Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elso telo folyadek csere, hatso legovilla ès hiba csapagyazas ha nincs beverodve, akkor atzsirzas. Kormanycsapagy zsirzas, ha nincs beverodve.
Én is most váltottam, a road+ nagyon koszolt
Motul Racing-ot használok. Nagyon f@sza. Minimálisan szórja csak. Felni gumi tiszta marad.
Megy a szeretett K4 1200s-em szervízbe. Kuplung olaj, fékolaj, gyertya, levegő szűrő csere. Ezen kívül karbi szinkron, szelep hézag állítás. Én már a vétel napján olajat cseréltem benne (Motul 5100) kb 2000km-el ezelőtt. Bármi egyéb amit érdemes meg nézetni?
Bandit 600 -asomon egyik percről a másikra nem működik a kilométeróra a fordulatszámmérő és a számláló se . Biztosítékokat átnéztem de nem találtam hibát. Van valakinek valami tippje ?
Ilyen felvételt csak teljesen elcsukott olajzóval tudtam csinálni.
Repsol sprayvel befujom este, masnap delutan megyek motorozni, 7km ahol szoktunk talalkozni es maszik a spray szepen a gumi futofeluletere is
A mellékelt képen látható a láncom, most van benne 2e körül. A frissen mosott felnin jól látható a rengeteg olaj, amivel az olajozók tele szokják verni
Nekem most tart talán egy liternél a fogyás, de inkább 8-9 deci. 45e után.
Szóval vedd lejjebb nyugodtan. Nekem 8km-ként tol egy impulzust és még mindig gondolkodom a ritkításon.
Szerintem ebben a körben valahol zárlatod van. Az tette tönre ezt a kapcolót is, bár lehet semmi baja, és azért ha leveszed, gondolom hideg motort érzékel az ECU, így esetleg egy más kiméltesebb gyújtástérképet ad ki, ezért rángat. Lehet valahol e korábbi szerelésnél oda lett csípve gy vezeték, egy füröelem a porlasztón rossz... Rá kell tenni a körre egy 45W-os izzót, akkor meg lehet keresni a zárlat helyét. Ehhez inkább türelem kell mint szakember...
ugyanazzal a programmal ezt kifelejtettem
Kedves Hölgyek és Urak,

tud e valaki Székesfehérvár / Budapest környékén GSF650 Bandit elektronikához értő szakembert?
Probléma: karburátor fűtéskorlátozó elektronikát tönkre vágja valami (ld. a kép, sima bimetál van benne, kibontottam), onnantól meg csapkodja a biztosítékot, amíg le nem veszem. Nélküle megy a motor, de 4-5000 fordulat alatt rángat, fölötte rendben minden, mintha a gyújtást meghülyítené ennek a hiánya. Idegesít a hiba... Köszönöm előre is a segítségeteket!
nem érted a célzást egy viszonylag egyszerű programban nehezebben lép fel hiba mint pl abban amit mi használtunk 32 bemenő állapot 16 kimenő kapcsolás a bemenetek multiplexelve stb hogy te miet írtál nemtudom én csak azt tudom amivel dolgoztunk , másik dolog egy programmal mi tud történni hogy 2-3 hónap után megmakkan és odáig jól működik ? aztán ha újra felprogramozzuk az IC-t megint megy ?
azt mégis miből gondolod hogy "2 ledes villogó" volt a max ami sikerült?
bírom ezt a láttatlanban minősítgetést már megint, ha 3 havonta újra kellett írni az SW-t a hibák miatt akkor annyira mégsem lehetett jó az a programozó gyerek
Majd egy liter olaj elfogyott 32e km-re?! Te atyaúúúúúristen, tiszta olaj lehet a motorod oldala, mert a láncolajozó az szar ugyebár mint tudjuk, csuppppppppa olaj tőle minden!
lehet programhiba, lehet zavar a rendszeren, időszakosan növekedett a páratartalom sőt még az is lehet hogy pic nem volt százas (komolyabb gyárak válogatják az alkatrészeket amik nem felelnek meg de még használhatóak eladják kissebb hobbiüzleteknek)
Nem mondom, hogy lehetetlen, hogy hülyeséget csinál, de az többnyire programhiba. Gondolom valami magasabb szintű nyelven írta, azzal nem nehéz hibázni, sőt! Persze az is hozzá tartozik a dologhoz, hogy azért egy komplett automatika programja meg egy olyan rendszer ami megszámolja, hogy 5000 impulzus után 2 másodpercre kinyisson egy szelepet, fényévekre vannak egymástól.
mccoi státuszriport.
32 ezer km. Eső, hó, szél, nap. Kicsit hegyesedik az első fogaskerék, holnap kap egy újat. A lánc nem nyúlt ezalatt semmit, múlt héten megpucoltam =letöröltem WD-s ronggyal 5 perc alatt. Viszont elfogyott majd egy liter láncfűrészolaj. Lejjebb veszem a mennyiséget, mert rengeteg getra begyűlt a lánckerékdeklihez.
a helyzet az hogy tényleg hajlamos a pic hülyeségeket csinálni persze egy 2 ledes villogóban nehezebben áll be a malfunction , de valamikori melóhelyemen volt egy elég jó programozógyerek akinek csak programozás volt a melója többek közt pic-re is írt programot mi meg a hardvereket találtuk ki és gyártottuk le sokszor csak 1 darabot, célhardver automatizálásba , 40 lábú pic volt szóval nem kicsi amibe belefért a progi és el tudta látni a feladatot minden beleprogizott védelem ellenére volt hogy hülyeséget csinált 2-3 havonta újra írtuk a progit akkor egy ideig nem volt gond, szóval előfordul
"De azért gondoljuk meg, hogy vannak ma már 20 évesnél is idősebb autók amikben már volt "kompúter" mégsem bolondult meg sosem, pedig sokkal primitívebb elektronikát alkalmaztak."

