Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy kanna benzinnel és egy doboz gyufával sokkal könnyebb lenne az életed....
Sziasztok. 250-es bandithoz keresek hengerfejet vagy komplett blokkot. Ha van valakinek akkor kérem írjon. Köszi!
Köszönöm a tanácsokat. Jelzek mi lett a végeredmény. Ja, és a benzines olaj szagáról is.
Szerinted milyen szaga lesz a benzines motor olajának.
Elöször, szüntesd meg a hiva forrását! Utána cserélj olajat!

-Porlasztók leszed, kitakarít, o-györöket, szükség esetén tüszelepeket cserél
-Benzincsap leszed, kiatakarít, ha szakadt a membrán, vagy ereszt, akkor felújítószettel orvosol.
Rendben, megvizsgálom. Ha benzin szagú lesz akkor csere.
Le.
Igen.
Nézz olajszintet,szagold meg.Kiderül.
Sziasztok. Bandit GSF1200S 2003-as gépem van. Karbik bekoszolódhattak vagy úszótű kiakadt, mert 5hónap állás után dadogott a moci. Lehetséges hogy némi benzin így folyhatott a munkatérbe elégés nélkül. Le tud folyni a dugó mellett és keveredhet az olajjal? Javasolt egy olajcsere?
Nem jó, a tiéd két és fél centivel magasabb..
Akkor most mi a mérete? Ha ez enyémbe jó (K9) akkor megegyezünk :)
Nem, csak távolról, két sör után hasonlítottál a győztesre Ott sajnos nem a gyorsaság számít
köszönöm szépen a segtséget.
Megragadom a lehetőséget akkor.
Esetleg valakit nem érdekel?
http://www.kepesmotor.hu/elekt...
Szia! K1-K5: 150x87x130mm, K6: 150x87x105mm.
Sziasztok!

Megtudnátok írni, hogy méretre mekkora akkumulátorok férnek bele a kis meg a nagy Bandit motorokba?
Lenne egy eladó,új Yuasa akksim. Mérete (HxMxSz): 150x87x130
nem voltam , de miért lennék gyanús ? túl lassú voltam ?
Te Feri, a tavalyi BMW Bikemaratonon te nem voltál ott véletlenül? Gyanús vagy nekem
A rövidzárhoz nem is kell a höelemnek rossznak lennie, elég ha az 1-2-es terminál csúszósarui összérnek, vagy a vezeték össze van valahol olvadva a karburátor alatt. Le kell huzogatni azokat is, és kimérni.
Nagyon szépen köszönöm! akkor nekiindulunk ennek a verziónak!
Innen letöltött szervizkönyvben a 157. oldal környéken ... van pár teszt a karbi fütöelemre, meg a hökapcsolóra...
Nem vagyok egy nagy elektromos Guru, de ha az egyik fütöelem rövidzárlatos, akkor szerintem az hazavághatja a hökapcsolót...

Leírnak egy egyszerü tesztet, hogy direktbe az aksira kapcsolt höelem (beszerelt állapot) 5 percen belül melegnek kell lennie, különben szar.
Köszönöm a válaszodat! Igazából kibontottuk a komplett kábelkorbácsot, sehol nem találtunk sérülést vagy beázást, vagy korábbi javítást, minden 100%-osan gyári volt. Ennek a cuccnak 1MOhm ellenállása volt, amikor jó volt...kb. 10 indítást bírt, utána behalt...a másikat sem tudom (előző), hogy mitől halt be... de akkor nyomozunk még a porlasztók körül, újra nekifutunk, hátha valamit nem észleltünk. Amúgy sehol nincsen túláram vagy túlfeszültség, fordulaton sem...
Meg szólni kell nekik, hogy úgy csinálják, hogy a kartergáz ne verjen az indexbe!
Miért? Ez teljesen jó, halvány olajfilm, grafitszürke a lánc, nem fényes sehol, nem szórja. Etalon
Kuplungbowden olajzás :-)