Nem tartozom bele ebbe a körbe, kiválasztom ami tetszik, és ha egybehangzóan szar mindenki szerint akkor nem ugrok bele csak azért mert nagyon tetszik. Az SV tetszik, csak az 500-600, ennyit nem tudok szánni rá.
Kicsit akkor kérdezem másképpen. A VW csoportautóiban otthon vagyok, az 1.9tdi köztudottan egy jó széria, és még akkor is jónak mondható, ha sok igénytelen embernél volt, és 400ezer km van benne, mert jó konstrukció. A 2.5 V6 egy időzített bomba, és amikor robban akkor nyeli be a lóvét, pedig lehet csak 200ezer km van benne. Na én is valami ilyesmit szeretnék, mint az 1.9tdi, tisztába vagyok vele, hogy ennyi pénzért nincs tökéletes, és hogy rengeteg a km bennük mostanra, de legalább egy jó konstrukciót szeretnék kifogni, ami még így is jónak mondható, nem egy olyat, ami már 10évesen is tele volt problémával.
Èn nem nagyon ismerem a hazai piacot, de régebbi tapasztalatom az, hogy az alsó árkategóriában elég jó csillagegyüttállások kellenek, hogy valóban használható gépet tudj kifogni legyen az bármilyen kategória vagy típus.
Így ajánlani sem olyan egyszerű bármit is.
Hiszen amit sportcélra terveztek, és arra is használtak annak 10-15 év Magyar viszonyok között max oktató motor lehetne a motorszerviz iskolában...ha nincs ki az erőműve, akkor hemperegtek vele párat, ha mégis azt állítaná az eladó, hogy egyik sem, akkor az csak azért van, mert nem fedezték még fel!
Ezért jobb inkább egyszerűbb pl 2 hengeres kiviteleket célba venni kicsi pénzzel, mert van köztük kevesebbet futott megkíméltebb darab...Igazából bármit meg lehet venni, csak biztos forrásból legyen, lehetőleg ismert előélettel, hiszen azért van egy pár egészséges motor is a piacon rendesen karbantartott állapotban, csak rá kell feküdni egy kicsit a témára, és pár héten keresztül feltérképezni a piacot...èn mikor pár specifikus motoralkatrész keresek apró oldalakon, akár 1000 hirdetést is átfutok ha valami nagyon érdekel vagy kell.
Viszont ezt a mostanság ritkaságba menő jó szokásod ne hagyd el, hogy előbb kérdezel és utána döntesz, viszont sokat jelent az is, ha előbb utánaolvasol a modellnek a neten, mert néha nehezünkre esik egy héten belül mondjuk megválaszolni azt , hogy pl miért ne a kisbandi
Yamaha xj 600 is jó kezdő motor, de ott pl a porlasztók membránja szokott lyukadni, van egy kis kuplungzaj, de rohad igénytelen gépek azok is...és 500€-ért már külföldön dobálják utánad esetenként...
Nem lekezelés hanem tapasztalat amit átadunk ha érdekel, de az is tapasztalat, hogy aki valamilyen típust akar bármilyen okból az többnyire csak megerősítést akar és észre sem veszi az ellenérveket. Esetedben a 400-as típusokról úgy tűnik letettél, de a Srad erősen érzelmi töltettel bír így nem biztos, hogy sikerülne lebeszélni róla, pedig ezeknél is csak az van, hogy a maguk idejében jó gépek voltak, de mostanra üzembiztos példányt kifogni nagy szerencse lenne, hisz többnyire fiatalok vették akik nem kis fordulaton kímélték őket és ahogy az idő eltjárt felettük úgy lettek egyre kisebb pénzű gazdáké akik vagy költöttek rá vagy nem. Az SV nem játszana? Ennyiért talán már injektoros is lenne amik általában megbízhatóak is tudnak lenni.
Ne legyetek lekezelőek, azert jottem kérdezni, mert nem ismerem őket, nincs veluk tapasztalatom. Nem ismerem a gsxrt sem, nem tudom, hogy az is egy penztemeto vagy sem.
anno volt egy gsxf 400 a haveri körben... kevesett futott viszont sokat állt..
mindig baszakodtak a hengerek,
több szervizes is fogalkozott vele valaki csak elméletben... de mondták hogy ezek meg a 250es banditák is betegágyak,jobb kerülni öket..
vegyél mást ...akár banditot vagy cbf-et de 600-ast.. semmiképp se sor 4 kis ccm-t!
A GSre azert esne a valasztas, mert sokan ezt ajánlják, egyebkent nem tul sok dolog tetszik benne. A kisebb szetelesek nem okoznak gondot, mert aluminiumhegeszto vagyok, sokszor szoktam motorvazakat is hegeszteni, es mivel muszaki beallotottsagu vagyok igy megoldanam, nyilvan egy motorfelujitas mar nem menne. A Bandit nagyon tetszett, kar,hogy Ennyire rosszak a velemenyek rola, a 400cc es a forma is, a hang is azt gondoltam,hogy ideális valasztas szamomra.
