Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szégyeld magad,már meg sem ismersz?
Jeeee!
Végre egy videó amin 10-20 mp-nél tovább látszom.
Előtte meg Csöngő :)
Karaj lett!
Az alsóbb rendü utak nagyon rossz minőségűek. Viszont a piros jelzéssel ellátott főutak kiválóak. Még akkor sem térek le róla ha az rövidebb az uticélig csak akkor ha más úton nem lehet megközeliteni.
kiváló minőségű utak itt-ott inkább nem mentünk Kolozsvárig eltértünk Bánffyhunyad felé onnan pedig visszafele Királyhágó stb
Ezért szeretek Romániában motorozni...Kiváló minőségű utak gyönyörű hágók. Ha tehetem mindig arra veszem az irányt. A kedves társaság Kolozsvár-ig motorozot?
szotyi
Királyhágó!
Akkor uj ruha és bukó.
ha topcase, akkor szotyi
Ha oldaldobozos, akkor én
Gonsdolom bandit.
Csak a nagy ezüst-fekete ufo ami látható.
Ha tippelnem kell nem a szotyi nálad meg mintha testesebb lenne.
milyen motor?
Azon tanakodom hogy aki előtted megy azt ismerhetem e.
kérj kölcsön valakitől fél vederrel :D
bazze, szereznem kell egy mobilnetet gyorsan :D
videjo
a találkozó pengetős pillanatai
Trabant benzinszint mérő pálca! -Na, az nem fog oxidálódni!
Na, ugyanezt írtam le 3 mondatban, de végülis Eposzban szebb :D
nem talált
Ha van remek ötleted akkor miért vagy ilyen titkolózó? Ezen spec. nem sokan törték a fejük, de csináltak rá fokozatkijelzőt, és egyéb haszontalanságot...

Nekem van két öregebb motorom is amin a csap tartalék funkciója bőven elegendő biztonságot ad. Pár tankolás alatt összeszoksz a motorral, tudni fogod, hogy melyik vérmérséklet milyen fogyasztást von maga után...A nagy túrázók is 200-250 km-ként tankolni szoktak, mert ennyit a normális motorok hatótávban megtesznek...akiknek fogcsikorgatva van a konyhapénzből lecsípett összeg csurgatni a tankba, inkább azok aggódnak, hogy a tartalékon porzó tankkal, vajon vasárnap, még tudnak e egy kört menni a faluban anélkül hogy haza kéne tolni a járdán a fagyizó csinos lányok kuncogása kíséretében.

Nekem van 1200 tankom, amibe ki van alakítva a hely, de ha te mondjuk kivágod/kifúrod a tankot valahol, hogy berakj egy senzort, akkor ott nemsokára tuti rohadni fog, mert a megmunkálásnál, nem lesz bevonat és a víztartalom be is fogja támadni...de ha ezt pl ügyesen a benzincsapba rejtett parányi cuccal oldod meg, akkor is tudni kell olyan villamos IP fokozatú cuccot építeni, ami oxidálódik sem eső, sem pára hatására, nem számít neki a tűző nap, a blokk hője, és az összes egyéb kritérium. Nagyon sok "kapcsolás" tök jól néz ki a papíron, de valóságban a pára hatására képződő elektrolit megbolondítja a azokat az érzékeny áramköröket...ha meg kiöntöd pl poliuretánnal, és teszt időszakban valami elszáll, akkor új sor, nagybetű...
Ilyenkor áll fel az a szitu, hogy pont az teszi kiszolgáltatottá a jármű működését ami elvileg jelen esetben egy üres tank kockázatától kímélne meg. Írom ezeket mások és saját tapasztalatai alapján...
Nem most nem buziskodok- látszat ellenére
De ha nincs szintjelződ de van csapod, mindened van.
Telerakod, használod, mikor át kell tekerni tarcsira, nullázod a napit, van még 80 kilométered. Csókolom.
Hűha, köszönöm a sok jó tanácsot a benzinszint ellenőrzésre. :) Szóval van pár ötletem a dologgal kapcsolatban ami nagyon egyszerűnek tünik és elvileg tökéletes, csak azt hittem ,hogy már van rá kész megoldás.