A képen látható fokozat jeladóra írtam a féktisztítós majd kontakt sprayos tisztítást az alapos kézi forgatás közben. Elég sok rittyót kihoz. Sajnos utána sem fog sokáig működni.
Sziasztok !
Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat, segítséget. A sztender kiiktatását mások is javasolták, úgyhogy megpróbálom azt. Pali79 ! Szerintem a váltónál lévő jeladó sem szedhető szét roncsolás mentesen, így a csiszolást nem tudom megpróbálni.Akiknél esetleg előjött ez a hiba ők mit cseréltek,vagy más megoldást használnak(pl. Gipro fokozatkijelzőt)?
Még egyszer köszönöm mindenkinek !
Csinos kis Old SR.
Szerintem 25-30e-ret el kéne futnia.
Karbiból ne legyen nagy rajta.Max egy 17,5-es autómata szivató jó legyen rajta ha nem kézi.
És be kell állítani.
Az nem az én területem.
Zoli 32!Köszi a tanácsot, a henger fúrása ősszel vagy télen lesz aktuális, addig majd elcsattogok a robogóval. Egyébként egy új hengernek /70 ccm/ mennyi a futásteljesítménye? A légszűrő időben cserélve és nem igazán nyelezem, mert megeszi a gatyámat. A robogóm szerintem egyben van egy dolgot leszámítva, sokat fogyaszt városban ha idézőjelben "cibálom" a gázt. Bár azt mondják, hogy a 4-4,5 liter természetes ezen típusnál! Íme a kép a pöcsköszörűről! Szerintem egyben van! No gyorsan be is fejezem, mert ez Bandit fórum.
...nem vagyok egy nagy Guru...de a oldaltámasz kapcsoló, és a üresjelzö, az közös pontra adja egy egy diodán keresztül a testet záráskor amit a üresjelzö lámpa kap meg...
Lehet a dióda halt be...ehhez már kevés vagyok...
Nem nagyon értem a dolgot. Az oké, hogy összefüggés van a kettő között, mert ha nincs üresben és ki van tolva a kitámasztó, akkor leáll a motor.
Esetleg megpróbálhatod egy egyszerű ellenállás méréssel kimérni a kapcsolókat. Vagy kikötöd a sztender kapcsolót (nem tudom, hogy az nyit vagy zár, de annak megfelelően) és úgy megnézed, hogy mit csinál. Így legalább ki tudod zárni, hogy melyik a hibás.
A váltónál lévő jeladónál segíthet esetleg ha kiveszed és egyenletes felületen 800-1000-es vizes csiszolópapírral megcsiszolod a felületét.
Sziasztok ! Ha a fokozat kijelzővel van a gond, akkor miért mindig a kitámasztó kapcsoló megmozdítása után jelzi be az üreset?
Mindkét kapcsoló esetében van csatlakozó beépítve a tank és az ülés találkozásánál.Pontosabban alattuk. Ott nem tudom valahogy kimérni, hogy melyik lehet a hibás? Vagy Valami más hibásodott meg? A két kapcsoló kb. 40.000 ft körül mozog. Nem szeretnék ennyit kiadni, ha csak az egyik a hibás.
Hát ez azért nem egészen így van. Az nem hiba, hogy ott kijön az olaj. Ott mindig is volt olaj. Nagyjából ugyan azt a jeladót használja a Suzuki már vagy 30 éve, de 20 biztos és ott mindig is volt olaj. A régebbi banditákon, ha leveszed a jeladót, konkrétan az olaj nagy része kifolyik. Amikor fokozatkijelzőt szereltünk a gépre, a jeladó csere idejére oldalra kellett dönteni a gépet az olaj miatt.
Nekem is ezt csinálta a nagybandi, aztán egy idő után már abszolút nem adta az üreset. Típushiba. Leszeded a kis lánckerék felöli deknit és alatta látsz egy kerek műanyag bizbaszt két kis csavarral a blokk oldalába csavarozva két kis csavarral, oldalában vezeték jön ki. Azt kicsavarod, kihúzod a blokk oldalából. Az a fokozat érzékelő. Kifordítod ( kábele nem sokat enged) és jó alaposan kifújod féktisztító spray-vel úgy, hogy közben a belöle kilógó kis réz öcöknél fogva a belsejét körbe - körbe forgatod. Ezt kimossa a motorolajat belőle. Majd kontakt spray-vel is befújod, ezt megtisztítja az érintkezőket az esetleges más szutyoktól. A hiba oka az, hogy a motorból a pöcök mellett az olaj ki tud jönni és elszennyezi a fokozatjelző érintkezőit. Utána fogja adni az üreset, de csak egy darabig. Típushiba. Nekem Gipro utólag beépített fokozatjelzőm van, ezért nem pucolgatom.
A km állás az még csak-csak, de a szerviz? Na jó, ha bajuk van, akkor rendesen megjavítják, de nagyon nem szívesen költenek másra mint olaj és olajszűrő....
Sokkal jobb móka, mint gondoltam. 270Le, 790kg, hátsókerékhajtás, és semmi elektromos hárombetűs, még szervó sincs benn (Se fék, se kormány). Nagyon kemény kis ketyerék!
lehet vastagon 10-15-20%-ot is simán :-) Ami az itteni gépekre vonatkozik, hogy jobban megbízom a szervizelési dolgaikban meg a km. óra állásban.... :-D
köszönöm. én is ezeket találtam, viszont ami bordó tetszik az elég drága. ha összeadom az árát+hazahozatalt+forgalomba helyezést akkor szerintem itthon olcsóbban jönnék ki. bár nem tudom mennyit lehet alkudni a kinti árakból de gondolom ami jó annak ott is megkérik az árát.
Bár nem Bandit, de probléma hasonló.
Úgy látom ez a fajta jeladónak ez mindenhol baja.
Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat, segítséget. A sztender kiiktatását mások is javasolták, úgyhogy megpróbálom azt. Pali79 ! Szerintem a váltónál lévő jeladó sem szedhető szét roncsolás mentesen, így a csiszolást nem tudom megpróbálni.Akiknél esetleg előjött ez a hiba ők mit cseréltek,vagy más megoldást használnak(pl. Gipro fokozatkijelzőt)?
Még egyszer köszönöm mindenkinek !
Szerintem 25-30e-ret el kéne futnia.
Karbiból ne legyen nagy rajta.Max egy 17,5-es autómata szivató jó legyen rajta ha nem kézi.
És be kell állítani.
Az nem az én területem.
Lehet a dióda halt be...ehhez már kevés vagyok...
Esetleg megpróbálhatod egy egyszerű ellenállás méréssel kimérni a kapcsolókat. Vagy kikötöd a sztender kapcsolót (nem tudom, hogy az nyit vagy zár, de annak megfelelően) és úgy megnézed, hogy mit csinál. Így legalább ki tudod zárni, hogy melyik a hibás.
A váltónál lévő jeladónál segíthet esetleg ha kiveszed és egyenletes felületen 800-1000-es vizes csiszolópapírral megcsiszolod a felületét.
Mindkét kapcsoló esetében van csatlakozó beépítve a tank és az ülés találkozásánál.Pontosabban alattuk. Ott nem tudom valahogy kimérni, hogy melyik lehet a hibás? Vagy Valami más hibásodott meg? A két kapcsoló kb. 40.000 ft körül mozog. Nem szeretnék ennyit kiadni, ha csak az egyik a hibás.