Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Az alábbi index tartó beszerzésében kérek segítséget Tőletek. Ahol érdeklődtem azt mondták, hogy csak oldaltartóval együtt. Esetleg valakinek felesleges eladó vagy valami beszerzési forrás.....
Előre is köszönöm!
Sziasztok,

K.István nem rég röviden summázta, hogy a Bandit 250-400 kategória a szerelők és nem a motorosok álma. Kérdésem lenne, hogy van esetleg infó/tapasztalat a GS400 ról is? Ugyan az a helyzet vele?

Köszi&üdv
Pedig ahogy látom a te motorod már az újabb verzió.
Ezek szerint nem módosították a jeladót. :(
Valamelyik régebbi típusnál is volt már ilyen ellenállással szerelt jeladó. Az még véletlenül sem csereszabatos vele, mi?
Nekem is ilyen. nem áll meg, csak nem jelez.
Ez így van, de a válaszom arra vonatkozott, hogy ha nincs zöld lámpád, hiába van a Gipro szerint üresben, az oldalsztenderre leáll.
Nekem is így kezdte. Egy idő után már hiába mozdítod a sztendert, teljesen megszűnik az üres visszajelzés.
Gondolom szavatosság,vagy jótállásért lassan 8 éves motor esetében már hiába megyek.Esetleg a következő években kiadott típusoknál már módosítottak valamit.Kérdés, hogy vajon igen és az beépíthető e a k7 gépekbe.
Egyébként csak ismételni tudom magam és köszönöm a sok építő jellegű hozzászólást ! Le a kalappal előtetek !
Náilam még nem volt olyan, hogy ha nem jelezte az üreset és leállt. Akárhányszor nem jelzett, a sztenderd pár milimtereres mozdtása után már jelzi is.A motor viszont sosem állt még le.
Egyébként meg ha a GiPro mutatja az üreset, a zöld lámpa meg nem jön fel, akkor valahol máshol van a qtya elásva, mert a GiPro számára is a jeladó adja az infót.
Azért az üreset megtalálni akár a lámpa nélkül is, nem egy ördöngösség.. Le 1-be, aztán lazán föl és hali :)
A belső forgó rész valóban kijön, csak a közonti tengely vége, ami berögzíti, az az amit roncsolni kell. Alátét van rajta, a vége meg szegecsként szétnyomva.
Ahogy nézem a fehér, forgó rotorroncsolás nélkül kiuzható a fekete, müanyag házból.
Ebben az esetben szerintem meg lehetne tisztítani az éritkezöket...de amit esetleg ki lehetne próbálni, hogy fehér rotor külös palástjára, jelzés értékkel egy fürészlappal egy pici hornyot vágni körbe, és rátenni egy pár mm-rel kisebb 1 mm-es keresztmetszetü o gyürüt. Középen a rugó furatába a rugó alá szintén egy középsö tengelyre passzoló kis o-gyürüt helyezni. A hajlított lemez két szára körül meg alkolos tiszitás után nyomnék höálló rugalmas tömitöpasztát. Elvileg ez így akár tömör is lehetne...Az összerakás elött meg megtömném valami jógajta zsirral, ami nem oxidálja megint a felületeket.

Elképzelhetö, hogy az olajban kondenzálodó víz tudja helybenhagyni ennyire a kontakt felületeket.

Persze ez csak a kép alapján való okoskodás...
Persze, hogyne. Csak itt eléggé körülményes megértetnem magam, sokszor nincs türelmem leírni szájbarágósan részletesen hogy mit miért gondolok így. 30 éve dolgozom az energiaiparban és műszaki emberként már sok minden dolgot láttam, tapasztaltam. Soha nem a gépészet miatt szívunk, hanem az elektronika miatt. Annyira bonyolult lenne elmondanom, hogy bele sem fogok.
Ez OK.
De az egyszerű réz érintkezős mechanikus kapcsoló ami egy üresjelzőben van túlbonyolított elromlós vacak az inyektorrrendszer ECU-val meg nem.
Érzed az ellentétet?
Ha ott dolgoznál ahol én, tudnád ez miért van. Erőműben dolgozom, ahol gázmotorok vannak. A kicsik Perkinsek, lényegesen kevesebb elektronikával, a nagyok Deutz gyártmányok, tele minden földi jóval. Még a motor belébe is beavatkozhatnak netről, volt hogy romániából szerelte a szerelő. A figyelő rendszereknek is figyelő rendszere van. Szerinted melyikkel szopunk többet? Az éves üzemórákon ordítanak a különbségek.
nincs féktárcsazárom csak abus lánc azzal volt már hogy belököm az ülés alá hogy lezárom a moccot ahol megállok persze a kulcsa otthon maradt ....
Toltad már el a biciklit féktárcsazárral?
az is megér egy misét mert nem sima kapcsoló .... de rövidre kell zárni és a probléma megoldva ha nem vagy feledékeny és felhajtod a lábtartót..... én nem kötném ki mert olyan szétszórt vagyok néha hogy 3 ovis csoport se tudna összeszedni kislapátokkal
Nem bántás vagy ilyesmi miatt de ez az egyszerűségmánia nekem furcsa.
A bicikli,roller vagy egy pár futócipő azért kevésbé bonyolult.
Ha ennyire félsz a technika bonyolultságától és megbízhatóságától (ami szerintem azért túlreagálás) ezeket lehetne favorizálni.
Az oldalsztender kihajtásakor a kapcsoló nyit vagy zár? Tudom, szentségtörés kiiktatni egy védelmet, de már eszembe jutott hogy kikötöm a kapcsolót a picsbe.
Mivel nem adja az üreset, ha megállsz kaput nyitni, nem tudsz oldalsztendert használni mert leáll.Mindig a középsztenderre kell állítani leszálláskor.
A túlbonyolítás, túlokoskodás mintapéldája. Ha nem építik zártra, simán karbantartható lenne. Ettől sokkal egyszerűbb megoldással is megoldható lett volna. Ezért utálom autóban, motorban a túlzásba vitt funkciókat, televágott elektronikával spékelt ( amúgy amíg működik, nagyon jó) kényelmi funkciókat. Mert ha viszont beszarik (be fog!) akkor egy őrjítő láncolat alakul ki költségben, idegeskedésben.
De a lényeg: " I popped into my dealer yesterday, and they are fixing this under warrenty" azaz kapott új szenzort jótállás, vagy szavatosság keretében...mivel hogy állítólag típushiba...
De két évvel későbbi bejegyzésében írja, hogy természetesen a hiba újra visszajött, amit Csabu is feszeget, hogy egy ideig jó...aztán
Vágom már. Nem értem a Suzuki-t. A lég-olajosokba nincs az a forgó biszbasz. A műanyagba benne vannak az érintkezők és vagy egy rugós pöcök a váltó és az között. Soha nem volt azokkal semmi gond.