Sziasztok. Mai motorozásom alatt félelmetes dologgal szembesültem. 190-200körül ballagtam mikor hírtelen elkezdett járni a kezemben a kormány. Mintha a motort csavargatták volna alattam. A mocival semmi különös nem történt (kátyú, borulás, javítás stb) Eddig ezt a dolgot nem tapasztaltam. Guminyomás jó. Az út nagyon jó minőségű volt. Mi okozhatta ezt?
ja lehet persze a multkorában mobil olajat 20 as kiszerelésben 470 ft árban kaptam de nem volt hozzá számla
másik dolog ami túl olcsó az vagy szar vagy lopják ....
Ez mind király.
A gyári valami 5400ft, van még egy plusz puha réteg rajta, meg elvileg jobb a légáteresztőkéje a hiflonál. Most én is azt vettem. A repce is jó annyiért.
Sziasztok!
18 ezres kérdések:
- Kisbandi (ill. GSX650F) Hiflofiltro olajszűrője jól olvastam a táblából HF138? 1800-ért jó áron van?
- A légszűrőből nagyon ajánlják a gyárit, egyelőre még nem kaptam rá árat, de a Hiflofiltro-hoz képest tényleg érdemes inkább azt választani? Vett már valaki különbséget észre a kettő között?
- 8390-ért találtam 4L-es Repsol Sintetico-t. Árban tudtok esetleg még jobb beszerzési forrást az olajwebsohop-nál?
Az ár többnyire jól megmutatja az értéket. Azért ócsó mert annyit is (se) ér.
Kevés pénzzel ez a gép még nagyobb szívás. Elmegy a pénz a gépre és nem marad a javításra..
Köszönöm a hozzászólásokat.Rákerestem bővebben ,tényleg a sor 4 et szídják kis köbcentiben meg hogy nagyon pörgetni kell őket.Csak hát árban ezeket találtam megfizethetőnek.Esetleg tudtok ajánlani valami értelmesebb gépeket A2 jogsihoz ?
Mert szopóroller. Szarrá vannak már hajtva. Szerelőt nem nagyon találsz, aki érdemben tudna hozzányúlni, de a legtöbb nem is akarja megpiszkálni. Ha mégis találsz valakit, akkor alkatrészt nem találsz, mert japán belpiacos gépek, EU-ban nem forgalmazták. Szóval bármi kis szir-szart japánból tudsz rendelni hozzá, kicsivel drágábban mintha aranyból lenne. Aztán ha valami gondod megoldódik, jön a másik. Nagyon rövid idő alatt rá lehet annyit költeni, hogy a drágábbra jön ki mint egy 600-as. Persze van rá esély, hogy kifogsz egy olyan darabot, ami még egyben van és karban is tartották. De hát a lottó ötösre is van esély. Matematikai. Szóval ha jót akarsz, kerüld el messzire.
tanácsra lenne szükségem: tegnap indítás után alacsonyabb volt a fordulatszám le is fulladt de aztán beéállt és mentem szűk 100 ast azonban azt vettem észre hogy alacsony fokozatokban (1-2)
alacsony fordulaton mintha le akarna dadogni, fulladni a hangja is furcsa volt, Közepes és magas fordulaton minden kisimult minden rendben volt. Mi lehet ez? a párás idő miatt a karburátor?
másik dolog ami túl olcsó az vagy szar vagy lopják ....
A gyári valami 5400ft, van még egy plusz puha réteg rajta, meg elvileg jobb a légáteresztőkéje a hiflonál. Most én is azt vettem. A repce is jó annyiért.
18 ezres kérdések:
- Kisbandi (ill. GSX650F) Hiflofiltro olajszűrője jól olvastam a táblából HF138? 1800-ért jó áron van?
- A légszűrőből nagyon ajánlják a gyárit, egyelőre még nem kaptam rá árat, de a Hiflofiltro-hoz képest tényleg érdemes inkább azt választani? Vett már valaki különbséget észre a kettő között?
- 8390-ért találtam 4L-es Repsol Sintetico-t. Árban tudtok esetleg még jobb beszerzési forrást az olajwebsohop-nál?
Előre is köszi!
L.
Kevés pénzzel ez a gép még nagyobb szívás. Elmegy a pénz a gépre és nem marad a javításra..
20 éve nekem is volt
Zolinak igaza van vissza is kereshetsz...
Sor 4 kis ccm betegágy. Szarakodnak a karbik köpködi a gyertyákat,nehézkes az alkatrész.
Ha megfogadod 600-ast veszel !
Valami konkrétum?
alacsony fordulaton mintha le akarna dadogni, fulladni a hangja is furcsa volt, Közepes és magas fordulaton minden kisimult minden rendben volt. Mi lehet ez? a párás idő miatt a karburátor?