Sárcok, láttam tegnap egy olyan patika SV400-at...még a régi, gömbölyűvázas, de teljesen makulátlan, karc, hibamentes. Se kopás a féktárcsán, de kulcsnyom a csavarjain(fényes leömlő, ez sokat elárul). Meg is dícsértem a gazdid, hogy ez má igen! Mondta h köszi, azért ilyen szép mert 4000km/4 év
amugy meg simmán vehetsz kis banditát magadnak ! a Saját pénzedböl .... Saját magadnak ! egyszerüen nem értenek a szerelök hozzá //és ezzért van szar hire .. // karbantartásal ! semivel nem jobb se a 600 se 1200 bandit müszakilag .............
a szét pergetett példányokat ki kell hagyni és vétel elöt nyomást mérni
nem tekert JÓ vétel
180 psi mind a 4 hengerben hivd fell http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_400_r-8888444
5 kilo volt de digo,nepper hozta (rosszabbak mint az ugyvedek) enyhen torott volt,de csak 8e km es.mire papir lett rajta es oszefoltoztam lett 7.
A mostani is digo,nepperes a,fene a fajtajat.
Általában aki eldönti hogy 3-400 között vesz valamit, az nem azért teszi mert ez olyan jó móka hanem mert nem tud, nem akar többet rászánni. Szóval az a 2-250 ezer különbség az ilyenkor elég tetemes, főleg hogy a 5-6 kilóért beszerzett fazékra is rá kéne költeni. Nem mindegy hogy első szezon végére 1 milla van elmotorozva vagy csak 500.
Szóval mondhatjátok neki hogy mit vegyen, mert az jó motor ha már alapból magasabbról indulna velük a licit..csak hát teljesen felesleges.
Sajnos az alja kezdodik 450 nel es ezek legtobbje digobol nepper altal behozott naked a regi karbis fajtabol.
Ki lehet fogni tutit de sokat kell talpalni es sok szakertelem kell mire kiasod a kotvanyok kozul a jot.
Ezért szeretnék 300-350ért venni, mert tisztába vagyok vele hogy úgyis kell költeni majd rá. Ki beszél itt gyári fényezésről, karcmentes keveset futott motorról? Legyen normál állapotú mindene, működjön és évi 3hónapot elmenjek vele és hallgassam a vonyítását, és ne vegyek meg olyat mint pl robogókban az aprilia ditech. Mindig ez a baj, hogy bűrmiben próbálok tanácsot kérni, aki tapasztalt, az rögtön a végleteket mondja, tisztában vagyok vele, hogy a legjobb egy másfél milliós motor lenne, lehetőleg 10.000alatti futással. De ez magyarország, magyar fizetésből. De részemről téma lezárva, köszönöm a segítséget!
Ha vesz valami normális állapotú, alapvetően jó típust 3 kiló körül, akkor az olyan 400-ban (max 450-ben) simán megállhat neki, átírással alapszerviz+ némi kopó cserével. Nem hiszem hogy sűrűn lehet olyan motort venni amire ne kellene az elején rádobni 50-100 között.. és amire csak ennyit kell azok jó vételnek számítanak (még ha a vételár fényében nagynak is tűnik a ráköltés).
Tisztelt Ügyfelünk, gratulálunk.
Regisztrációka sikeres volt a nyaldmeg.hu oldalra :D