Az alsóbb rendü utak nagyon rossz minőségűek. Viszont a piros jelzéssel ellátott főutak kiválóak. Még akkor sem térek le róla ha az rövidebb az uticélig csak akkor ha más úton nem lehet megközeliteni.
Ezért szeretek Romániában motorozni...Kiváló minőségű utak gyönyörű hágók. Ha tehetem mindig arra veszem az irányt. A kedves társaság Kolozsvár-ig motorozot?
Ha van remek ötleted akkor miért vagy ilyen titkolózó? Ezen spec. nem sokan törték a fejük, de csináltak rá fokozatkijelzőt, és egyéb haszontalanságot...
Nekem van két öregebb motorom is amin a csap tartalék funkciója bőven elegendő biztonságot ad. Pár tankolás alatt összeszoksz a motorral, tudni fogod, hogy melyik vérmérséklet milyen fogyasztást von maga után...A nagy túrázók is 200-250 km-ként tankolni szoktak, mert ennyit a normális motorok hatótávban megtesznek...akiknek fogcsikorgatva van a konyhapénzből lecsípett összeg csurgatni a tankba, inkább azok aggódnak, hogy a tartalékon porzó tankkal, vajon vasárnap, még tudnak e egy kört menni a faluban anélkül hogy haza kéne tolni a járdán a fagyizó csinos lányok kuncogása kíséretében.
Nekem van 1200 tankom, amibe ki van alakítva a hely, de ha te mondjuk kivágod/kifúrod a tankot valahol, hogy berakj egy senzort, akkor ott nemsokára tuti rohadni fog, mert a megmunkálásnál, nem lesz bevonat és a víztartalom be is fogja támadni...de ha ezt pl ügyesen a benzincsapba rejtett parányi cuccal oldod meg, akkor is tudni kell olyan villamos IP fokozatú cuccot építeni, ami oxidálódik sem eső, sem pára hatására, nem számít neki a tűző nap, a blokk hője, és az összes egyéb kritérium. Nagyon sok "kapcsolás" tök jól néz ki a papíron, de valóságban a pára hatására képződő elektrolit megbolondítja a azokat az érzékeny áramköröket...ha meg kiöntöd pl poliuretánnal, és teszt időszakban valami elszáll, akkor új sor, nagybetű...
Ilyenkor áll fel az a szitu, hogy pont az teszi kiszolgáltatottá a jármű működését ami elvileg jelen esetben egy üres tank kockázatától kímélne meg. Írom ezeket mások és saját tapasztalatai alapján...
Nem most nem buziskodok- látszat ellenére
De ha nincs szintjelződ de van csapod, mindened van.
Telerakod, használod, mikor át kell tekerni tarcsira, nullázod a napit, van még 80 kilométered. Csókolom.
Hűha, köszönöm a sok jó tanácsot a benzinszint ellenőrzésre. :) Szóval van pár ötletem a dologgal kapcsolatban ami nagyon egyszerűnek tünik és elvileg tökéletes, csak azt hittem ,hogy már van rá kész megoldás.
Végre egy videó amin 10-20 mp-nél tovább látszom.
Csak a nagy ezüst-fekete ufo ami látható.
Ha tippelnem kell nem a szotyi nálad meg mintha testesebb lenne.
a találkozó pengetős pillanatai
Nekem van két öregebb motorom is amin a csap tartalék funkciója bőven elegendő biztonságot ad. Pár tankolás alatt összeszoksz a motorral, tudni fogod, hogy melyik vérmérséklet milyen fogyasztást von maga után...A nagy túrázók is 200-250 km-ként tankolni szoktak, mert ennyit a normális motorok hatótávban megtesznek...akiknek fogcsikorgatva van a konyhapénzből lecsípett összeg csurgatni a tankba, inkább azok aggódnak, hogy a tartalékon porzó tankkal, vajon vasárnap, még tudnak e egy kört menni a faluban anélkül hogy haza kéne tolni a járdán a fagyizó csinos lányok kuncogása kíséretében.
Nekem van 1200 tankom, amibe ki van alakítva a hely, de ha te mondjuk kivágod/kifúrod a tankot valahol, hogy berakj egy senzort, akkor ott nemsokára tuti rohadni fog, mert a megmunkálásnál, nem lesz bevonat és a víztartalom be is fogja támadni...de ha ezt pl ügyesen a benzincsapba rejtett parányi cuccal oldod meg, akkor is tudni kell olyan villamos IP fokozatú cuccot építeni, ami oxidálódik sem eső, sem pára hatására, nem számít neki a tűző nap, a blokk hője, és az összes egyéb kritérium. Nagyon sok "kapcsolás" tök jól néz ki a papíron, de valóságban a pára hatására képződő elektrolit megbolondítja a azokat az érzékeny áramköröket...ha meg kiöntöd pl poliuretánnal, és teszt időszakban valami elszáll, akkor új sor, nagybetű...
Ilyenkor áll fel az a szitu, hogy pont az teszi kiszolgáltatottá a jármű működését ami elvileg jelen esetben egy üres tank kockázatától kímélne meg. Írom ezeket mások és saját tapasztalatai alapján...
De ha nincs szintjelződ de van csapod, mindened van.
Telerakod, használod, mikor át kell tekerni tarcsira, nullázod a napit, van még 80 kilométered. Csókolom.