A gs-en gondolkoztam, csak attól félek, hogyaz unalmas motor lenne . A GSX-R 600 srad is zsákutca? Végső esetben rásztánom a több pénzt, mert olyan motort nem akarok ami nem tetszik, és sajna a gs nekem nem jön be, bár nem mentem még olyannal.
az MZ is szopóroller pláne ha nem értesz hozzá , ha a Bandit tetszik akkor a 600 as a minimum, ha az drága akkor GS500 , CB500 ,ER-5 és nem megy rá a gatyád is
Értem. Csak a pénztárca azért nem korlátlan sajnos, nyipvan ennyiért oreg motort tudok venni. 400ig tudtok valami ajánlani? Eleinte leakattak beszelni az MZrol, de
Nem önmagában a 400 ccm-el van gond...hanem hogy egy 20 éves pusztulttól várod, hogy még menjen pár szezont, hogy ne kelljen rá sokat költeni, mert nem futná rá, közben előtted, már pár szezont így vészelt át hasonlóan gondolkodóknál, szűkös anyagi keretek között élőknél. Ezek a motorok ha valaha jók is voltak, már ELHASZNÀLTÀK szinte kivétel nélkül mindet. Ki van kopva a motorja, lóg benne minden csapágy, a porlasztókban nincs egy épkézláb alkatrész, az elektronika, kábelek elporladtak, futómű kikopott...ezeken egy olajcsere meg 4 új gyertya nem fog segíteni. Az meg különösen idióta, aki meghibásodás után látva a tolerancián kivüli alkatrészeket, még megpróbálja pár szines papirért talpraállítani, és ma egyik léket betömöd, holnap újabb támad, és egy idö után több lesz a lék mént a kátrányos papir, és a hajó elsüllyed...
Keress olyat, ami nem "fiatalok kedvence", ami felnőtt tehetős gazdától van igényes karban tartva, egyszerű technika, kevés alkatrész, és lehetőleg tucatmotor, ha most tanulsz motorozni ebben a kategórián, csak hogy egy kisebb bukás után is talpra lehessen állítani akár szerény anyagi körülmények között is.
akárhogy is lesz ,magad ne menj venni max csak megnézni...
mindenképpen vigyél valakit aki már látott ilyet.
Kicsit akkor kérdezem másképpen. A VW csoportautóiban otthon vagyok, az 1.9tdi köztudottan egy jó széria, és még akkor is jónak mondható, ha sok igénytelen embernél volt, és 400ezer km van benne, mert jó konstrukció. A 2.5 V6 egy időzített bomba, és amikor robban akkor nyeli be a lóvét, pedig lehet csak 200ezer km van benne. Na én is valami ilyesmit szeretnék, mint az 1.9tdi, tisztába vagyok vele, hogy ennyi pénzért nincs tökéletes, és hogy rengeteg a km bennük mostanra, de legalább egy jó konstrukciót szeretnék kifogni, ami még így is jónak mondható, nem egy olyat, ami már 10évesen is tele volt problémával.
Így ajánlani sem olyan egyszerű bármit is.
Hiszen amit sportcélra terveztek, és arra is használtak annak 10-15 év Magyar viszonyok között max oktató motor lehetne a motorszerviz iskolában...ha nincs ki az erőműve, akkor hemperegtek vele párat, ha mégis azt állítaná az eladó, hogy egyik sem, akkor az csak azért van, mert nem fedezték még fel!
Ezért jobb inkább egyszerűbb pl 2 hengeres kiviteleket célba venni kicsi pénzzel, mert van köztük kevesebbet futott megkíméltebb darab...Igazából bármit meg lehet venni, csak biztos forrásból legyen, lehetőleg ismert előélettel, hiszen azért van egy pár egészséges motor is a piacon rendesen karbantartott állapotban, csak rá kell feküdni egy kicsit a témára, és pár héten keresztül feltérképezni a piacot...èn mikor pár specifikus motoralkatrész keresek apró oldalakon, akár 1000 hirdetést is átfutok ha valami nagyon érdekel vagy kell.
Viszont ezt a mostanság ritkaságba menő jó szokásod ne hagyd el, hogy előbb kérdezel és utána döntesz, viszont sokat jelent az is, ha előbb utánaolvasol a modellnek a neten, mert néha nehezünkre esik egy héten belül mondjuk megválaszolni azt , hogy pl miért ne a kisbandi
Yamaha xj 600 is jó kezdő motor, de ott pl a porlasztók membránja szokott lyukadni, van egy kis kuplungzaj, de rohad igénytelen gépek azok is...és 500€-ért már külföldön dobálják utánad esetenként...
Gs500 kategoria nem ertem mert ne lenne jo?
meg a fagyizó elé
mindig baszakodtak a hengerek,
több szervizes is fogalkozott vele valaki csak elméletben... de mondták hogy ezek meg a 250es banditák is betegágyak,jobb kerülni öket..
vegyél mást ...akár banditot vagy cbf-et de 600-ast.. semmiképp se sor 4 kis ccm-t!
Én ismerem a görbevázat kívül-belül és több helyen nem értek egyet az írással, de végkövetkeztetéssel nehéz vitatkozni.
de a gs és a gsxr csak annyiban egyezik,hogy 2 kerekük van
Keress olyat, ami nem "fiatalok kedvence", ami felnőtt tehetős gazdától van igényes karban tartva, egyszerű technika, kevés alkatrész, és lehetőleg tucatmotor, ha most tanulsz motorozni ebben a kategórián, csak hogy egy kisebb bukás után is talpra lehessen állítani akár szerény anyagi körülmények között is.