Költ majd rá a mostani gazdája!
vagy vedd meg te, és extra profittal add el, hiszen látod mennyi rosszul informált keresi még mindig ezeket a talicskákat.
Annak orulok,hogy megkérdeztem, es nem nyúltam bele feleslegesen a szarba, pegalabb ti nektek van tapasztalatook. Bar furcsa, mert volt alivel beszeltem, es egybol ra akart beszelni a banditra, miszerint nagyon jo motor. Ami szoba jött meg, az a 400as Honda vfr, azt is felejtsem el, sőt, az összes 400ast?
Ugyan ez lett volna a kérdésem, én is láttam 400-as Banditot. Ahogy tapasztaltam a fórumon a Suzuki (de lehet a japán motorok mind) 400-as súlycsoportja olyan, mint az afrikai szavanna, nem fehér embernek való, beleszaladtam már az RF topikban is hasonló véleménybe. Én 0 km-esként keresem első motorom, hát nem egyszerű. Ha jól tippelek a Bandit 600+ ccm-nél javallot?
"Az lenne a kérdésme, hogy a 400as bandit, olyan 300-350 közt már van választék" ENNYIÉRT MÁR LEHET VENNI MOTORT IS1
" , és tetszik a motor". MONDJUK AZ FONTOS; DE GONDOLOM MOTORZNI IS SZERETNÉL NEM CSAK NÉZEGETNI!?
"Jó választás lenne e," NEM LENNE JÓ VÁLASZTÁS
" van e hozzá alalktrész," NEM IGEN VAN; DE AZ LEGALÁBB UGYANANNYIRA HASZNÁLHATLAK MINT AMIT KI KELL MAJD CSERÉLNI!
"megbízható e", AZ UTCAI KAPUIG MINDEGYIK AZ!
"mennyibe kerül a fenntartása" PONT ANNYIBA MINT AZ ÖSSZE TÖBBI MOTORÉ; HA BELENYÚLSZ SIMÁN RÁKÖLTÖD A VÉTELÁRAT ANNÉLKÜL HOGY EGY MÉTERT IS MENNÉL:
" mennyire drága hozzá ha kell valami", ESETENKÉNT ÖRÜLSZ HA KAPSZ HOZZÁ AZ ÁRA MÁR NEM IS FOG ÉRDEKELNI!
"és kapni e hozzá ?!" NYILVÁN MINDEN VAN CSAK MONDJUK AZ IDÖTÉNYEZÖ IS FONTOS NÉHA, 1HÓNAP VAGY 1 ÉV...
"Köszöönm előre is" NINCS MIT!
Sziasztok! Motor vásárlás elött állok. Az lenne a kérdésme, hogy a 400as bandit, olyan 300-350 közt már van választék , és tetszik a motor. Jó választás lenne e, van e hozzá alalktrész, megbízható e, mennyibe kerül a fenntartása, mennyire drága hozzá ha kell valami, és kapni e hozzá ?! Köszöönm előre is !
sziasztok! Ugyan ez a probléma jelentkezett nálam is! kicsi rozsdapiszok miat. benzincsap átengedet a piszok miat, és az uszótü is fennakadt. elfojt vagy 5-6 liter benzin, megtelt a henger, na meg az olaj is. még a légszürő is tele lett benzinnel! a motorolaj is. hihetetlen mit tud tenni egy kicsi rozsdapiszok. ahogy hallottam a szerelőtől eléggé általános ez a probléma! karburátort ki kellet pucolni, és aztán minden rendben lett! mi még beikktatunk a rendszerbe egy szürőt is megelőzve a legközelebbi problémát! igaz nem sokat mentem vele azóta, de eddig semmi probléma!
Vennék Suzuki gsf650s-t sérülés menteset, injektorosat, elsősorban bordó vagy fekete színben, lehetőleg karcmentest vagy minimális karcokkal, szervízkönyvvel.
Sziasztok!
Bandit 250-el kapcsolatban szeretnék kérdezni. Benzinszintet nem tudom beálltani, nem reagál a lemez hajtására, átenged a tűszelep ezek szerint? Lehet kezdeni valamit vele, vagy csere? Más karburátor tűszelepe is jó bele, ami egyezik méretre?
Benzinszint amúgy ha leveszem az úszó házat, akkor a peremtől kb 8mm-re van a benzinszintje.
Köszönöm!
vagy vedd meg te, és extra profittal add el, hiszen látod mennyi rosszul informált keresi még mindig ezeket a talicskákat.