Bocs, de túl régóta tekergek, hogy ezen állitások bármelyike megállja a helyét.
-ha ismeretlen helyen járok, vagy olyanra tévedek, akkor még elötte kinálkozó helyen vételezek üzemanyagot. (Ennek a motornak túrázva 300km felett van a hatótávolága, hósszú túrákon is 200-250km-ként takolunk.)
-Ha nem tudod mennyire van következö kút pont akkor szopatod meg magad, ha már tartalékon kisérleteel, hogy beéred e következö kutat...Mo.on, meg minden sarkon van egy kút...
-Ez az elözés közben kéri a tartalékot a legmulatságosabb...csak arra vezethetö vissza, hogy nem ismerd a motorod, nincs rutinod...hiszen, ha ha tertalekon csúszik hátra a benzin a tankba, és te nyelezed, akkor ugyan az a szitu... bár én ha tudom, hogy porzik a tank, akkor inkább visszafogottabban bánok a technikával.
Azt mondom neked, csapj a hátizsákba egy Liter benzint, nézd meg ha már összeszoktál a géppel, hogy mikor milyen étvágya van, használt az ON állást tankolj 200-250 km-ként és soha kell a taralékot használni.
Ha 200km-nél elkezded nézni a kutakat tuti nem fogsz tartalékig jutni.
Azért Europa közepén Olyan jó a kút ellátottság hogy ilyenen még sosem aggódtam. De betehetsz az ülés alá egy ilyet.
Nem a végletekig akarom kifogyasztani és természetesen időben tankolok ha van rá mód. De, sajnos nem mindig olyan helyen jár az ember amit ismer. Nem tudom mindig hogy 5 vagy esetleg 50 km-re van kút. És az a félelmem mindig hogy ha pl előzés közben kéri a tartalékot. Mert akkor ugy még 5 liter van benne. Ami kb 50-80km. De, nem lehet jó érzés ha megtorpan mikor nem kellene. Van rajta szintjelző azt veszem figyelmebe.
Sziasztok. Ha a benzin csapot folyamatosan tartalék állásban tartom, annak lehet valami hátránya? Úgy vagyok vele ez nem egy simo hogy kapcsolgassam tartalékra. Már 5liter ha van benne kéri. Unom átváltogatni.
pedig alig forgalom ,napos idő,szállásokban válogatni lehetett,itt-ott zsir új aszfalt,igaz volt ahol még a kopó réteg hiányzott,de nagyon kicsi szakaszokon
-ha ismeretlen helyen járok, vagy olyanra tévedek, akkor még elötte kinálkozó helyen vételezek üzemanyagot. (Ennek a motornak túrázva 300km felett van a hatótávolága, hósszú túrákon is 200-250km-ként takolunk.)
-Ha nem tudod mennyire van következö kút pont akkor szopatod meg magad, ha már tartalékon kisérleteel, hogy beéred e következö kutat...Mo.on, meg minden sarkon van egy kút...
-Ez az elözés közben kéri a tartalékot a legmulatságosabb...csak arra vezethetö vissza, hogy nem ismerd a motorod, nincs rutinod...hiszen, ha ha tertalekon csúszik hátra a benzin a tankba, és te nyelezed, akkor ugyan az a szitu... bár én ha tudom, hogy porzik a tank, akkor inkább visszafogottabban bánok a technikával.
Azt mondom neked, csapj a hátizsákba egy Liter benzint, nézd meg ha már összeszoktál a géppel, hogy mikor milyen étvágya van, használt az ON állást tankolj 200-250 km-ként és soha kell a taralékot használni.