Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi. Máris szétnézek az apróban.
Ja azt elfelejtettem, hogy itt az apróban többen is vannak akik kész megoldásokat kínálnak a legjobb gyártóktól, persze használtan, de kb fél árban. Mondjuk én így is sokalltam egy titán Leo-ért összekötővel együtt 52 pénzt.
Hali!
Nekem az előzőn egy Leo Vince ovál dob volt, E jeles, dB kilerrel. Gyönyörű hangja volt. Én már azzal vettem, nem tudom, hogy a karbihoz nyúltak-e, de gurulva kettesbe, nyélgázra felemelte az elejét.
A mostanin egy MIVV dob van, a hangja korátsem olyan szép mint az előzőnek. Több tapasztalaton nincs vele, mert gyakorlatilag 10 km-t mentem vele.
köszi. Okosabb lettem
A k4-K5 úgynevezett Slip-on dobot kér, ami összekötőcsöves. Sok gyártó csinál ilyet. A B megoldás, hogy veszel egy régebbiről összekötőcsövet és veszel vele egy "bolt on" dobot. Lényegében mindegy.
Utána fúvókázd át, különben helózhatsz az alsó tartományodnak.
Ja, és nem vennék tanúsítvány nélkülit, azaz E jel és DB killere legyen, ellenkező esetben maradj országon belül vele :)
Ismét egy amatőr kérdéssel fordulok Hozzátok. 2004es 1200s Banditámra sport dobot szeretnék! Jelenleg érintetlen, gyári. Mi a legjobb megoldás? Hogy tudok rá dobot tenni? Lehet olyan dobot kapni amihez van összekötő cső? Vagy gyártatni kell? Esetleg valakinek eladó?
2008as bandit hoz vásároltam naked puig plexit..vki szerelt mar ilyet fel?nem akar összejönni a távtartó es a plexi..beillesztesnel nem passzol..észrevétel?
ezt nem akarta elhinni motorostársam,azt mondja számára hihetetlen,pedig igy van,mondtam majd én beállok másodiknak a helyére, Ő pedig álljon utolsónak vagy elöttinek(8-10motor),nem élt a lehetőséggel
2008-ban hetekig dióztam a Nagybandi és az 1,4-es GSX között. Végül is a burkolat hiánya miatt döntöttem a bandit mellett. De a tetszés Indexe nálam a zselékockának változatlanul nagy maradt
A broilercsirkére emlékeztető.
Ez a mostani, ami nem csőrös. Trendy fehérben.
Zöldi!
Mintha én írtam volna ezt a hozzászólást!
Pont így gondolom én is!
Okostelókon döntő hányadukban van gyári navigáció. Ha nincs, van egy rakás ingyenes a Play áruházban. nekem is olyan van. Kipipálom hogy jelezze hol van benzinkút és máris látom a környékemen hova, meddig kell elérni az anyaggal.
Az újabb és csúnyább vagy a régebbi és majdnemolyancsúnya?

A helyzet hogy ráizgulnék a 800 tigrisre ha nem lenne olyan lóbaxo magas.
Tudom, én direkt az elején próbáltam lenni.
Én bármilyen motorra rá tudok izgulni, az van.
Most hadd grafózzak kicsit. Az a helyzet, hogy én a bandit bulin is bevallottam a forró medencében (csak semmi buzulás), hogy ha most kellene új motort vennem, akkor anyagi helyzetem is figyelembe véve DL 650-et vennék. Mentem olyannal, nagyon jól megy egyedül. Két személlyel mindegy, ott nincs szükségem akkora gyorsulásra, nekifutásból meg az is elutazgat 160-nal pályán, nekem annyi elég (egy jó plexivel, mondjuk egy vérnyúllal). Jól fordul, semmit se eszik, és azokon az utakon mehetsz, mint a bolond, ahol most csak pattogok, és egyre több ilyen van. Plusz pár kiegészítővel elmehetsz vele szoftosan offroadozni is, ami egyre jobban vonz. A blokk nagyon stabil, van ABS, radiális fék, és hasonló világi hívságok.
Anyagi helyzetemet nem figyelembe véve r1200gs-t venék, telipipált extralistával.
Hja az eleje poroszkál 110-120-al, a záró meg néhol a 200-at csapatja...
650. De mondom, volt egészséges tempó végig, Ő volt a záró.
650 vagy nagy DL?...mert a kicsi is csak szotyizik ha túrázól vele...tavaly a Tátrában ha 4 fölé ment a 650-nek, akkor hüledeztünk...

Ezek a srácnál a kezdeti szárnypróbálkozások, majd egyszer tólni a kell 35 °C-ban motorruhában vároban a motort 800 méter a kútig, aztán megtanulja a leckét, mind túlestünk már ezen elöbb vagy késöbb...vagy valakinek sikerült a más kárán tanulnia
Szerintem előbb vásárold ki a többieket a mélygarázsból mielőtt elkezded felhalmozni azokat a motorokat amire ráizgultál.
Nekem is sikerült már 5,5el menni. De, 8-9el is. Városban. Lámpától, lámáig 2 személlyel.
Venni kell egy DL-t na. Volt velünk egy srác a múltkor. Reggel púposra a tank, Ő nem tankolt. Kétszer megálltunk, mindig belement 10 liter körül, Ő akkor sem tankolt. Mondta, majd hazafele....
"5 liter van benne. Ami kb 50-80km"

Jól összeszoktatok hallod :D Ezen a banditos bulin 5.3 körül tankoltam végig, és azért olyan lassan nem mentünk :D
Hát akkor nem éppen ezért állandóan tartalékra állítva használom a csapot?!
Sok eseteben az autópálya "csölátást okoz", mert lehet a pályán 30km múlva van a következö kút, de arró lehajtva, estleg féltávnál van , és még olcsóbb is 10 centtel!
Nekem ezekre is az a megoldásom, hogy 2x5 Liter benzin általában ott van a csomagtartóban, pedig 630 km- utazok csak, és 700 km felett van a hatótávj az autónak...
Eleget csavarogtam már ahhoz európában hogy elég jó rálásom legyen ezekre...
mi pár éve autóval szívtuk meg majdnem Németországban, pedig ott sokkal több a tartalék. Csak éppen amit a navigáció kidobott benzinkutakat a környéken az egyik zárva volt valami átalakítás miatt a másik meg automata kút volt ami nem fogadta el a Routexet úgy hogy volt kapaszkodás hogy odaérünk-e a harmadikra, szóval szerintem idegenben tud gázos lenni a helyzet.