt de aztán beéállt és mentem szűk 100 ast azonban azt vettem észre hogy alacsony fokozatokban (1-2)
alacsony fordulaton mintha le akarna dadogni, fulladni a hangja is furcsa volt, Közepes és magas fordulaton minden kisimult minden rendben volt. Mi lehet ez? a párás idő miatt a karburátor?