Ahhoz tudni kell azt, hogy milyen szigoru feltételei vannak az autógyártásban felhasznált anyagoknak, alkatrészeknek, egységeknek, milyen komoly teszteken és minöségi kapukon mennek keresztül, miután elötte sok ember tervezte, és birálta, analizálta...De itt jön mindig a nagy képzavar, hogy én azért a 2db IC-ért meg 3 ellenállásért nem fizetek 50 Ezer forintot, mikor valakii 1000-böl megcsinálja nekem...aztán utána jön a pofára esés ...
Ez egyszerü emberek a felhasznált anyagok kilós kötségén túl egyszerüen nem képesek látni semmilyen más költséget, nekik hagyni kell, hogy maguk csinálják meg az agyament dolgaikat.
Kár idekeverni a Mccoi-t. Ott kezdödik, hogy nem egy Plug and Play konfig!
Nagyon fontos azt is látni, hogy ez a kiegészitö alkalmazása során rejt magában komoly veszélyeket, melyet ö nagyon okosan áthárít a vásárlóra, pl abban az esetben, hogyha valaki a túladagolt olaj miatt taknyol. Ha átsiklasz ilyen részletek felett, és a vásárlóid sincsenek tisztában vele, akkor lehet hogy lesz pár kellemetlen órád ügyvédek jelenlétében...Mert ugye valaki kezébe még a karó is el tud sülni...

Szóval felvállalsz egy rakás felelöséget FB emberekkel szemben, azért hogy saját multságodra önköltségi áron gyárthass pár rendszert...

Èn sok év után szinte arra a következtetésre jutottam, hogy aki nem képes magának megcsinálni (kis segítséggel) az "nem érdemli meg". Mert aki nem tudja összeállítani, annak nem lesz érzéke beszerelni, és utána türelme beállítani, nagyon kevés kivétellel. Ezért nagy vizválsztó a Spray, mert annak a tetejét még mindki le tudja venni, és célzás is valamilyen hatásfokkal megy mindenkinek...
Meg akinek mondjuk nem telik 80€-ra a Louis-os Scott oiler-re annak tekintetében, hogy mennyi további költségtöl kiméli majd meg (persze sportdob, meg LED indexre futja), annak sok lesz a 15 Ezer, de 10000 HUF is...Föleg akkor mikor leesik neki a tantusz, hogy lehet hogy a láncot nem kell már apolni, de a beépített új rendszer kíván némi törödést, és hozzáértést.
Sok mindent lehet felebaráti szeretböl, ingyen kegyelemböl csinálni, de nem a hálátlan sokaságnak.

Sokaknak már az sem esik le, hogy egy "minden motorba" jó UNIVERZÀLIS cucc soha nem PLUG and PLAY!
Persze, ezeknek meg vannak az okai, nem megfelelően megválasztott hardver és nem megfelelően megírt program, a programíráshoz nem megfelelően megválasztott nyelv. Nyilván a megfelelő tokozás elengedhetetlen. De azért gondoljuk meg, hogy vannak ma már 20 évesnél is idősebb autók amikben már volt "kompúter" mégsem bolondult meg sosem, pedig sokkal primitívebb elektronikát alkalmaztak.
Azt írja, hogy azonos a szervizkönyvben megadottal. Ott kb 10Nm, szokott lenni...Loctite 243 használata is javalott.
Mccoi esőszenzorom van, ha valakinek kell. Én kapcsolót kötöttem a helyére, így szükségtelenné vált. Sporttársi áron (1 sör) megválok tőle :)
Sejtem mire gondolsz az emberi hozzá állással kapcsolatban. Majd ezen eltörpölök kicsit.
Az, hogy a te cuccaid beleférnek-e a projekt árában, mindenkinek magának kell eldöntenie. Aki nem igényli a cross és eső módot annak nem kell semmi kiegészítő. Ha jó tudom ezek a dolgok a mccoinak sem tartozékai. Mindenki megoldja ahogy neki jó.